Siellä on jotain random esityksiä kuten oopperaa, NHL-matseja ja suuret ensi-illat joihin voi jo "luottaa"Okei. Mielenkiintoista, koska 8.11. eteenpäin ohjelmistoissa on tavaraa :D
Siellä on jotain random esityksiä kuten oopperaa, NHL-matseja ja suuret ensi-illat joihin voi jo "luottaa"Okei. Mielenkiintoista, koska 8.11. eteenpäin ohjelmistoissa on tavaraa :D
Riippuu tietysti reitistä, mutta äkkiseltään tulisi mieleen Espoon keskus tai Kauniainen, niistä voisi automaattejakin löytyä. Ja eikös sen kortin lataus onnistu esim. R-Kioskillakin.Lasten äiti muutti Jorvin sairaalan viereen ja huomenna vien lapset sinne täältä Etelä-Karjalasta. Pitäisi matkalla ladata lapsen hsl lippu. En itse tiedä muuta automaattia tuossa matkaĺla kuin myrtsin, joten olisiko ehdottaa jotain lyhyempää poikkeamaa reitiltä että tyttö pääsee maanantaina kouluun?
Parasta fonduessa on se, että kun sen soossin tekee itse, niin se kihahtaa kuulaan aivan luvattoman lujaa. Hirvee määrä valkoviiniä ja kirsikkaviinaa, kaupan versiot on silkkaa nynnyilyä.Onko Fondue juusto hyvää? Sillee sveitsiläisesti naatittuna.
Tässä tapauksessa saat pysähtyä henkilöautolla ko. paikassa ottaaksesi matkustajan kyytiin/jättääksesi hänet pois kyydistä tai tyhjentääksesi/kuormataksesi autoa. Pysäköidä ei saa.Jos on liikennemerkki pysäyttäminen kielletty ja siinä alla lisäkilpi "ei koske henkilöautoja" niin voiko siihen sitten pysäköidä henkilöauton vaikka pariksi päiväksi? Pysäköinti kielletty merkkiä siinä ei ole eikä koskaan pysäköityjä autojakaan vaikka paikka olisi sellainen, johon moni mielellään jättäisi auton päiväksi.
Tämä on mielenkiintoista. Siis eikö noissa vieläkään näe kuin alle viikon elokuvat? Eli jos haluan seuraavalle viikonlopulle leffaan (siis ei tämä vaan reilun viikon päähän) niin sitä ei voi varata tai edes tietää vielä? Vaan pitää odottaa ensi viikolle tiistai/keskiviikko? Jotenkin noin oli vielä 5v sitten kun ennen koronaa varailin viimeksi lippuja..Ne ei vielä ole päättäneet, mitä leffoja on ohjelmistossa tuolloin. Katso viikon päästä uudestaan
Tuli muuten mieleen, että onko Karjala-lippistä ikinä voinut varsinaisesti ostaa mistään? Muistan, kun ysärillä kaikilla noita oli päässä, mutta ajattelin aina, että ne tuli jonkun kaljalaatikon kylkiäisenä.Yhtään bändipaitaa/karjala-lippistä/vyölaukkua ym vastaavaa en ole ostanut.
Ei ole, mutta vinkatkaa minullekin. Asiaan kuitenkin kohtalaisen vihkiytynyt kaveri.Tärkeää, hoi!!!
Onko kellään Ilta-Sanomien tunnuksia? Olen huomenna menossa ulos ja tekisi mieleni ryhmäseksiä. Nyt en vain tunne ketään kellä olisi nuo tunnukset juttuun.
Nimim.Jäänk.ilman?
Tärkeää, hoi!!!
Onko kellään Ilta-Sanomien tunnuksia? Olen huomenna menossa ulos ja tekisi mieleni ryhmäseksiä. Nyt en vain tunne ketään kellä olisi nuo tunnukset juttuun.
Nimim.Jäänk.ilman?
Ei ole, mutta vinkatkaa minullekin. Asiaan kuitenkin kohtalaisen vihkiytynyt kaveri.
Edelleen jaan sinun kanssa saman huolen.Julkinen miehen ja naisen välinen.. mitä? En uskalla tuohon lähteä. Enkä siihen homoryhmäseksiin. Onkohan minun nyt luovuttava ryhmäseksisessioista viikonlopuksi kun ei aukee tuo PLUS-linkki ja kirkkokin ottaa jo kantaa.
Okej, jos se nyt on niin saatanan vaikeeta niin kertokaa sitten mistä saan edes yhden naisen halittavaksi.
No onhan se. Siinä kuitenkin omassa mielessäsi hekumoit jonkun toisen/toisten kera.Edelleen jaan sinun kanssa saman huolen.
Onkohan runkkaaminen myös kuolemansyntiä?
No ei se niin kaukana. Vähän sama jos joku nyt neuvoisi paikan jollekin hetero-oletetulle ja paikan päällä selkiäisi, että kyseessä onkin homosauna. No puoliksi oikein, ryhmäsessiota tiedossa.Se se vasta pettymys olisikin ollut, jos joku olisi heittänyt ne Iltasanomien tunnarit. Ja juttu onkin Iltalehdessä!
Jos runkkaa kaksin käsin, niin onko se ryhmäseksiä? On siinä kuitenkin kolme osapuolta.Ylipäätään onko masturboiminen seksiä? Minusta on.
Näinollen miesheteron ei pidä käsitellä omaa elintään millään tavoin. Sokeaksi tulee vähemmästäkin.
Jos tekee jotain kaksin käsin, niin onko puuhassa mukana silloin kahden ihmisen kädet?Jos runkkaa kaksin käsin, niin onko se ryhmäseksiä? On siinä kuitenkin kolme osapuolta.
Mun kädet on yksilöitä. Vasen käsi harvoin tietää, mitä oikea on tekemässä. Ja se mitä vasen käsi tekee jääkin usein koko muulle ruumiille täydeksi arvoitukseksi.Jos tekee jotain kaksin käsin, niin onko puuhassa mukana silloin kahden ihmisen kädet?
En tiedä, mutta kuka niitä edes haluaa?Onko Gigantti jossain vaiheessa uutisoinut, ettei enää lähetä paperista mainoslehtistä? Ekoteko? En edes aluksi huomannut, mutta töissä tuli puhetta.
Voi.Voiko ruisleivän päälle panna jotain parempaa kuin graavilohta?
Kylmäsavulohta.Voiko ruisleivän päälle panna jotain parempaa kuin graavilohta?