Brio Sky Train vm. 2003
Kyselin
huuto.netin keskustelupuolella samasta asiasta, mutta eihän siellä keskustella muusta kuin lastenvaatteiden nimikoinnista, lastenvaunujen tuunauksesta yms.
Millainen harvinaisuus tämä
Brio Sky Train mahtaa olla? Kyseessähän on siis ihan Brion perusjunarataa, jossa kiskot nostetaan keltaisten Sky Train -tukien avulla toiseen tai kolmanteen kerrokseen ja erityiset Sky Train -junat kulkevat kiskojen alla. Jos olen oikein käsittänyt, niin Sky Train oli joku Brion teemajuttu vuonna 2003.
Suomesta/suomeksi tuotteesta ei löydy pahemmin edes tietoa saati sitten tarjontaa. Ulkomaisissa nettikaupoissa tuote on lähes poikkeuksetta "
out of stock". Pidemmän aikaa olen myös seurannut huuto.netin tarjontaa eikä viimeisen parin vuoden aikana ole ollut ollenkaan myynnissä.
Tuli vain mieleeni kysäistä, koska olen kerännyt kummipojalleni Brion junarataa. Nyt pojan kiinnostus on ollut hiipumassa (saattaa johtua myös kesästä, mutta merkkejä oli jo keväällä). Erityisesti olen metsästänyt nk. erikoisosia (kaikki on luonnollisesti alkuperäistä Brioa; ei Biltema/Ikea/tms halpiskopioita).
Kaapissa olisi avaamaton Sky Train -peruspakkaus ja muutamia Sky Train -junia/-vaunuja (paristokäyttöisiäkin). Jos kerran pojan kiinnostus hiipuu, niin kannattaakohan noita edes avata? Onko jollain minkäänlaista käsitystä millaisissa hinnoissa tuollaiset Suomessa ovat olleet? Brio-keräilijät? Jopa
eBayssa Sky Train -peruspaketteja on todella harvoin myynnissä.