öljylantio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suurin ja kaunein
Toimiiko Visa Debit huonommin ulkomailla maksaessa kuin Credit/Debit -kortti? Eli kannattaako vaihtaa korttia, jos joutuu enemmän matkustamaan.
Omien kokemusten mukaan toimii huonommin. Pankeillakin on eroa. POP ja Nordea debit ollut. POP kanssa useammin ongelmia automaatilla ettei yhteyttä pankkiin. Nordea toimi useammin, mutta VISA credit ja Master Card credit ovat toimineet aina. Sekä maksaessa että automaatilla.Toimiiko Visa Debit huonommin ulkomailla maksaessa kuin Credit/Debit -kortti? Eli kannattaako vaihtaa korttia, jos joutuu enemmän matkustamaan.
Ei harmainta aavistusta mutta helpointa varmaan poistaa ja asentaa uudelleen koko softa? Ei liene iso rumba.Miten saan Spotifyn välimuistin tyhjennettyä Windowsista
Miten saan Spotifyn välimuistin tyhjennettyä Windowsista? Yritin etsiä neuvoa googlella, mutta ei tunnu ainakaan Windows 10:lle löytyvän mitään ohjetta, enkä Spotifyn asetuksistakaan löydä sitä.
Voiko tavallisen verokortin vaihtaa kesken vuoden freelance-verokorttiin?
Tämä selvä, kiitokset ja pokkaukset.Sitä ei varsinaisesti vaihdeta, mutta kyllä, kesken vuoden voi hakea freelancer-verokortin.
Markuksen.Mkä evankeliumi alkaa kertomuksella Johannes Kastajasta?
Roomassa osaavat, ainakin auttavasti että saa bussiliput yms ostettua. Maaseudulla eivät yleensä puhu, mutta kaikesta on selvitty ilman isompia kommelluksia.mitenkähän on saapasmaan laita?
Joo, toki tuo maaseudun englannin osaamattomuus ei mikään ylläri luonnollisesti olekaan. Lähinnä hain vertailua Espanjaan, kun siellä yllättävän monessa hotellissakaan moni respan työntekijä ei osaa englantia edes auttavasti. Viime kesänä tuli oltua Barcelonassa kahden kaverin kanssa, toinen näistä oli mestoilla jo aiemmin ja oli varannut hotellihuoneen, menin sitten toisen kaverin kanssa paikalle että voimme kirjautua sisään sinne. Piti sitten yrittää selitellä elekielellä ja parin sanan espanjalla että olen sen yhden tyypin kanssa tulossa tänne. Sanoin respan äijälle että "Ville, mi hombre" ja osoitin itseäni. Selvisi sitten jälkeenpäin että "mi hombre" tarkoittaa minun miestäni... Noh, huoneeseen kuitenkin päästiin.Roomassa osaavat, ainakin auttavasti että saa bussiliput yms ostettua. Maaseudulla eivät yleensä puhu, mutta kaikesta on selvitty ilman isompia kommelluksia.
Voiko tavallisen verokortin vaihtaa kesken vuoden freelance-verokorttiin?
Kysytään nyt täällä, otin tuossa eilen kaverin kanssa lennot Roomaan. Miten hyvin italialaiset puhuu noin yleisesti ottaen englantia? Espanjassa tullut muutaman kerran käytyä ja siellä saa monesti tuskailla että englantia ei kunnolla osata, mitenkähän on saapasmaan laita?
Voiko ps3:sen yhdistää kännykän nettiin? Ja miten tuo niin kuin tapahtuu?
PS3™ | Internet-yhteyden asetukset (langaton yhteys)
Näin käytät puhelimesi verkkoyhteyttä tietokoneella | Mobiili.fi
Noilla ohjeilla pitäisi päästä eteenpäin. Kannattaa muistaa että kännykästä netin jakaminen wlan hotspottina kuluttaa aika hyvin virtaa eli kannattaa pitää kännykkä latauksessa kokoajan jos pelaa pitempään.
Pska nakki... Itse koittaisin ehkä laittaa viestiä tyttären vanhemmille. Sillä tavalla äärimmäisen asiallisesti että hommat meni kuten meni, mutta nämä asiat olisi nyt pakko saada hoidettua... Ehkä ne pystyisi auttamaan...Tulossa avioero. Vaimo muutti jo uuteen kotiin. Meillä on yhteinen tili(minun alkuperäisesti) ja yhteinen laina, jotka pitäisi jakaa. Ongelmana on, että tuleva ex-rouva ei vastaa puheluihin, ei viesteihin ja sosiaalisssa medioissa on plokannut minut täysin. Pankki ei voi tehdä mitään asian eteen, jos toinen ei ota sinne mitään yhteytä. Eli mitä minä voin tehdä?
Isänsä oli kuollut ennenkuin tavattiin. Äitiinsä laittoi välin poikki neljä vuotta sitten.Pska nakki... Itse koittaisin ehkä laittaa viestiä tyttären vanhemmille. Sillä tavalla äärimmäisen asiallisesti että hommat meni kuten meni, mutta nämä asiat olisi nyt pakko saada hoidettua... Ehkä ne pystyisi auttamaan...