Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 6 966 459
  • 47 166

A Siente

Jäsen
Kysytäänpä täällä jos joku osaisi auttaa ja ei ole huomannut kun tuolla toisessa ketjussa aiheesta jo mainitsin:

Eli JBL:n E45BT-kuulokkeet eivät enää yhdistä bluetoothin kautta. Kaikki perustemput tehty eli yritetty useampaa laitetta, bootattu puhelinta ja tablettia, painettu bluetooth-nappia pohjassa, tehty resetti itse kuulokkeille painamalla äänenvoimakkuusnäppäimet pohjaan mutta mikään ei auta. Virta lähtee päälle ja kuulokkeissa palaa sen merkiksi valkoinen valo. Tässä vaiheessa normaalisti lähtisi yhdistämään bluetoothin avulla tai piippaisi sen merkiksi että laiteparia ei löydy, mutta ainoastaan valkoinen valo palaa. Sitten jos painaa bluetooth-nappia niin sininen valo alkaa vilkkumaan sen merkiksi että se muka olisi johonkin yhdistämässä mutta ei kuitenkaan yhdisty. Tuo sininen valo välkkyy ikuisuuden jos kuulokkeita ei sammuta.

Onko tässä nyt enää mitään tehtävissä? Onko ylipäätään mahdollista että joistakin kuulokkeista menee jotain sieltä sisältä paskaksi ja bluetooth vaan lakkaa toimimasta? Jos tässä jotain temppua vielä voi kokeilla niin kertokaa ihmeessä, vai pitääkö tässä nyt uudet kuulokkeet hommata?

Onko sinulla useammassa laitteessa bluetooth päällä, mihin kuulokkeet yrittävät yhdistää? Voi olla ettei kuulokkeet tiedä mihin laitteeseen muodostaa parin ja se sen takia ei yhdistä mihinkään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onko sinulla useammassa laitteessa bluetooth päällä, mihin kuulokkeet yrittävät yhdistää? Voi olla ettei kuulokkeet tiedä mihin laitteeseen muodostaa parin ja se sen takia ei yhdistä mihinkään.
Varmistin vielä, ei ollut muita laitteita päällä. Ja itse asiassa en ollut noihin kuulokkeisiin edes muita yhdistänyt kuin tämän puhelimen millä käytän. Outoa kyllä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Voiko ihminen pieraista nukkuessaan vai pitääkö havahtua pariksi sekunniksi hereille, töräyttää, ja jatkaa unia?
Helposti voi unissaan töräytellä.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Voiko ihminen pieraista nukkuessaan vai pitääkö havahtua pariksi sekunniksi hereille, töräyttää, ja jatkaa unia?
Tämä on kiistanalainen asia, josta vielä puuttuu tieteellinen tutkimustieto. Itse olen sitä mieltä, että jos pieree unissaan niin sitten yhtä hyvin voi myös paskoa housuun. Eli nukkuessa ei pysty erottelemaan onko kiinteämpää tavaraa tulollaan ja siksi piereminen ei ole mahdollista.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En voi kuitenkaan myöntää itse tehneeni koskaan näin. Itse en asiasta tiedä, eikä kukaan ole valittanut. En siis ole piereskellyt unissani.
Joskus exän kanssa vietimme koti-iltaa yhdessä, silloin vielä tuore rakkaus, tiedätte siis: syötiin hyvin, vähän juotiin ja nai... no, päädyimme sohvalle katsomaan leffaa.

Makoiltiin silleen söpösti eli mun pää hänen takapuoleen tukeutuen. Hän nukahti, taisin minäkin torkahtaa. Havahduin mojovaan pieruun suoraan klyyvariin. Söpöä, eikö.
Selvää on että tuo suhde arkipäiväistyi tuosta hetkestä alkaen.
@Peltinen
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyllä ihminen voi pierrä unissaan. Ei mikään ruumiintoiminto katkea, kun ihminen nukahtaa. Oksentaminen on mahdollista; Led Zeppelinin rumpali John Bonham tukehtui nukkuessaan jonkun oksennukseen, luultavimmin omaansa. Inehmo voi hikoilla, itkeä, kuolata, pissiä, kakkia, menstruoida, ejakuloida, sylkeä, aivastaa, yskiä ja hikotella unissaan. Nukkuminen ei tee ihmisestä marmoripatsasta, elimistö jatkaa toimintaansa ihan valvetilasta tai sen puutteesta huolimati.
 
