Sekalaisten kysymysten ketju II

• 7 099 931
  • 47 269

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Käynnistä -> Ohjauspaneeli -> Ohjelmat ja toiminnot -> *odota listan latautumista* -> Valitse Windows Messenger hiiren oikealla ja valikosta Poista asennus.

Eipä löydy Messengeriä sieltäkään, ainoastaan Windows Liven asennustyökalu ja Windows Liven kirjautumisavustaja sekä Windows Liven lataustyökalu.

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Aikaisemmin, vuosia sitten, olen diggaillut lähinnä civilizationista ja jostain futismanageripeleistä. Räiskintää en juuri jaksa enkä myöskään mitään fantasiajuttuja.
Kertokaa siis alaa seuraavat, minkä pelin käyn itselleni hakemassa?

No eikös sitten CIV4 ja uusin Football Manager kannattaisi ensimmäisenä katsastaa...? Ja se Eastside Hockey Manager.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No eikös sitten CIV4 ja uusin Football Manager kannattaisi ensimmäisenä katsastaa...? Ja se Eastside Hockey Manager.

No näin se varmaankin menee. Lähinnä ajattelin, että jos olisi tullut jotain huikeita uutuuksia, joiden olemassaolosta en ole koskaan kuullutkaan. Ehkäpä käyn tuon futismanagerin hakemassa huomenna heti kun olen printannut graduni ulos.

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
ketä kusetetaan.

henkilöt 1,2,3 ostavat kohtalaisesti pyörivän ja tuottavan yrityksen A. Samaan aikaan henkilät 1,2,3 perustavat myös firman B. Firma B laskuttaa firma A:lta tuntuvia konsulttipalkiota(kymmeniä tuhansia).

Mikä tässä on taustalla, ketä kusetetaan?

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
henkilöt 1,2,3 ostavat kohtalaisesti pyörivän ja tuottavan yrityksen A. Samaan aikaan henkilät 1,2,3 perustavat myös firman B. Firma B laskuttaa firma A:lta tuntuvia konsulttipalkiota(kymmeniä tuhansia).

Mikä tässä on taustalla, ketä kusetetaan?

No en ole mikään mestari näissä, mutta voisin kuvitella, että tuonne yritykseen A ne laittaa rikollisesti saatua rahaa sisään, esim. huumekaupoista ja sitten ne periaatteessa "pesee" ne puhtaaksi nostamalla ne yrityksestä B palkkoina. Tällöin ne näyttävät laillisilta.

Heh ja korostetaan, että keksin ihan omassa päässäni koko touhun.

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
että tuonne yritykseen A ne laittaa rikollisesti saatua rahaa sisään, esim. huumekaupoista ja sitten ne periaatteessa "pesee" ne puhtaaksi nostamalla ne yrityksestä B palkkoina.

Tämä vaihtoehto taitaa olla poissa laskuista, sillä A tekemä liiketoiminta on aika tavalla valvottua, ja rikollisen rahan tulon sisään huomattaisiin muutenkin.

J.Petke

Jäsen
Mikähän helvetin sembaloo täällä on Hämeenlinnassa menossa torilla? Porukkaa perkeleesti ja lavalla jotkut laulavat karaokea. Niin ja aivan saatanan huonosti laulavatkin. Vittu torin lavalla ämyreistä täysiä karaokea, oliko tämä se keino millä myös Guontanamossa kidutettiin?

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rautalankamusiikin ystävät huomio!

Tietääkö kukaan onko 80-luvulla soittaneen The Rangers -yhtyeen levyjä julkaistu koskaan CD:nä, ja jos on niin mistähän noita mahtaisi löytää. Minulla oli joskus joku Rangersin levy C-kasetilla mutta se kasetti on jo aikaa sitten hukkunut johonkin, ja mistään ei oikein tahdo löytää enää noita Rangersin levyjä.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Juniori istui äsken sylissäni koneella ja päätti läimästä tassunsa näppikselle. Jatkoajan fontit pienenivät, muut sivut näkyvät ennallaan. En löydä näppäinyhdistelmää, jolla saisin koon ennalleen. Mitä näppäimiä pitäisi räveltää?

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Juniori istui äsken sylissäni koneella ja päätti läimästä tassunsa näppikselle. Jatkoajan fontit pienenivät, muut sivut näkyvät ennallaan. En löydä näppäinyhdistelmää, jolla saisin koon ennalleen. Mitä näppäimiä pitäisi räveltää?

Jos hiiressä on semmonen vierivä juttu niin control pohjaan ja siitä säädät.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jos hiiressä on semmonen vierivä juttu niin control pohjaan ja siitä säädät.
Joo, näinhän tuo oli. Nyt tajusin, että aika usein tämä sama on tapahtunut, mutta ei näitä kaikkia muista. Kiitos kuitenkin.

