300*601 = 180300 ?
Ei vaan 600*300,5. Pienimmän ja suurimman keskiarvo kertaa lukujen määrä.
300*601 = 180300 ?
Pitäisi löytää joululahjaksi jonkinlainen LP-levyjä soittava laite FM-radiolla.
Hintaluokka 100-250 euroa ja Helsingin lähettyviltä löytyvästä liikkeestä.
Ei kun mustalaisilla on viinaa myynnissä.Meikäläisen kämpän edessä roikkuu katulamppujen johdoista lenkkarit. Tämä on ilmeisesti joku huumediilereiden merkki, että täältä löytyy?
Ei kun mustalaisilla on viinaa myynnissä.
Ei kun mustalaisilla on viinaa myynnissä.
Kiitos!Ohlssoniltahan tällainen löytyy. Laatu on sitten eri juttu. Mutta tuossa kun määritellään lp-soitin radiolla niin eipä sillä laatua oikein löydy. Jos alkaa parempi soitin pyöriä ajatuksissa niin sitten esim. HighendStudio on hyvä paikka
Kaveri ilmaisi halukkuutensa ostaa mun muutaman vuoden vanhan Plekkari kakkosen. Siis ihan pelkän koneen. Eikä mikään slim. Mitähän siitä kehtaisi pyytää? Muutaman kympin?
Tämän nainen synnytti lentokoneessa uutisen tiimoilta kysymys. Kuinka on syntymäpaikan kanssa, mitä merkataan? Enkä tarkoita että lentokone, vaan mikä maa. Se maa minkä ilmatilassa oltiin syntymän hetkellä vaiko maa johon laskeudutaan?
Mä olen luullut, että raskaana olevat naiset eivät saisi lentää? Uutinen ei enää pelaa, joten en tiedä tarkkaa tilannetta.
Sveitsin liigan pelejä katsellessani tuli mieleen kysymys, että miksi noihin lavan erkkoihin pitää kiekolla hangata mustaa jälkeä?
Sveitsin liigan pelejä katsellessani tuli mieleen kysymys, että miksi noihin lavan erkkoihin pitää kiekolla hangata mustaa jälkeä?
Sekalainen kysymykseni on että onko kovinkin yleistä toimia kavereiden kesken tuolla tavalla? Minä elän utopiassa jossa kavereita ei vedätetä. Tai sitten olen se jota vedätetään.Kannattaa muistaa, että hulluhan ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa. Aloita kaupittelu vaan mahdollisimman korkealla hinnalla ja siitä alaspäin sitten pikkuhiljaa, kunnes kaverisi on valmis maksaan hinnan pleikkarista.
Sekalainen kysymykseni on että onko kovinkin yleistä toimia kavereiden kesken tuolla tavalla? Minä elän utopiassa jossa kavereita ei vedätetä. Tai sitten olen se jota vedätetään.
Sekalainen kysymykseni on että onko kovinkin yleistä toimia kavereiden kesken tuolla tavalla? Minä elän utopiassa jossa kavereita ei vedätetä. Tai sitten olen se jota vedätetään.
Pelkkä kone? Ei ohjaimia eikä mitään? Noin 50 euroa, kaverille siitä kymppi pois.Kaveri ilmaisi halukkuutensa ostaa mun muutaman vuoden vanhan Plekkari kakkosen. Siis ihan pelkän koneen. Eikä mikään slim. Mitähän siitä kehtaisi pyytää? Muutaman kympin?
Onko tosiaan perkele niin, ettei noissa Canalin NHL lähetyksissä saa suomenkielistä selostusta vaihdettua alkuperäiskieleen? Itse en löytänyt vaihtoehdoiksi kuin ruotsi ja suomi.