Jotain tälläistä olin itsekkin ajatellut. Juu ei ohjaimia, toinen rikki liiasta GTA:n pelaamisesta ja toisesta koira söi tatit sekä R2:nPelkkä kone? Ei ohjaimia eikä mitään? Noin 50 euroa, kaverille siitä kymppi pois.
Jotain tälläistä olin itsekkin ajatellut. Juu ei ohjaimia, toinen rikki liiasta GTA:n pelaamisesta ja toisesta koira söi tatit sekä R2:nPelkkä kone? Ei ohjaimia eikä mitään? Noin 50 euroa, kaverille siitä kymppi pois.
Mistä US dollarin kutsumanimi "buck" on peräisin? Sanan etymologia siis kiinnostaisi.
Vastaan itse kun selvitin asiaa. Kuulemma Elisan kaapeliverkossa ongelmia myrskyn takia monin paikoin.Onko P-Karjalassa yleistä vikaa tv-signaalissa tällä hetkellä, vai onko mulla toosa rikki kun ei kuvaa näy?
Ääh... Niinhän se on. Itse olen vain liikaa ns. yrittäjähenkinen. Sieltä kiskotaan rahaa, mistä helpoimmalla saadaan jne.
Kyllä saa lentää tiettyyn raskausviikkoon asti lääkärin suostumuksella jne.
Mitä taas tulee lapsen syntymäpaikkaan niin perjantain lehdessä taisi olla, että Ruotsin lakien mukaan lapsen syntymäpaikaksi tulisi tässä tilanteessa Kazakstan.
Sanokaapa, mistä valaistut väylämerkit yms. merimerkit saavat sähkönsä?
Tai niin no. Avomerellä tuskin on käyty kovin ahkeraan akkuja vaihtelemassa, eli olisiko siellä jo aiemmin hyödynnetty uusiutuvia energiamuotoja.
Kaikki varmasti tietää tunteen, kun urheilusuorituksessa alkaa "pistämään mahaan", eli siis tuntuu ärsyttävää pistoa jossain mahan ja/tai rinnan seudulla.. Mistä tämä johtuu?
Kaikki varmasti tietää tunteen, kun urheilusuorituksessa alkaa "pistämään mahaan", eli siis tuntuu ärsyttävää pistoa jossain mahan ja/tai rinnan seudulla.. Mistä tämä johtuu?
Huonosta kunnosta?
Lämmintä rommitotia termoksesta naamariin.Miten pystyy ehkäisemään äänen menemistä pelissä huutaessa ilman että täytyy rajoittaa sitä itse huutamista siellä hallissa?
Nimimerkillä: Ääni on yhä käheä lauantain pelin jäljiltä :D
Oikea huutotekniikkaa pitää olla. Se on sellainen palleasta lähtevä eli lehmän ammumista muistuttava, ei siis huudeta pelkällä kurkun päällä. Laulajat tuota harjoittelevat, mutta en minä osaa.Miten pystyy ehkäisemään äänen menemistä pelissä huutaessa ilman että täytyy rajoittaa sitä itse huutamista siellä hallissa? Ja kysyn tätä ihan tosissani, onko esimerkiksi jollain äänenkäytöllä tähän vaikutusta? Mistä ääni lähtee? Voiko äänenkäyttöä jotenkin harjoitella?
Oikea huutotekniikkaa pitää olla. Se on sellainen palleasta lähtevä eli lehmän ammumista muistuttava, ei siis huudeta pelkällä kurkun päällä. Laulajat tuota harjoittelevat, mutta en minä osaa.
Onkos kenelläkään Rosenlewin päältä täytettävää pyykkikonetta? Mikä noista 40-asteisista pesuohjelmista mahtaisi olla nopein?
Terveisin nimim. "Jaksanko enää tänään?"
Mulla muuten itse asiassa on. Tosin, ei mitään hajua mistään pesuohjelmista. Pistän aina kolmoselle, eli kirjopesulle, jos on verkkareita tahi t-paitoja seassa, 40:lle asteelle, muuten 60:lle asteelle. Ja linkous täysille saatana. En tiedä, onko nopein, mutta puhdasta tulee ja jotkut villapaidat voi pukea melkein suoraan koneesta päälle.
Heh, mulla on samanmerkkinen pesukone kuin Azulilla. Kuvittelin aina, että mulla ei ole ikinä varaa mihinkään Azulin käyttämiin tuotemerkkeihin. Tosin tääkin on saatu porukoilta muuton yhteydessä ylijäämänä lahjoituksena...
Ajattelitko laittaa huuhaan avulla nimimerkkisi vaihtoon?Onkos täällä jollakulla kokemusta noista kupari/magneettirannekkeista? Kovasti niitä kehutaan auttavan vaikka mihkä, eikä mitään haittojakaan pitäisi tulla, kuparin yliannostusta tms.
Saako Suomesta jostain noita hommattua? Ei ainakaan kuukkelilla tuntunut löytyvän.
Aijjumaliste, taas saa selittää.Ajattelitko laittaa huuhaan avulla nimimerkkisi vaihtoon?