Mistä johtuu, että kun pesen hampaat illalla ennen nukkumaanmenoa ja aamulla heti herätessä, suuhun ei jää raikas maku vaan vähän sellainen tympeä? Jos taas pesee hampaat aamulla vasta aamupalan jälkeen, suu jää raikkaaksi.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä ihminen voi pierrä unissaan. Ei mikään ruumiintoiminto katkea, kun ihminen nukahtaa. Oksentaminen on mahdollista; Led Zeppelinin rumpali John Bonham tukehtui nukkuessaan jonkun oksennukseen, luultavimmin omaansa. Inehmo voi hikoilla, itkeä, kuolata, pissiä, kakkia, menstruoida, ejakuloida, sylkeä, aivastaa, yskiä ja hikotella unissaan. Nukkuminen ei tee ihmisestä marmoripatsasta, elimistö jatkaa toimintaansa ihan valvetilasta tai sen puutteesta huolimati.

Eikös se Bonzo ollut lähinnä koomassa. Ja Pettter voi varmaan kertoa niistä paskomisista. Itse olen unissani ollut kusella, mutta onneksi en silti ole herännyt märkään sänkyyn. Joku varmasti on, eli noin teknisesti se on siis mahdollista.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä on kiistanalainen asia, josta vielä puuttuu tieteellinen tutkimustieto. Itse olen sitä mieltä, että jos pieree unissaan niin sitten yhtä hyvin voi myös paskoa housuun. Eli nukkuessa ei pysty erottelemaan onko kiinteämpää tavaraa tulollaan ja siksi piereminen ei ole mahdollista.
Ei sitä hereilläkään pysty aina sanomaan, että mitä sieltä tulee. Suosittelen tässä ns. varman päälle pelaamista. Samoin nykyään tekee kaverini, joka aikoinaan päästi tuhnun valkoisissa farkuissa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mikäköhän tässä puhelimessa on vikana kun Chrome ei suostu päivittymään? Tuli poistettua se jo kertaalleen, mutta ei auttanut. Kaikki muut sovellukset kyllä päivittyvät.
 

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Mikäköhän tässä puhelimessa on vikana kun Chrome ei suostu päivittymään? Tuli poistettua se jo kertaalleen, mutta ei auttanut. Kaikki muut sovellukset kyllä päivittyvät.
Mulla on ollu jo pari kuukautta sama homma omassa ja työluurissa... Puhelimet on vielä eri merkkisiä, niin ei voi olla pelkästään merkkikohtainen homma. Lienee jokin laajempi ongelma. Avaa kyllä sovelluskaupan, mutta mitään ei tapahdu.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kyllä ihminen voi pierrä unissaan. Ei mikään ruumiintoiminto katkea, kun ihminen nukahtaa. Oksentaminen on mahdollista; Led Zeppelinin rumpali John Bonham tukehtui nukkuessaan jonkun oksennukseen, luultavimmin omaansa. Inehmo voi hikoilla, itkeä, kuolata, pissiä, kakkia, menstruoida, ejakuloida, sylkeä, aivastaa, yskiä ja hikotella unissaan. Nukkuminen ei tee ihmisestä marmoripatsasta, elimistö jatkaa toimintaansa ihan valvetilasta tai sen puutteesta huolimati.
Sitä on tullut nukuttua joskus varsin vauhdikkaasti, esim. olen pudonnut sängystä, mennyt nukkumaan ja painanut pään tyynyyn vaan herätessä ollut jalat tyynypäädyssä, sentään omat ettei kenenkään irtojalat. Rillit olen tavannut ottaa pois maate mennessä, kerran olin nähnyt semmoista unta, että oli pitänyt katsoa tarkemmin koska herätessä oli rillit silmillä. Unissani en ole käsittääkseni kävellyt, puhunut ja nauranut kyllä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Mistä johtuu, että kun pesen hampaat illalla ennen nukkumaanmenoa ja aamulla heti herätessä, suuhun ei jää raikas maku vaan vähän sellainen tympeä? Jos taas pesee hampaat aamulla vasta aamupalan jälkeen, suu jää raikkaaksi.
Hammaslääkärithän suosittelee, että hampaat pitäisi aamulla pestä nimenomaan ennenkuin syö mitään. Yöllä on nimittäin tapahtunut happohyökkäys. Ja jos intoa riittää, niin kevyt harjaus vielä aamupalan jälkeenkin.
 
