Nyt on jälleen se aika vuodesta, että koulut loppuvat parin päivän päästä ja kymmenet tuhannet opiskelijat kirmaavat kesälaitumille. Median eri muodot ovat jälleen tänä vuonna hehkuttaneet ylioppilaita maasta taivaisiin.
Olemme saaneet lukea mm. lehdistä ketkä saavat painaa valkolakin taas päähänsä.
Okei kaikki kunnia uusille ylioppilaille, mutta mikä tekee ylioppilaasta jumalasta seuraavan ? Media hehkuttaa vain ja ainoastaan ylioppilaita. Miksi media ei hehkuta mm. ammattikouluista valmistuvia opiskelijoita ? He sentään ovat valmistuneet ammattiin, jonka ovat 3 vuotta aikaisemmin valinneet. He ovat valmiita työelämään ihan siinä missä valkolakin saajatkin, joiden on lähestulkoon pakko suunnata jatko-opiskeluhin.
Itse arvostan ammattikoulusta ja muista opinahjoista valmistuneita korkeammalle tasolle kun valkolakin saajia.
Myös Koskikeskuksen Manhattan on hintalaatusuhteeltaan hyvin kannatettava.
Yhdyn tähän. Manhattan Stake House koskarissa on todella hyvä ruokapaikka. Ruuan hintalaatusuhden on erittäin hyvä. Palvelu on erittäin nopeaa ja hyvää ( tarjoilijat ovat hyvää silmänruokaa ). Annos maksetaan tiskillä ja sen jälkeen siirrytään pöytään. Vaikka jonoa olisi kymmenenkin ihmistä ennen sinua, ei ruuan pöytään tuloa tarvitse odottaa tunti tolkulla.
Itse olen selvinnyt ruokailusta alle 20 minuutissa tilauksesta/maksamisesta vaikka muutama muu ruokailija sai annoksensa ennen minua.
Suosittelen ehdottomasti paikkaa. Paikka nyt ei ole ihan sellainen "täydellinen" illallisravintola, mutta peittoaa takuulla useita Tampereen muita ruokaravintoloita. Ruokailijoita käy todella paljon mm. lounasaikaan mutta muutenkin