Pitää yrittää olla haukkana vastaamassa kysymyksiin niin ei ainakaan tule enempää jopia sulle.Joo, tässä näyttäisi nyt vielä olevan pieni (noin 1200 sivun suuruinen) viive. Puoli vuotta saattaa siis olla vähän turhankin optimistinen arvio.
Pitää yrittää olla haukkana vastaamassa kysymyksiin niin ei ainakaan tule enempää jopia sulle.Joo, tässä näyttäisi nyt vielä olevan pieni (noin 1200 sivun suuruinen) viive. Puoli vuotta saattaa siis olla vähän turhankin optimistinen arvio.
Luulen ehkä ymmärtäväni mistä puhutaan, jos haluat saada sen Tinderin piiloon. Jos nyt puhutaan samasta asiasta ja valikosta, niin heitän parin liitteen kautta kuvat, miten alareunan ehdotukset saa piiloon:Kännykkä, eli Android/Samsung kysymys.
Sekavasti asetettu kysymys, koska en nyt kokonaisuutta ymmärrä: Kun siirtymävalikosta valitsen viimeksi käytetyt sovellukset avaa se pikakytkimet "usein käytettyjen" sovellusten listaan ruudun alareunaan. Siveellisyyssyistä haluaisin kuitenkin tämän listan piilotetuksi, tai ainakin säädettyä mitä ikoneita siinä näytetään ja mitä ei.
Löytyisikös Jatkoajan asiantuntijapiireistä tällaiseen ratkaisu?
Luulen ehkä ymmärtäväni mistä puhutaan, jos haluat saada sen Tinderin piiloon. Jos nyt puhutaan samasta asiasta ja valikosta, niin heitän parin liitteen kautta kuvat, miten alareunan ehdotukset saa piiloon:
Eli tuosta Finder-haku palkista painaa noita kolmea pistettä, niin sen jälkeen aukeaa tuollainen täppävaihtoehto, jolla saa ehdotetut sovellukset kokonaan piiloon. Tällöin alareunassa ei näy enää mitään ehdotettuja sovelluksia, ei myöskään sitä Tinderiä.
Puhuttiinko edes lähellekkään samasta valikosta? Oma androidini alkaa olemaan nimittäin jo aika iäkäs.
Joo, me ei täällä tuomita. Harvemmin mitään OP-mobiilia tai Yle Areenaa tarvitsee tyttöystäväehdokkaalta salata, niin vähän liian helppohan tuo oli arvata. Hyvä kuitenkin jos tuo jeesasi.Ja kyllä, puhuttiin myös Tinderistä. Olen mennyt ajautumaan tilanteeseen jossa sen käyttöä ei ole mielekästä toiselle mainostaa, vaikka käytössä itsessään (tai edes niissä toisissa naisissa) ei varsinaisesti väärää olekaan.
Kun kirjoitat viestiä, niin alla on liittimen kuva. Siitä sitten valitsemaan kuvaa omalta laitteelta.Voiko Jatkikseen liittää kuvaa omalta laitteelta, niin ettei sitä tarvitse kierrättää minkään pilven kautta? Jos voi, niin miten?
Kun kirjoitat viestiä, niin alla on liittimen kuva. Siitä sitten valitsemaan kuvaa omalta laitteelta.
Osaa.Osaakos joku ratkaista nää Mensan testin muutamat vikat tehtävät?
Noissa on perinteisesti telkka ja ULA-tökkelit erikseen. Periaatteessa siinä on tietysti pieni signaalivirta. Mutta varmuuden vuoksi suosittelen kunnon kumihanskoja. Ei noista ikinä varmaksi tiedä mistä voi vuotaa jotain ylimääräistä virtaa. Hajonnut antennivahvistin katolla tms.Eikös kuvassa ole radion antennipistoke, jossa ei liiku mitään virtaa ja sen voi vaan repiä pois?
Edit. Hämää vain kun siinä on kaksi samanlaista liitintä.
Noissa on perinteisesti telkka ja ULA-tökkelit erikseen. Periaatteessa siinä on tietysti pieni signaalivirta. Mutta varmuuden vuoksi suosittelen kunnon kumihanskoja. Ei noista ikinä varmaksi tiedä mistä voi vuotaa jotain ylimääräistä virtaa. Hajonnut antennivahvistin katolla tms.
Yleensä noi tähtiverkkoja eli jokaiseen kämppään tulee oma liitäntä mutta voipi kai olla sarjassakin. Naapurisovun kannalta peitelevy on varmaan paras vaihtoehto.Kävi itseasiassa ilmi, että kyseessä joku 40 vuotta vanha TV-pistoke, joka on kytketty sarjaan. Jos olisin siis repinyt fittiin ton olisi naapurin Pekalta mahdollisesti pimentynyt telkku. Olkoon siis paikoillaan ja hankin siihen peitekannet.
Kiitos vastauksestasi!
Yleensä noi tähtiverkkoja eli jokaiseen kämppään tulee oma liitäntä mutta voipi kai olla sarjassakin. Naapurisovun kannalta peitelevy on varmaan paras vaihtoehto.
Ilmeisesti on. Korjaa @rellu jos olen väärässä.Onkohan jatkoajassa ketään, joka olisi ollut todistamassa Lukon edellistä mestaruutta paikan päällä?
Kävi itseasiassa ilmi, että kyseessä joku 40 vuotta vanha TV-pistoke, joka on kytketty sarjaan. Jos olisin siis repinyt fittiin ton olisi naapurin Pekalta mahdollisesti pimentynyt telkku. Olkoon siis paikoillaan ja hankin siihen peitekannet.
Kiitos vastauksestasi!
Kyllä minä olin. Olin 11,5v ja ihan yksin kun isä oli iltavuorossa töissä.Ilmeisesti on. Korjaa @rellu jos olen väärässä.