Meillä vaihdetaan lakanat kahden viikon välein. Pidän siitä tunteesta kun saa pujahtaa puhtaisiin mankeloituihin lakanoihin. Ja mies on sellainen siisteys-tapaus ja hän voisi vaihtaa vaikka viikottain (kotonaan vaihtoi) mutta meille on yhdessä vakiintunut tämä kaksi viikkoa niin ei tarvitse vähän väliä rumpata.Kuinka usein vaihdatte lakanat sänkyyn?
Ei kai nimen omaan sinun yhteystietoja kenenkään ole tarvinnut myydä. Tai ylipäänsä kenenkään yhteystietoja. Jos kyse on huijauspuheluista, niin voihan ne soitella ihan randomilla tietyn numerovälin numeroihin. Osaa ei ole olemassakaan, mutta aika moni on.Miksi mulle yhtäkkiä soitetaan Latviasta ja Saksasta? En tunne sieltä ketään, enkä tietenkään vastaa,
mutta kuka on myynyt yhteystietoni? Prkl.
Mulla on ollu jo pari kuukautta sama homma omassa ja työluurissa... Puhelimet on vielä eri merkkisiä, niin ei voi olla pelkästään merkkikohtainen homma. Lienee jokin laajempi ongelma. Avaa kyllä sovelluskaupan, mutta mitään ei tapahdu.
Ominaisuus luultavasti. Perusmalleissa levyt on ryhmiä, joilla on maksimiteho. Et voi esim. laittaa vasemmanpuoleisia molempia power asetukselle tai toinen pudottaa automaattisesti tehoa.Kysymys induktioliedestä. Yritin tässä taannoin kokata kolmella levyllä samaan aikaan mutta aina kolmannen lieden ns. lämmittyä yksi alkaa naksumaan. Ääni kuulostaa siltä, että levy menisi päälle ja pois n. 3 sekunnin välein. Vika vai ominaisuus?
Nimim. eka induktioliesi ikinä
Ei ei ei. Olen lähinnä säästellyt paukkuja ja huomenna säkit täynnä Tapparan kaatoon. Kiima nousee kivasti näin aattoiltana ja jos sitä huomenna aloittaisi pienet esileikit Lukkopalstallakin. Huomenna mennään, kultsi!@Anu Saukko onko pantu jo tarpeeksi? Huomenna ajetaan! Mis sie oot ollu?
Limakalvoilla on aika paljon herkempi tunto kuin ehjän ihon suojaamilla kohdilla.Miksi saippua kutittaa (sattuu, kihelmöi) silmässä, mutta ei muualla iholla (ellei ole hiertymä, haava tms.)?
pH-arvoissa sen salaisuus?
Mutta kuka on niin hullu, että menee töihin tai matkustajaksi semmoiselle laivalle, joka ei todistettavasti pysy pystyssä tai pinnalla.
Olen ollut Sally Albatrossilla kahdesti. Ensimmäisen kerran jälkeen se paloi. Toisen jälkeen ajoi karille ja melkein upposi. En mennyt kolmatta.Pitää antaa uusi mahdollisuus. Jeesuskin käänsi toisen posken.
Toinen kysymys, onkohan Smashing Pumpkinsin tulevalta keikalta mahdollisuutta saada jonkinlaista taltiointia? Vaikka tältä tulevalta suomen keikalta.
Mistä löytyy keskustelupalsta Ruotsin Elitserienille? Tai joku muu, missä olisi pelianalyyseja.
Mikä mättää, kun Samsung SGH-L760-puhelimella pystyy ottamaan vain 10 sekunnin mittaista videopätkää. Muistia on riittävästi, että siitä ei ole ainakaan kiinni.