Edinburgh. Jos haluaa olla tylsä turisti, niin sitten nuo prahat ja amsterdamit.
Leon - älkää tehkökuten minä teen vaan tehkää niin kuin minä sanon...
Itsekin olen lähdössä ensimmäistä kertaa Prahaan elokuun alussa.
Lisäksi Prahassa on helppoa ja edullista liikkua metrolla ja ratikalla. Baareja ja ravintoloita on niin tiheässä, että niitä on ihan turha neuvoa etukäteen.
Suunnittelimme meinaan kavereiden kanssa uusintainvaasiota tuohon hyvän ruuan ja juoman luvattuun kaupunkiin, missä kukkarokaan ei liikoja kevene pämpätessä.
Tuosta rysäalueiden ulkopuolelle liikkumisesta hyvä vinkki Prahan matkaajille. Ottakaa pari pysäkinväliä vihreää metroa, jääkää Jiřího z Poděbrad -nimisellä pysäkillä pois ja tutustukaa Vinohradyn alueeseen.
Tuli muuten taas todistettua Prahassa viime viikonloppuna, että
Kun noita raflasuosituksia aina kysytään, niin nyt tulee Prahasta jotain muuta kuin se ikuinen "kiva paikka, hyvä ruoka". Söin luultavasti elämäni parhaan hampurilaisen Dishissä.
Periaatteessa Prahassa syöminen ja juominen on simppeliä kuin mikä. Pysyy poissa ytimen turistirysistä, niin ei voi hävitä. Possua osaavat tehdä hyvin about joka raflassa ja kalja on kaikkialla hyvää, halpaa ja raikasta.
Seuraavalla Prahan reissulla pitää tehdä se panimokierros, mikä jäi viimeksi tekemättä, kun tuli force majeure eteen.
Prahassa tulee käytyä usein ja siellä sitä lasketaan hanasta, myös iltaisin ja viikonloppuisin, myös suurempia määriä (inside joke). Pirun hyvää.