Onko tässä kirjoitusvirhe mitä en keksi vai mikä tämä on?Nyt kun jouluna saapui sirkukaattoruli taloon,,,
Onko tässä kirjoitusvirhe mitä en keksi vai mikä tämä on?Nyt kun jouluna saapui sirkukaattoruli taloon,,,
Onko tässä kirjoitusvirhe mitä en keksi vai mikä tämä on?
Heh. Joo. Virhe korjattu.
Kun oikein mietin, niin tuon sirkulaattorin arvasin, mutta en kyllä vieläkään tiedä mikä se on ja google palauttaa tyhjää.
Joo, mun moka kun ilmeisesti kirjoitin tuon vaikean sanan väärin googleen.Lainataan suoraan Chef Mariuksen sivuilta:
...
Eihän tuo tarkoita sitä että se tappiolla myytäisiin... Mutta olen minäkin tuota nähnyt että olutta tai muuta alkoholia myydään alennuksella. Kyseessä yleensä ollut joko pieni määrä valikoimasta poiston vuoksi tai jotkin erikoisoluet joiden päiväykset juoksee vastaan...En ollut itse marketissa, mutta sain kiistattoman kuvatodisteen. Eräässä pääkaupunkiseudun ympäryskunnassa myydään kesälonkeroa oranssilla -50% -lapulla.
Onkohan tuo maamme lakien mukaista? Olen siinä uskossa, että alkoholia ei saa tuollaisena sisäänheittotuotteena tappiolla myydä. Vai miten se menee?
En ollut itse marketissa, mutta sain kiistattoman kuvatodisteen. Eräässä pääkaupunkiseudun ympäryskunnassa myydään kesälonkeroa oranssilla -50% -lapulla.
Onkohan tuo maamme lakien mukaista? Olen siinä uskossa, että alkoholia ei saa tuollaisena sisäänheittotuotteena tappiolla myydä. Vai miten se menee?
En ollut itse marketissa, mutta sain kiistattoman kuvatodisteen. Eräässä pääkaupunkiseudun ympäryskunnassa myydään kesälonkeroa oranssilla -50% -lapulla.
Ahma se taitaa olla.
No hehheh... Näätä tai voi olla minkkikin.
Sen verran vaan "tukeva" toi ruumiinrakenne, että on nuori ahma?
On noilla nyt kuitenkin varsin roisi kokoero ja erilainen ruumiinmuotokin eli ei kyllä mene nuoresta ahmastakaan.
Kolkutus on todella niin kova, että tuntuu siltä kuin joku hakkaisi seinää mutta vain yhdessä huoneessa. Mikäköhän keissi tämä voi oikein olla?
Olen väliaikaisessa kämpässä ja tänään alkoi yhtäkkiä kuulua seinän välistä törkeä kova kolkutus. Asunnossa on lattialämmitys ja aina kun käyn kääntämässä löytämääni termostaattia johonkin suuntaan, kolkutus loppuu. Saattaa tosin aina alkaa uudestaan tovin kuluttua. Kolkutus on todella niin kova, että tuntuu siltä kuin joku hakkaisi seinää mutta vain yhdessä huoneessa. Mikäköhän keissi tämä voi oikein olla?
....
Mitähän meinaa, onko vika Jatkoajan palvelimen puolella vai missä?
Toimiiko foorumin viestien hakutoiminto muilla? Heittää minulle vain tällaisen ilmoituksen:
Kysymys kuuluukin: mihin Alias-peliin nämä kortit kuuluvat, ja miten näillä kuuluisi pelata?
Riippuu mitä ovat muut vaihtoehdot.Onko penis-tatuointi varteenotettava vaihtoehto?
Onko penis-tatuointi varteenotettava vaihtoehto?