Löytyykö palstalaisilta hyviä kokemuksia kevyistä resursointityökaluista? Inputteina omissa ajatuksissa olisivat projektit ja niihin resursoidut päivät kunkin henkilön osalta. Kyseessä on alle 20 hengen firma, jossa saattaa olla hyvinkin monta projektia kerralla käynnissä.
Vielä tarkemmin selitettynä: jos asiakas soittaa ja tarvii työn, johon tulkitsen kuluvan työntekijältä 4 päivää, haluaisin työkalustani nähdä, miten nämä 4 päivää sopivat kalenteriin, kun olen itse heidän työohjelmansa alun perinkin laatinut?
Lisäksi hieno ominaisuus olisi, jos näkisi, kuinka paljon projektiin on käytetty päiviä vs. kuinka paljon oli budjetoitu. Kolmantena komponenttina tässä yhtälössä voisi olla se, kuinka valmis projekti todellisuudessa on.
Kaikki mainitsemani ominaisuudet eivät ole pakollisia, myös oikean suuntaiset ehdotukset kelpuutan mielihyvin ja kiitoksin!