Onko jengi käyttänyt ThermaCell nimistä hyttyskarkoitinta? Itse olen ja todennut todella toimivaksi peliksi ja samaa on moni muukin sanonut. Ongelma on se, että kymmenen tunnin käyttö maksaa karvan alle kympin. Käyt pitkän viikonlopun mökillä, niin maksat 50 egeä butaanista.
Hätä ei ole tämän näköinen, koska tuon kaasupullon voi modata ja täyttää sen, kuulemma kymmenen kertaa, stendarikaasulla, mikä maksaa pari euroa. Youtubessa on paljon ohjeita, kuinka tuo kaasupullo pistetään myös vastaanottamaan kaasua. Valmistaja on laittanut pullon suulle takaiskuventtiilin, ettei sitä pysty täyttämään ja sen poisto on helppoa. Kokeilin itse äsken yhteen tyhjään pulloon ja aikaa meni noin 5 minuuttia, mistä suurin osa sopivan ruuvin etsimiseen. Sarjatyönä alle minuutin pullo. Esimerkkinä vaikka tämä amerikkalaissäätäjä, joka osui ekana hakuun:
https://www.youtube.com/watch?v=s2UlsVNj8Hk
Sitten on vielä noi tyynyt. Tuossa videossa kaveri on ostanut pyrethrin jauhetta, millä rikastetussa liemessä se noita kastelee. Aine ei ilmeisestikään maksa mitään ja pienellä googletuksella se on luomuviljelyksessä sallittu aine, joten sitä varmasti myydään jauheena suomessakin, mutta millä nimellä ja missä?