Alamummo kirjoitti:Myisikö vaikka perunoita?
Sopisi kyllä hyvin näihin maiseminn toimenkuvaksi;), tuskin kuitenkaan.
Alamummo kirjoitti:Myisikö vaikka perunoita?
krobbe kirjoitti:Mieltäni on askarruttanut naisihminen ja hänen kantamuksensa. Hämeenlinnan seudulla liikuskelee (Tiiriössä olen havainnut hänet ainakin kolme kertaa, kerran tosin myös Toijalan ABC:n läheisyydessä) outo ilmestys.
Chip Whitley kirjoitti:Kysytään jotain mitä on varmasti kysytty jo aikaisemmin; mitä kuvankäsittelyohjelmaa te muut arvon Jatkoaikalaiset suosittelisitte? Tällaista ehkä vähän edistyneempää, tai ainakin monipuolisempaa kuin Paint...
http://www.gimp.org/Chip Whitley kirjoitti:Kysytään jotain mitä on varmasti kysytty jo aikaisemmin; mitä kuvankäsittelyohjelmaa te muut arvon Jatkoaikalaiset suosittelisitte? Tällaista ehkä vähän edistyneempää, tai ainakin monipuolisempaa kuin Paint...
Mainitaan vielä Googlen ilmainen picasa (http://picasa.google.com/). Soveltuu mainiosti valokuvien pikakäsittelyyn (suoristus, rajaus, värikorjailu yms). Fsnordic.net:in puolelta löytyy oiva pikaohje.Chip Whitley kirjoitti:Kysytään jotain mitä on varmasti kysytty jo aikaisemmin; mitä kuvankäsittelyohjelmaa te muut arvon Jatkoaikalaiset suosittelisitte? Tällaista ehkä vähän edistyneempää, tai ainakin monipuolisempaa kuin Paint...
Snoke kirjoitti:Eli saako lämmikettä vietyä sisälle?:)
Itse asiassa on lukenut jostain muualtakin ko. tapauksesta. Legendan mukaan nainen kiertää ympäri Hämettä aina Tamperetta myöten kantamuksiensa kanssa, mutta tarkempaa tietoa minulla ei ole rahdin käyttötarkoituksesta. Harmi, että en muista millä foorumilla spekuloitiin vähän tarkemmin kyseistä naista. Eipä nämä kylähullut mitään kovin ihmeellisiä tapauksia ole, joka paikkakunnalta löytyy omansa.krobbe kirjoitti:Mieltäni on askarruttanut naisihminen ja hänen kantamuksensa...
Tuo Gimpin "käyttöliittymä" on todellakin ihan hirveä. Hyvä ilmainen vaihtoehto on PhotoFiltre (http://photofiltre.free.fr/)Snakster kirjoitti:Photoshop on tietysti ykkönen, mutta ilmaisista Gimp ajaa melkeinpä saman asian. Gimp on alunperin Linux-ympäristöön tehty, joten se aluksi näyttää jotenkin hankalalta, mutta nopeasti sen käyttämiseen tottuu.
avatar kirjoitti:Meneeköhän Sauna Open Airin liput kuinka nopsasti loppuun? Type O Negativea ois kiva päästä katsomaan ja ei toki haittaisi, jos Kotiteollisuus olisi samana päivänä. Ne soittaa 8. päivä. Negativen päivästä ei ole vielä tietoa, mutta jompikumpi 8. tai 9. Toisena päivänä soittaa nimittäin Megadeth eikä se niin paljon kiinnosta.
Toki on #jatkoaika IRCnetin puolella.Vauhtipukki kirjoitti:Onko jatkoaikalaisilla joku yleinen irc kanava?
Vuokralainen kirjoitti:Kuka helvetti menee George Michaelin keikalle olympiastadionille heinäkuussa? Homot?
Mängimies kirjoitti:Kaipa Queenin keikoillakin muutama heterokin kävi?
Derby kirjoitti:Mikä on tämä uusi muotivillitys tupakoitsijoiden keskuudessa johon suureksi harmikseni olen itsekin sortunut. Eli ennen römpsän sytyttämistä pitää puhaltaa siihen filtteriin. Mitä sillä haetaan?