Sekalaisten kysymysten ketju II

• 7 107 918
  • 47 279

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kun sukupuolensa voi itse päättää tuntemuksensa mukaan, niin onko korrektia kysäistä:
- Näenkö oikein, että tädillä seisoo?

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Mikähän mahtaa olla Jatkoajan historian ensimmäinen viesti?

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Flonaldo on taitava mies. Tuo viesti on kirjoitettu 22.1.2001 ja kuitenkin liittynyt palstalle vasta 19.3.
Ihan noviisi Tamiin verrattuna, joka ajeli keväällä 2001 Opel Insignialla, joka ensiesiteltiin maailmalle heinäkuussa 2008.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onko jollain heittää helppoa ohjetta ja ohjelmaa jolla voisi tarkistaa onko älypuhelimeen ja/tai tablettiin ujuttautunut vakoiluohjelma?

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Onko jollain heittää helppoa ohjetta ja ohjelmaa jolla voisi tarkistaa onko älypuhelimeen ja/tai tablettiin ujuttautunut vakoiluohjelma?
Jos et ole ladannut sovelluskaupan ulkopuolelta mitään paskaa puhelimeesi tai tablettiisi niin ei ole.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minkälaista vakoiluohjelmaa tarkoitat? Nyt kannattaa vaan hei vilperi laskea taas kierroksia ja olla yhteydessä hoitoon jos tältä tuntuu.

No sain nukuttua nyt ainakin jo kuusi tuntia niin onhan vointi selkeästi parempi jo kuin eilen. Eilinen oli kyllä melko kökkö päivä kun en nukkunut toissa yönä yhtään.

Mutta kyllä silti itse tutkailen löytyisikö tällaista ohjelmaa millä voisi kenties löytää vakoiluohjelmat koneelta ja laitteelta. Eilen olin loppuillasta aivan liian sippi tähän.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
No sain nukuttua nyt ainakin jo kuusi tuntia niin onhan vointi selkeästi parempi jo kuin eilen. Eilinen oli kyllä melko kökkö päivä kun en nukkunut toissa yönä yhtään.

Mutta kyllä silti itse tutkailen löytyisikö tällaista ohjelmaa millä voisi kenties löytää vakoiluohjelmat koneelta ja laitteelta. Eilen olin loppuillasta aivan liian sippi tähän.
Et vastannut kysymykseen, minkälaista vakoiluohjelmaa tarkoitat?

npc

Jäsen
Miten sanotaan englanniksi näitä tällaisia kysymyksiä? Ei taida olla suoraa vastinetta vaan pitää muotoilla eritavalla vai onko sittenkin? Unohtunut tyystin. How many.. Äh.

Monesko se oli?
Monenneksiko tulit?

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten sanotaan englanniksi näitä tällaisia kysymyksiä? Ei taida olla suoraa vastinetta vaan pitää muotoilla eritavalla vai onko sittenkin? Unohtunut tyystin. How many.. Äh.

Monesko se oli?
Monenneksiko tulit?
Ehkä käyttäsin sanaa (käännettäessä ajatuksellisesti) "sija" suomeksi, jolloin käännös olisi what was his position / what was your position.

npc

Jäsen
Ehkä käyttäsin sanaa (käännettäessä ajatuksellisesti) "sija" suomeksi, jolloin käännös olisi what was his position / what was your position.
Eli niinpä, että ei noihin ole suoraa vastinetta. Tyhmät britit.

Monesko se oli? (kilpailija) What was his position/ranking tai vastaavaa? Näinkö?
Monesko se oli (kalja) How many have you drunk tai jotain?

Monesko kerta se oli? Öh, how many times have you done it? Ihme brittejä. Opettelisivat suomea.

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Löytyykö Huawei Health käyttäjiä? Puhelimen vaihdon yhteydessä hävisi viime vuoden tiedot askeleista ym. Saako ne jotenkin palautettua? Isän puolesta kyselen. Mulla säilyi tiedot vaikka puhelin vaihtuikin.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tarvisiko huoneessa olla valot jos robotti-imuri imuroi, vai painaako se jollain sonarilla pitkin kämppää?
Ei se valoja tartte, mun ”telamiina” pyörii täällä ihan hyvin valoittakin.

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tarvisiko huoneessa olla valot jos robotti-imuri imuroi, vai painaako se jollain sonarilla pitkin kämppää?
Riippuu imurista. Esimerkiksi minun hienossa imurissa on oikein kamera ja tekoäly, jolla sen pitäisi tunnistaa johdot ja sukat ja osata väistää niitä. Pimeässä ei tämä toiminto ole käytössä. Valossa se ei puolestaan toimi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy