Yritin vain olla nokkela.Graalin maljasta? Kysyisit mustalta ritarilta tai joltain messiaalta?
Yritin vain olla nokkela.Graalin maljasta? Kysyisit mustalta ritarilta tai joltain messiaalta?
Something completely different...Vittu. Nelosen mainoslause: Jotain Ihan Muuta. JIM= Jotain Ihan Muuta.
Harmi, etten voi olla varsinaisesti avuksi, mutta jos et itse hae paitaa paikan päältä, niin alkaa olla varmaan myöhäistä. Sen verran tein tutkimustyötä että NHL:n euroopan kaupasta ei Quickin paitaa löydy, sieltä se olisi voinut ehtiäkin vielä pukin konttiin. Kopitaria ja blankkoa on siellä tarjolla. Amerikan kaupoista tai ebaystä en alkanut sen enempää tarkastelemaan, mutta itse tilasin viikko sitten pari paitaa ja niille annettiin toimitusväleiksi 13-21.12.16, joten nyt varmaan voi viikon tuohon lisätä.Mistä saisi parhaiten/helpoiten tilattua Jonathan Quickin #32 nahilan pelipaidan. Poika kaipaili pukilta.
Kiitos
Harmi, etten voi olla varsinaisesti avuksi, mutta jos et itse hae paitaa paikan päältä, niin alkaa olla varmaan myöhäistä. Sen verran tein tutkimustyötä että NHL:n euroopan kaupasta ei Quickin paitaa löydy, sieltä se olisi voinut ehtiäkin vielä pukin konttiin. Kopitaria ja blankkoa on siellä tarjolla. Amerikan kaupoista tai ebaystä en alkanut sen enempää tarkastelemaan, mutta itse tilasin viikko sitten pari paitaa ja niille annettiin toimitusväleiksi 13-21.12.16, joten nyt varmaan voi viikon tuohon lisätä.
Mitäs, jos asian tekisi näin:Taas aivan klassinen Excel-pähkinä, johon en millään keksinyt sopivaa hakulausetta englanniksi.
Tiedot ovat siis kahdessa sarakkeessa A-B:
Koodi:A B henkilö1 15 henkilö2 2 henkilö1 3 henkilö1 4 henkilö2 7
Haluaisin jollain kaavalla laskea tietoalueesta kummankin henkilön kirjaukset yhteen omalle riville. Eli lopullisessa matriisissa olisi summattuna:
Koodi:A B henkilö1 22 henkilö2 9
Olettaisin, että varsin yksinkertainen kikka kyseessä, kun tietoalue ei tämän monimutkaisempi ole, mutta en keksi toimivaa konstia omasta päästä.
Öö... eivät he varmaan olettaneet katon romahtavan ja joutuvansa kuolemaan kirkossa istumisesta.Nigeriassa kuollut ainakin 60 ihmistä kirkon romahdettua. Eikö se nyt ole vähän hölmöä kuolla mielikuvitusolennon takia? Mun mielestä on.
Eipä taida Suomesta kuin mäihällä löytää kyseisen tuotteen. Tai ylipäätään mitään NHL-paitaa nimellä...Minäkin katsoin jotta Euroopan kaupasta ei löydy ja kuljetusten kanssa en enää taida riskeerata.
Jos joku tietää kaupan Suomessa, saatan vaikka matkustaa hakemaan sen, siis Quickin pelipaidan.
Myöhässä olen liikkeellä, mutta kun pukin posti toi listan vasta....
Mikä olisi paras vedenkestävä tussi piirtää tiiliseinään?
Kysymys kuuluukin: millä tavoin työnantaja voi hankaloittaa edellisessä kappaleessa esittämääni suunnitelmaa?
Työnantajan ei ole pakko myöntää sinulle lomaa. Mutta se ei taida olla ongelma, suunnitelmassasi sinulla loppuu työt joulukuun lopulla, olet siinä hetken työttömänä ennen uuden työn alkua ja saat nuo pitämättömät lomat rahana. Lopputulos taitaa olla aika lailla sama kuin jos irtisanoutuisit siten, että työsuhteesi päättyisi loman lopussa.
Antiche Terre Solo Passione Rosso 2014 hanapakkaus - Punaviinit| AlkoKaipaisin suositusta kohtuu hyvästä laatikkopunkusta Alkon valikoimista. Joulupöytään olisi tulossa. Yleensä olen aina noihin pettynyt mutta jos jokin kelpo viini pahvissa piileksii niin mielelläni sellaisen ostaisin irtopullojen sijaan.
ötökkä kirjoitti:Mitä te teette kanajauhelihasta? En ole keksinyt sille yhtään järkevää käyttötarkoitusta.
Joo, niin tacojen/tortillojen väliin oikeinkin hyvää. Myös pihveiksi (vaikka hampparin väliin) tai ihan lihapullina tullut käytettyä. Oon tainnu lasagnenkin tehdä, en tosin tiedä onko ruuan nimi enää lasagne, kun yksi pääraaka-aineista vaihtuu.Ihan samoja asioita kuin naudankin,eli esim mureketta, pihvejä, hyvin maustettuna tacojen yms sisään. Hyvää ja vähärasvaista!
Lauantaina välähti ja nopeutta oli GPS:n mukaan 82 ja jäi vaivaamaan kumpi rajoitus oli voimassa. Google Mapsin mukaan 80 alue, mutta epäilyttää miksi välähtäisi 82 nopeudesta, kun ei ole kuitenkaan perusteita edes huomautukselle.