Hammaslääkärithän suosittelee, että hampaat pitäisi aamulla pestä nimenomaan ennenkuin syö mitään. Yöllä on nimittäin tapahtunut happohyökkäys. Ja jos intoa riittää, niin kevyt harjaus vielä aamupalan jälkeenkin.
Näin teenkin yleensä. Ihmettelen vain miksi ennen syömistä pestessä suu ei jää raikkaaksi, mutta syönnin jälkeen pestessä jää.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Puoliso kinuaa infrapunalämmitintä terassille. Voiko tuollaisen seinään kiinnitettävän kiinnittää puuhun, vai kuumeneeko pömpeli niin, että flekkaa koko valokate? Teho 1000 W.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Kuinka usein vaihdatte lakanat sänkyyn? Itse en ole tätä sen kummemmin koskaan ajatellut vaan vaihdan aina fiiliksen mukaan. Tarkemmin kuin miettii niin määrällisesti se tekee vuodessa ehkäpä 3-6 kertaa. Jotkut järkyttyvät tuosta määrästä, varsinkin jos vaihtelevat viikottain, mutta sitten taasen löytyy tyyppejä, jotka eivät tätä tee tyyliin koskaan.
Pahoitellaan vielä varalta nimimerkille @Evil, tuosta itse sanan käyttöä. Lipsahtaa näköjään omiinkin runoiluihin ihan itsestään.
 

Glove

Jäsen
Kuinka usein vaihdatte lakanat sänkyyn? Itse en ole tätä sen kummemmin koskaan ajatellut vaan vaihdan aina fiiliksen mukaan. Tarkemmin kuin miettii niin määrällisesti se tekee vuodessa ehkäpä 3-6 kertaa. Jotkut järkyttyvät tuosta määrästä, varsinkin jos vaihtelevat viikottain, mutta sitten taasen löytyy tyyppejä, jotka eivät tätä tee tyyliin koskaan.
Pahoitellaan vielä varalta nimimerkille @Evil, tuosta itse sanan käyttöä. Lipsahtaa näköjään omiinkin runoiluihin ihan itsestään.
En vaihda lakanoita. Tämä johtuu siitä, että ajan saatossa olen ajautunut tilanteeseen, jossa minulla on vain yksi lakana. Pesen sen silloin kun pesen vaatteita, kuivaan kuivausrummussa ja laitan takaisin sänkyyn.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: hege
Miksi DNA:n saldokysely ei enää toimi? Ennen tuo on toiminut hienosti eli tieto saldosta on tullut heti minuutin sisällä/alle minuutissa. En ole saanut sieltä vastausta aikoihin, tai olen saanut vastauksena: "Palvelutilaus ei onnistunut, yritä myöhemmin uudelleen". Ja kyllä, numero on ihan oikein eli 14000 ja viestiksi sana "SALDO".
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kuinka usein vaihdatte lakanat sänkyyn?
Meillä vaihdetaan lakanat kahden viikon välein. Pidän siitä tunteesta kun saa pujahtaa puhtaisiin mankeloituihin lakanoihin. Ja mies on sellainen siisteys-tapaus ja hän voisi vaihtaa vaikka viikottain (kotonaan vaihtoi) mutta meille on yhdessä vakiintunut tämä kaksi viikkoa niin ei tarvitse vähän väliä rumpata.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Miksi mulle yhtäkkiä soitetaan Latviasta ja Saksasta? En tunne sieltä ketään, enkä tietenkään vastaa,
mutta kuka on myynyt yhteystietoni? Prkl.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Miksi mulle yhtäkkiä soitetaan Latviasta ja Saksasta? En tunne sieltä ketään, enkä tietenkään vastaa,
mutta kuka on myynyt yhteystietoni? Prkl.
Ei kai nimen omaan sinun yhteystietoja kenenkään ole tarvinnut myydä. Tai ylipäänsä kenenkään yhteystietoja. Jos kyse on huijauspuheluista, niin voihan ne soitella ihan randomilla tietyn numerovälin numeroihin. Osaa ei ole olemassakaan, mutta aika moni on.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mulla on ollu jo pari kuukautta sama homma omassa ja työluurissa... Puhelimet on vielä eri merkkisiä, niin ei voi olla pelkästään merkkikohtainen homma. Lienee jokin laajempi ongelma. Avaa kyllä sovelluskaupan, mutta mitään ei tapahdu.

Onneksi Google on keksitty ja ainakin itselläni tuo auttoi. Syytä ei selvinnyt mutta sovellus päivittyi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös