Miten sanotaan englanniksi ''Otan osaa'' eli siis surunvalittelut.
Condolences
Miten sanotaan englanniksi ''Otan osaa'' eli siis surunvalittelut.
Tätä Eli minkähän takia noissa kaikissa ovaalisarjoissa (Nascar, Champ Car, etc...) kurvaillaan aina vastapäivään? Jollain turvallisuus näkökohdalla tuon voisi perustella kun kuski istuu vasemmalla eli kauempana seinästä.
Vastasit juuri omaan kysymykseesi eli turvallisuustekijä: kuski kun istuu vasemmalla, niin hän on kauempana seinästä (kun ovaaliradalla käännytään vain vasempaan).
Jukoliste meikähän on viisaampi kuin kuvittelinkaan. Mutta mitenkäs olisi Brittiläinen ovaalisarja? Ajettaisiinko siinä myötäpäivään? :)
Kyllä. Näin tehdään esim Australiassa.
Ei tartte mennä lataamoon, pääset nimittäin hautuumaalle -- Chuck Norris kun ei anna anteeksi moista unohdusta!
http://www.imdb.com/title/tt0106168/
Edit: Tosin sana "kotimainen" herättää joitakin epäilyksiä... Sitten ei kyllä kalkata mikään kello. Tuohon aikaan seurasin kuitenkin aktiivisesti töllöä (toisin kuin nykyään), eli nyt taidetaan muistella olematonta?
pala kirjoitti: kirjoitti:No minä muistan kyllä. Netistä ei tosiaankaan pienintäkään mainintaa löytynyt, mutta kyllä tuollainen sarja tuli vanhalla kunnon Kolmoskanavalla keskiviikko-iltaisin. Oikein yhtään mitään en sarjasta muista kuin että Walker oli kiharatukalla ja viiksillä varustettu lihaskimppu.
Kyseessä oikeasti oli suomalainen poliisisarja joka oli englanninkielinen. Sarjan nimi oli pelkkä Walker.
Sellaista wannabe jenkki tyyliä. Toi Chuck siitä sitten vain kopioi nimen, oli se kotimainen walker sen verran kova jätkä.
Itsekin olen joskus tuota sarjaa etsinyt, koska en muistanut edes sarjan nimeä. Muistin vain, että sellainen sarja oli olemassa. Olin aikoinaan pettynyt kun se tuli niin lyhyen aikaa.
Eli onko kommandiittiyhtön verotuksessa olevassa progressiivisessa verotuksessa mukana, kunnalis- ja kirkkollisvero? Siis tuleeko nämä vielä varsinaisen veroprosentin päälle?
Onko olemassa jotain helppoa ohjelmaa kotisivujen tekoon? Nvu on aivan perseestä, Frontpagea ei ole... Eikö ole mitään Photoshopin tai Scribuksen tyylistä ohjelmaa, jossa visuaalisen ilmeen pystyy luomaan eri elementeillä ilman mitään nörttimeininkiä.
Voi olla, että olen ymmärtänyt väärin, mutta käsittääkseni ky ei ole verotettava yhteisö, vaan yhtiön tulos on suoraan yhtiömiesten verotettavaa tuloa. Osa voi olla pääomatuloa, riippuen paljonko yhtiöön on sijoittanut pääomaa, mutta loput on normaalia ansiotuloa.
Siis nämä jutut tiedettiinkin jo. Sanotaanko näin, tulos on 50 000€ Paljonko siitä menee veroa? Sisältyykö tähän veroprosenttiin kunnallis- ja kirkkolisvero?
Onko olemassa jotain helppoa ohjelmaa kotisivujen tekoon? Nvu on aivan perseestä, Frontpagea ei ole... Eikö ole mitään Photoshopin tai Scribuksen tyylistä ohjelmaa, jossa visuaalisen ilmeen pystyy luomaan eri elementeillä ilman mitään nörttimeininkiä.
Jees, css:ää kävin tuossa jokusen tunnin lävitse, mutta mulla on lievä asennevamma, eikä pinna riitä/ei kiinnosta/en tajua. Pitää nyt kokeilla yhdellä pohjalla, kun löytyi sopiva värimaailma. Ellei onnistu tyydyttävästi, myyn ei oota.
Kiitokset vinkeistä.
Onko kukaan koskaan ostanut huonekaluliikkeestä mitään, mikä olisi toimitettu ajallaan, kaikkien osien kera ja oikean värisenä? Minä en.
Minä olen. Ostin kaikki huonekalut kerralla eli sohvat, kirjahyllyn, sänkyn, ATK-pöydän, TV-tason, sohvapöydän, keittiönpöydän ja tuolit, mattoja sekä yöpöydät. Mikään tuote ei ollut rikki eikä väärän värinen.
Minen usko. Tai sitten ne kamat oli esittelykappaleita, jotka poimit kuorma-auton kyytiin suoraan kaupasta... Muutoin tuo on lottovoittoon verrattavissa oleva tapahtuma.