Juu, sehän se, kiitokset.Vioxx?
Juu, sehän se, kiitokset.Vioxx?
Vaikea oli löytää, mutta ketjun otsikossa piti tunnistaa bullshit. Tässä linkki ketjuun.Olen ihan varma, että täällä on sellainen ketju, missä joku kertoi 3 tai 5 väitettä/faktaa itsestään ja muiden piti arvata, että mikä niistä on fuulaa. Hyvin todennäköisesti olen itsekin kirjoittanut kyseiseen ketjuun. Vaan enpä onnistunut keksimään oikeita hakusanoja. Auttakee.
Onkos ihmisillä kokemusta gyropallosta/powerballista vaimikäsenniminytonkaan?
Siis tämä käsillä pyöritettävä pallo, jonka pitäisi vahvistaa ainakin sormia ja ranteita. Ihan totaalista huuhaata lelun muodossa, vai tekeekö tämä oikeasti jotain?
Mikäs muuten olisi Helsingissä hyvä paikka hankkia jotain vanhoja sarjakuvia? Ihan tälleen kun pikkuveli kysyi mistä niitä löytyisi ja en osannut suoraan sanoa, enkä käydä läpi monia eri antikvariaatteja. Googlea en jaksa käyttää juuri nyt.
Kulkukatin poika. En jaksa nyt linkittää.Mikäs muuten olisi Helsingissä hyvä paikka hankkia jotain vanhoja sarjakuvia? Ihan tälleen kun pikkuveli kysyi mistä niitä löytyisi ja en osannut suoraan sanoa, enkä käydä läpi monia eri antikvariaatteja. Googlea en jaksa käyttää juuri nyt.
Mikäs muuten olisi Helsingissä hyvä paikka hankkia jotain vanhoja sarjakuvia? Ihan tälleen kun pikkuveli kysyi mistä niitä löytyisi ja en osannut suoraan sanoa, enkä käydä läpi monia eri antikvariaatteja. Googlea en jaksa käyttää juuri nyt.
Pidempään on nyt kytenyt ajatus muutosta tekemään etätöitä ulkomaille. Palkka tulisi siis Suomesta mutta osoite olisi Espanjassa. Olen yrittänyt muutamasta lähteestä selvitellä asiaa verotuksen kannalta ja olenkohan nyt ymmärtänyt oikein että muuttovuosi+kolme seuraavaa vuotta maksan veroni niin kuin tähän asti, Suomeen?
Työnantajalta tuli jo vihreää valoa eikä mikään minua täällä pidättele. Jos en nyt tee tätä, niin en luultavasti sitten myöhemminkään ja tuntuu että tämä pitäisi ehdottomasti kokea vielä kun se on mahdollista.
Tuttu tilanne. Järjestät tapahtumaa, mutta osallistujille sopiva päivämäärä on vaikea haarukoida. Onko netissä saatavilla työkalua, joka mahdollistaa kätevästi tällaisen monivalintakyselyn tekemisen?
Heijoo, Doodle! Joskus käyttänytkin. Eikös tuo toimi myös ilman perustajan ja vastaajien rekisteröitymistä?Doodle? Ainakin itse olen sitä käyttänyt paljon vastaaviin tilanteisiin.
Heijoo, Doodle! Joskus käyttänytkin. Eikös tuo toimi myös ilman perustajan ja vastaajien rekisteröitymistä?
Toimii. Hyvin näppärä systeemi.Heijoo, Doodle! Joskus käyttänytkin. Eikös tuo toimi myös ilman perustajan ja vastaajien rekisteröitymistä?
Onko täällä lennonjohtajien lakon sisäpiiriläisiä, jotka osaisivat kertoa jotain tästä tilanteesta ..
Nimim lento 8.3.2019
Sormenjälkitunnistin ei näytä reagoivan enää sormeen. Sen olen kyllä jo huomannut että sormen täytyy olla puhdas että tunnistin reagoi siihen ja niin se sormi nyt onkin mutta silti tunnistin ei reagoi sormeen.