*HAH*No nyt on jäänyt tärkeä asia selvittämättä, joten poimin tämän viestin uusintakäsittelyyn, vaikka Marika Rantapereen rintavarustus jo selvisikin.
Maria Lund osallistui vuonna 2002 Suomen neito -kisoihin, pääsi finaaliin ja aiheutti kohua muodoillaan, sillä Maria joutui kuppikokonsa vuoksi käyttämään eri uimapukua kuin muut finalistit.
Vain rapiat neljätoista vuotta siinä kului, mutta Jatkoaikaan voi aina luottaa. Vastaus tulee kuin apteekin hyllyltä. Kiitos siitä! Nyt on kyllä pakko myöntää, että kyseisestä illasta mulla ei ole minkäänlaista muistikuvaa. Noihin aikoihin mä vieläpä asuin saman katon alla avovaimoni kanssa. Willi veikkaukseni on, että olen takuuvarmasti ollut kyseisenä iltana yksin kotona...
Näemmä Miss Suomi 1994 uimapukukierroskin on ladattu nettiin Vimeo-palveluun vuonna 2015. Pitihän se neiti Rantapereen rintavarustus tarkastaa oikein liikkuvan kuvan muodossa. Kieltämättä... kyllä siinä on kannuilla kokoa - ainakin kilpasiskoihin verrattuna!
30.08.2015 - Vimeo: Miss Suomi 1994 - uimapukukierros
Marika Rantapere (170cm/53kg - 93-64-86) kilpailee numerolla kahdeksan ja hänen osuutensa alkaa kohdasta noin 08:30.