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Onko sinulla sama ongelma kuin minulla, ettei uusin versio toimi?

Minulla ei ainakaan suostu kirjautumaan sisään. Junnaa ja junnaa mutta mitään ei tapahdu. No sitä varten latasin sitten amsn:n

Mese kyllä toimii mutta kun en pääse siitä millään eroon.

Tiedä sitten auttaisiko tuon Windows Liven kirjautumisenavustajan (tai jtn)poistaminen siihen että tuo kirjautumisvalikko ei pompsahtaisi ruutuun itsestään, anyone?

Jeffrey

Jäsen
Onko kenelläkään kokemusta FM-transmittereista? Äänenlaatu? Toimivuus yleisesti? Mistä voi ostaa?

Itse ostin pari vuotta sitten Belkin merkkisen laitteen ipod nanolle verkkokaupasta. Jos tykkäät kuunnella musiikkia samalla volyymillä kuin stokkan hisseissä sitä kuulet niin toimii ihan hyvin, muuten särkee ajoittain pahastikkin. Itse käytän nykyään (jälleen) mahdollisimman paljon cd:tä. Ipodin äänenlaatuun pettyneenä (taitaanee tosin olla vaan liian vanha?) muina vaihtoehtoina pyörii aux-piuha Nokialaiseen taikka sitten Nokialaisesta löytyvä yllättävän hyvä radiolähetin.

Noissa mittereissä vielä toki se, että on aika riippuvaisia olosuhteista ja esim. vastaanottavan laitteen antennin laadusta. Koti systeemeihin äänenlaatu on ihan ok, mutta autossa yleisesti ottaen sellainen ettei sitä siedä kuunnella. Tosin olen musiikin ja etenkin äänenlaadun suhteen aika snobi. Ja vaikka kotilaitteisiin noi toimiikin ihan hyvin niin silti aux-piuha toimii moninkerroin paremmin.

Jos sinun nyt on pakko tällainen radiolähetin hommata niin hommaa Am-lähetin. FM-taajuuksilla on Suomessa niin paljon muutakin liikennettä, että helposti menee puuroksi...

anzie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jos sinun nyt on pakko tällainen radiolähetin hommata...
Muuten en kyllä hommaisi, mutta autosoittimestani ei löydy paikkoja millekään piuhoille että saisi mp3 soittimen kiinni, joten fm-lähetin on ainoa vaihtoehto. Mutta taidanpa jättää hankkimatta lähettimen, ja yrittää pärjätä CD-levyillä. Sen verran "hifikorvaa" löytyy että huonoa äänenlaatua en jaksa kuunnella.

Opiskelijan budjetistakaan ei oikein sitä n. 100€ löydy uuden soittimen hankkimiseen...

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Mietiskelen tässä vain, että kirjoitetaanko omaa sukua o.s vai os. ? Kun jotenkin olen siinä uskossa, että os. tarkoittaa osoitetta eikä omaa sukua?

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mietiskelen tässä vain, että kirjoitetaanko omaa sukua o.s vai os. ? Kun jotenkin olen siinä uskossa, että os. tarkoittaa osoitetta eikä omaa sukua?

Kyllä minä ainakin olen sen kuolinilmoituksiin aina kirjoittanut muodossa o.s.

Suosikkijoukkue
Ilves, Bulls, Arsenal, Canucks ja Three Lions
Toivottavasti täällä on "digi-ihmisiä". Ostin juuri full hd-tv:n, jossa on digiviritin (MPEG2/4) sisässä. Onko tuo hd-tv:n sisässä oleva boksi hd-boksi?

Eli siis olen käsittänyt, että hd-televisio lähetysten katseluun tarvitaan ainakin HD-televisio, HD-digiboksi sekä (kenties erilainen hd-antenni kun asun antenni taloudessa ainakin toistaiseksi, tosin muutto kaapeli alueelle olisi tarkoituksenani jatkossa).

Hommasin Samsungin töllön, jossa on HDcable ready merkintä. Olisi hienoa, jos joku osaisi valottaa asiaa.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mikä mahtaa olla näppäinyhdistelmä, jolla pystyy valitsemaan tekstiä, kopioimaan sen ja liittämään toiseen. Eli nämä toiminnot, eikös sen pysty näppäimistöstä tekemään?

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mikä mahtaa olla näppäinyhdistelmä, jolla pystyy valitsemaan tekstiä, kopioimaan sen ja liittämään toiseen. Eli nämä toiminnot, eikös sen pysty näppäimistöstä tekemään?

Heh tarkoitatko ctrl+c (kopioimiseen) ja ctrl+v kopioidun tekstin liittämiseen. Ja jos haluat leikata sen tekstin niin ctrl+x.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kitos, en tätä ole koskaan osannut, enkä oikein ole kehdannut kysyäkään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy