Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 6 996 369
  • 47 190

Mr.Big

Jäsen
vilperi kirjoitti:
Mikäs tässä nyt sitten auttaisi, kun VR:n aikataulusivut eivät toimi?

Kun olen laittanut lähtöpaikkani ja tulopaikkani ja painanut hae-nappia tai vastaavaa,niin tulee lukemaan että joku virhe tai jotain ja koko sivu häviää. Voi helv...

Auttaako tässä nyt mikään?

Törmäsin samaan aikaan samaan ongelmaan. Minulla auttoi Finnairin sivut...
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Miten excelissä saa merkattua esim. 6/11 niin, että ohjelma ei laske sitä vaan näyttää sen niinkuin kirjoitettu?
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mikä tämä Turenki-juttu on joka tulee usein esille puhuttaessa HPK:sta? Tiedän kyllä että Turenki on pieni pitäjä Hämeenlinnan kupeessa, mutta miksi siitä puhutaan niin paljon? Olen aina elänyt sellaisessa kuvitelmassa että Turengissa ei ole eikä sieltä tule mitään mainitsemisen arvoista. Olen ilmeisesti ollut väärässä?! :)
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Miksi tänään kaikki pääkaupunkiseudun joukkueet pelasivat kotiottelun samana päivänä? Onko tällaista ennen sattunut?
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
bitnir kirjoitti:
Miksi tänään kaikki pääkaupunkiseudun joukkueet pelasivat kotiottelun samana päivänä? Onko tällaista ennen sattunut?
Syytä en tiedä, mutta tämä oli ensimmäinen kerta.

EDIT: HIFK - HPK piti kai alkuperäisen ohjelman mukaan pelata vasta tänään lauantaina, mutta ilmeisesti jonkin salibandyottelun takia ottelu jouduttiin siirtämään perjantaille.
 
Viimeksi muokattu:

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Ziggy kirjoitti:
Mikä tämä Turenki-juttu on joka tulee usein esille puhuttaessa HPK:sta? Tiedän kyllä että Turenki on pieni pitäjä Hämeenlinnan kupeessa, mutta miksi siitä puhutaan niin paljon? Olen aina elänyt sellaisessa kuvitelmassa että Turengissa ei ole eikä sieltä tule mitään mainitsemisen arvoista. Olen ilmeisesti ollut väärässä?! :)

Ziggy: kysymys ja vastaus samassa viestissä. Hienoa!!!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ziggy kirjoitti:
Olen aina elänyt sellaisessa kuvitelmassa että Turengissa ei ole eikä sieltä tule mitään mainitsemisen arvoista. Olen ilmeisesti ollut väärässä?! :)
Äläs nyt.

Eikö Turengissa ole jo vuosikymmeniä ollut mm. Valion tehdas? Ainakin jäätelöä sieltä saapuu tänne nautittavaksemme, joten kyllä Turengista siis jotain hyvääkin tulee. Riippuu tietenkin mistä tykkää.
 

-KBR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Liberec White Tigers
Lawless kirjoitti:
Syytä en tiedä, mutta tämä oli ensimmäinen kerta.

EDIT: HIFK - HPK piti kai alkuperäisen ohjelman mukaan pelata vasta tänään lauantaina, mutta ilmeisesti jonkin salibandyottelun takia ottelu jouduttiin siirtämään perjantaille.

Ja ilmeisesti myöskin Jokerit-Lukko oli siirretty tiistailta perjantaille
 
Kävin just tekemässä pitkävedon. Ensimmäistä kertaa moneen vuoteen. Netistä katsoin kyllä kertoimet ym. Mutta paikanpäällä kioskilla ei ollut kuin listat. Ei kertoimia. No laitoin nuo illan kiekkokierroksen pelit lapulle. Nyt vasta älysin että menin sitten pelaamaan noita toisia kohteita. Esim. kohteeseen ässät-kärpät laitoin 2, mutta tuossa se tarkoittaa jotain yli 5,5 maalia. Kyseiset pelit sentään meni oikein. Mutta tarkoittaako tuo 5,5 maalia siis että kyseisessä ottelussa pitää tulla vähintään 5,5 maalia että voittaa? Ja ettei ole väliä kuka voittaa? 3 kohteeseen meni tuo veikkaus. Yksi kohde meni sentään ihan siihen mihin piti. Hiukan ottaa päähän oma moka, mutta onneksi meni pienellä panoksella. Ja itse loppukerroinkin jää pienemmäksi kuin piti. Toivoa sopii että niitä maaleja nähdään tänään ja paljon.
Edit: Jaa nyt vasta älysin että ois tätä voinut veikkausketjussakin kysyä. Aivot on tänään jäässä tai jotain.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
bitnir kirjoitti:
Miksi tänään kaikki pääkaupunkiseudun joukkueet pelasivat kotiottelun samana päivänä? Onko tällaista ennen sattunut?
Ei ole. Bluesin peli oli merkitty perjantaille. IFK:n peli siirtyi tämänpäiväisen salibandyottelun takia, Jokereiden peli puolestaan NRJ Music Awardsin takia.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Haista Vittu?

