Gellner kirjoitti:Kuka/mikä oli U2:n lämppäri U2:n Helsingin keikalla vuonna 1997?
Kopioi ja liitä -tekniikalla. Eli maalaat ensimmäisen lainattavan viestin (kun olet siis painanut sitä Quote-nappulaa) ja klikkaat Ctrl+C ja sitten siirryt toiseen lainattavaan viestiin (Quote-napilla jälleen) ja siellä Ctrl+V. Ja samalla tyylillä maalaat syntyneen litanian ja siirryt haluamasi seuraavan viestin kimppuun.laredo kirjoitti:Mä kun en ole mikään tietokonenero niin esittäisin kysymyksen.
Kuinka saan lainattua useista eri viesteistä omaan viestiini? Nyt kun lainaan yhtä niin siihen tyssää.
axe kirjoitti:Audioweb
Kiitos vastauksesta!axe kirjoitti:Audioweb
Oikein arvioit, ei ole suotavaa moderaattoreiden mielestä, tai ei ainakaan ole ollut tähän asti. Tosin keskustelupalstan säännöissä asiasta ei mainita mitään.proffa#8 kirjoitti:Taas täällä, mutta onko jatkoajassa ketjua jossa myydään tavaroita jotka ei ole urheiluaiheisia eli ihan perus myynti ketju? Itse en ainakaan löytänyt..
Vai onko tälläinen ketju edes jatkiksessa suotavaa? Varmaan parempi mennä huuto kauppa sivulle.
Iker kirjoitti:Miklun pelinumero koko Chelsea-uransa ajan oli 32. Ei siis vaan aloittanut sillä numerolla tuossa cup-matsissa nuorena kloppina, vaan jatkoi Bluesissa samalla numerolla kunnes lähti seurasta nostelemaan.
Tosiaan, tuo #24 oli Miklulla käytössä varmaan kauden 2004/05 päätöskierroksella mestari-Chelseaa pitkästä aika edustaessaan. Mikluhan oli loukkaantunut jo syksyllä kesken tuon toisen Birmingham-lainakautensa ja palasi loppukaudeksi Stamford Bridgelle kuntoutumaan, päästen pelaamaan jopa tuon yhden liigamatsin Mourinhon alaisuudessa.Mr.Big kirjoitti:Itse en originaalikysymykseen tiedä vastausta, mutta tämä sivusto ainakin väittää vastaan ylläolevaa: http://www.people.cornell.edu/pages/bgz2/info.htm
Tuon luotettavuudesta ei ole mitään takeita, mutta numeroa 24 siellä tyrkytetään.
Käsityöläiskadun ja Puutarhakadun kulmassa oleva urheilukauppa on myynyt käytettyjä luistimia. Tsekkaa, onko putiikki vielä paikallaan. Olen sieltä ostanut monet luikkarit tenavalle, jonka jalka on kasvanut joka talvi ulos edellisistä hokkareista. Käy liian tyyriiksi ostaa joka talvi uudet muutamaa käyttökertaa varten.mtmela kirjoitti:Osaisiko joku kertoa mistä Turussa voi ostaa käytettyjä hokkareita? Mitkä urheilukaupat niitä myisi? Tai onko Tepsillä/Tutolla etc. jokin välinevarasto mistä myydään käytettyjä varusteita ulos?
Bast kirjoitti:Käsityöläiskadun ja Puutarhakadun kulmassa oleva urheilukauppa on myynyt käytettyjä luistimia. Tsekkaa, onko putiikki vielä paikallaan. Olen sieltä ostanut monet luikkarit tenavalle, jonka jalka on kasvanut joka talvi ulos edellisistä hokkareista. Käy liian tyyriiksi ostaa joka talvi uudet muutamaa käyttökertaa varten.
zelios kirjoitti:Mitäs nähtävää Tampereella on, missä kannattaa käydä, kulttuuria
zelios kirjoitti:Mitäs nähtävää Tampereella on, missä kannattaa käydä, kulttuuria tai kivoja baareja, hyviä ruokapaikkoja, mitä tahansa?
Yläpesä kirjoitti:Suomen parhaat teatterit
-Niks- kirjoitti:Expertillä on ollut jo jonkun aikaa tuo 50 kuukauden maksuaika hässäkkä, nyt kysyisinkin että onko jatkoajasta kukaan käyttänyt tuota juttua heiltä? On tarkoituksena ostaa uusi tietokone ja tuo 50 kuukauden maksuaika houkuttelee jolloin voi ostaa vähän kalliimmankin koneen.
Vai onko tämä vain asiakkaan silmään kusemista?
Minimiostos 690e, Korko 0%, tilinhoitopalkkio 4e/kk. Ensimmäisellä laskulla veloitamme 50e kampanjamaksun.-Niks- kirjoitti:Expertillä on ollut jo jonkun aikaa tuo 50 kuukauden maksuaika hässäkkä...