Mikähän mahtaa olla Jatkoajan historian ensimmäinen viesti?
Jaa siis mikä viesti on nro 59Tämä on varmaan aika lähellä, vaikka viestin numero onkin vasta 59?
Flonaldo on taitava mies. Tuo viesti on kirjoitettu 22.1.2001 ja kuitenkin liittynyt palstalle vasta 19.3.Tämä on varmaan aika lähellä, vaikka viestin numero onkin vasta 59?
Ihan noviisi Tamiin verrattuna, joka ajeli keväällä 2001 Opel Insignialla, joka ensiesiteltiin maailmalle heinäkuussa 2008.Flonaldo on taitava mies. Tuo viesti on kirjoitettu 22.1.2001 ja kuitenkin liittynyt palstalle vasta 19.3.
Tamiin verrattuna olemme kaikki ihan märkäkorvia.Ihan noviisi Tamiin verrattuna, joka ajeli keväällä 2001 Opel Insignialla, joka ensiesiteltiin maailmalle heinäkuussa 2008.
Tasalakkeja, jopa.Tamiin verrattuna olemme kaikki ihan märkäkorvia.
Mikä oli Tasalakin etunimi? Olen kuullut ainakin versiot Tauno ja Taisto.Tasalakkeja, jopa.
Tuolloin 19.3. meni muistaakseni joku päivitys pieleen ja kaikkien rekisteröitymispäiväksi tuli 19.3.2001.Flonaldo on taitava mies. Tuo viesti on kirjoitettu 22.1.2001 ja kuitenkin liittynyt palstalle vasta 19.3.
Minkälaista vakoiluohjelmaa tarkoitat? Nyt kannattaa vaan hei vilperi laskea taas kierroksia ja olla yhteydessä hoitoon jos tältä tuntuu.Onko jollain heittää helppoa ohjetta ja ohjelmaa jolla voisi tarkistaa onko älypuhelimeen ja/tai tablettiin ujuttautunut vakoiluohjelma?
Jos et ole ladannut sovelluskaupan ulkopuolelta mitään paskaa puhelimeesi tai tablettiisi niin ei ole.Onko jollain heittää helppoa ohjetta ja ohjelmaa jolla voisi tarkistaa onko älypuhelimeen ja/tai tablettiin ujuttautunut vakoiluohjelma?
Minkälaista vakoiluohjelmaa tarkoitat? Nyt kannattaa vaan hei vilperi laskea taas kierroksia ja olla yhteydessä hoitoon jos tältä tuntuu.
Et vastannut kysymykseen, minkälaista vakoiluohjelmaa tarkoitat?No sain nukuttua nyt ainakin jo kuusi tuntia niin onhan vointi selkeästi parempi jo kuin eilen. Eilinen oli kyllä melko kökkö päivä kun en nukkunut toissa yönä yhtään.
Mutta kyllä silti itse tutkailen löytyisikö tällaista ohjelmaa millä voisi kenties löytää vakoiluohjelmat koneelta ja laitteelta. Eilen olin loppuillasta aivan liian sippi tähän.
Japanilainen versio Tasalakista? :DTasuno
Ehkä käyttäsin sanaa (käännettäessä ajatuksellisesti) "sija" suomeksi, jolloin käännös olisi what was his position / what was your position.Miten sanotaan englanniksi näitä tällaisia kysymyksiä? Ei taida olla suoraa vastinetta vaan pitää muotoilla eritavalla vai onko sittenkin? Unohtunut tyystin. How many.. Äh.
Monesko se oli?
Monenneksiko tulit?
Eli niinpä, että ei noihin ole suoraa vastinetta. Tyhmät britit.Ehkä käyttäsin sanaa (käännettäessä ajatuksellisesti) "sija" suomeksi, jolloin käännös olisi what was his position / what was your position.
Ei se valoja tartte, mun ”telamiina” pyörii täällä ihan hyvin valoittakin.Tarvisiko huoneessa olla valot jos robotti-imuri imuroi, vai painaako se jollain sonarilla pitkin kämppää?
Riippuu imurista. Esimerkiksi minun hienossa imurissa on oikein kamera ja tekoäly, jolla sen pitäisi tunnistaa johdot ja sukat ja osata väistää niitä. Pimeässä ei tämä toiminto ole käytössä. Valossa se ei puolestaan toimi.Tarvisiko huoneessa olla valot jos robotti-imuri imuroi, vai painaako se jollain sonarilla pitkin kämppää?