Mitä tulee drinkkiin nimeltä "Haista Vittu"?

Eilen eräs yksilahkeinen alkoi nikottelemaan kun hänelle tilaamassani "Orgasmissa" oli maitoa, ja hän ei tietysti voi sellaista juoda! Noh, nokkelana poikana kipaisin uuden, otsikon mukaisen, paukun koska katsoin sen sopivan vallan hyvin tilanteeseen =)

Jäi aamulla mietityttämään, että mitäköhän tuossa paukussa oli? Niitä saa ainakin Raumalta Mr. Jonesista.
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
tintti83 kirjoitti:
Mutta tarkoittaako tuo 5,5 maalia siis että kyseisessä ottelussa pitää tulla vähintään 5,5 maalia että voittaa? Ja ettei ole väliä kuka voittaa?
Kyllä. Eihän siinä voittajaa veikata vaan maalimäärää. Jos siis valitset siihen merkiksi 2, viidellä maalilla et voita, kuudella voitat.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
No niin, pari kysymystä JA:n kodin hengille tai hengettärille:

1) Miksi jotkut (kaulus)paidat rypistyvät pesussa huomattavasti muita enemmän ja voiko tälle tehdä jotain? Ottaa päähän näiden paitojen silittäminen.

2) Voiko kravattia pestä pesukoneessa ja jos niin miten? Ei viitsisi pesulaankaan viedä.
 

JanJ

Jäsen
Ouzala kirjoitti:
Viestissä vaan kyseltiin, että luulenko olevani kovakin jätkä..
Jos olet niin ethän päätäsi vaivaa tuollaisella.
Mutta viittaa tosiaan ulkolaiselta serveriltä lähetettyyn viestiin eli jostain nettipalvelusta lienee viesti tullut.
Viestissä pitäisi lopussa tosin yleensä olla "leima" mistä viesti on tullut.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nikke kirjoitti:
No niin, pari kysymystä JA:n kodin hengille tai hengettärille:

1) Miksi jotkut (kaulus)paidat rypistyvät pesussa huomattavasti muita enemmän ja voiko tälle tehdä jotain? Ottaa päähän näiden paitojen silittäminen.

2) Voiko kravattia pestä pesukoneessa ja jos niin miten? Ei viitsisi pesulaankaan viedä.
1) Jotkut kauluspaidat on valmistettu ilmeisesti erilaisista puuvillakuiduista ja sen takia tarvitsevat vähemän silitystä. Niitä markkinoidaan yleensä jollain EasyCare tai vastaavalla termillä.

2) Riippuu kravatin materiaalista. Villasta tehdyn valtion virkasolmion olen pessyt koneessa villaohjelmalla ja hyvä tuli. Silkkisolmioita en pesisi koneessa. Kannattaa katsoa jos kravatin hoito-ohjelapussa olisi merkintöjä aiheesta.
 
Löytyykö internetin ihmeellisestä maailmasta vastaavaa futissivustoa kuin www.hockeydb.com lätkän puolella? Siis kattavaa sivustoa, josta voi hakea pelaajaa, joukkuetta jne. nimeltä ja löytää statsit eri kausilta.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Vaalien toinen kierros on viikon päästä, mutta koska on presidentin virkaanastumispäivä? Jos Halonen voittaa, niin onko moista päivää ollenkaan, vai tapahtuuko se vain jos naama vaihtuu? Ko. päivähän on liputuspäivä.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Cosmo kirjoitti:
Vaalien toinen kierros on viikon päästä, mutta koska on presidentin virkaanastumispäivä? Jos Halonen voittaa, niin onko moista päivää ollenkaan, vai tapahtuuko se vain jos naama vaihtuu? Ko. päivähän on liputuspäivä.

1.3. on virkaanastujaispäivä.

linkki
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Mulli kirjoitti:
Kelle kaikille tulee Pro Hockey lehti? No kuitenkin sivulla 18 kun on Fopan kuva niin jotenkin jäi hämäämään, että onko maailman parhaalla pelurilla SEPALUS auki? :D
No näin tärkeään kysymykseen piti antaa vastaus.
Fopalla on jalassaan ilmeisesti verryttelyhousut, joissa ei kaiketi ole edes sepalusta. Kyseinen vetoketju joka kuvassa juuri ja juuri näkyy, on avonaisen hupparin roikkuva toinen puoli. Näin minä sen näkisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös