kahden suunnan sentteri
Jäsen
Kauppa se on, joka kannattaa.
Mulla ei kyllä riittäisi kärsivällisyys jälleenmyydä Torissa jotain rättejä.
Mulla ei kyllä riittäisi kärsivällisyys jälleenmyydä Torissa jotain rättejä.
Onko yleisesti tiedossa kuka tuota mitävittua sivustoa kirjoittelee ja ylläpitää. Melkoista salaliittoa tarjoilee yksi kaverini naamakirjan sivulla.
Onko yleisesti tiedossa kuka tuota mitävittua sivustoa kirjoittelee ja ylläpitää. Melkoista salaliittoa tarjoilee yksi kaverini naamakirjan sivulla.
Juu, Ilja Janitskin. On antanut haastattelujakin asiasta. Googleta tuo nimi, niin löytyy juttua enemmänkin.Onko yleisesti tiedossa kuka tuota mitävittua sivustoa kirjoittelee ja ylläpitää. Melkoista salaliittoa tarjoilee yksi kaverini naamakirjan sivulla.
Kyllähän se google siihenkin vastaa. Bepanthenin tuoteseloste yliopiston apteekin sivuilta kertoo tuotteen sisältävän esim. villarasvaa. Villarasva tunnetaan myös lanoliinina ja wikipedia kertoo että sitä saadaan villaeläimistä, kuten lampaista, tarkemmin niiden talirauhasista. Tuo villarasva on tosiaan kai suht yleinen voiteissa käytetty ainesosa, eikä mitenkään vaikuttava Bepanthenissa, jonka vaikuttava aine on dekspantenoli.Tulipa inttoa asiasta, johon ei Google osannut vastata, joten palsta vastannee pulmaan: onko Bepanthen valmistettu lampaan rasvasta?
Mulla on nyt ollut "kotiläksyinä" opiskella hieman Euroopan - erityisesti itäisen keski-Euroopan - historiaa vuosilta 1945-1990.
Mulla on hämärä muistikuva, että jossain noissa entisissä Neuvostotasavalloissa tai itäblokin maissa olisi joku täysin päätön, järjettömän kokoinen virastotalo, kaupungintalo tms. julkinen rakennus. Kyseessä on siis vähän vastaavanlainen suuruudenhullu "kommunismin symboli", kuten vaikkapa Varsovan radiomasto tai Ostankinon televisiotorni Moskovassa. Pienemmälläkin oltaisiin varmasti pärjätty, mutta...
Mikä rakennus mulla mahtaa kummitella mielessäni?
Mä melkein näen silmissäni sen kuvankin, mutta en saa päähäni kaupunkia tai edes maata. Sellainen valkoinen palatsi tai nykyaikainen linnoitus jonkun vehreän kukkulan päällä, kun ympärillä levittäytyy vastaavasti ruosteensyömiä ja likaisia betonikolosseja, joissa "onnelliset" ihmiset asuvat. Onko tällaista rakennusta rakennettu koskaan vai jäikö se vain arkkitehtien suunnitelmiin vai onko sellainen kenties tuhoutunut vai mitä?
Laitetaanpa toiseenkin ketjuun:
Tiskikone sylki vedet pihalle, syynä ilmeisesti kierrettävä ohjelmavalitsin, ei kannatta vaihtaa halpiskoneeseen. Nyt pitäisi sitten hankkia uusi kone, onko merkillä väliä? Eli käytännössähän 200-300e saa jo koneen, mutta kun tarjouksessa(?) on joku Bosch kolmella tasolla ja jollain hienoilla ominaisuuksilla 400e, kannattaako katse siirtää suorilta siihen? Onko Boschillakin se perinteinen systeemi, että kalliit koneet on saksalaista laatua ja nämä halvemmat peruskoneet sitten samaa kuraa kuin kaikki muutkin?
Hitto toihan olisi hyvä flunssaan ja varmaan vaivaan kuin vaivaan.Onko kukaan valmistanut koskaan valkosipulikossua? Joskus vuosia sitten eräässä tilaisuudessa tälläistä tarjottiin ja nyt tekisi mieli itse testata miten se onnistuisi.
Edit.
Netistä näköjään löytyy paljon vinkkejä viinan maustamiseen, esim. Yrttitarha.fi. Hitto tässähän innostuu.
Kyllähän se toteutui. En aikoja muista, mutta eihän Sedu siinä ihan hirveän kauaa ollut vaikka se käsittääkseni Sedun toivomusten mukaan rempattiin ja ihan vitullisella hinnalla. Sittemmin siinä valmistettiin/tislattiin viskiä ja samalla siinä oli ainakin lounasravintola. En muista oliko enää tuona aikana ravintola iltaisin auki. Nyt paikka on ollut kiinni ainakin vähän yli vuoden tjsp. Aika menee niin nopeasti ettei kykene hahmottamaan.FBSK: Uutiset
Löysin tällaisen vanhan uutisen. Toteutuiko tuo visio koskaan? En ole koskaan kuullutkaan, joskaan en ole koskaan käynyt Porissa.
FBSK: Uutiset
Löysin tällaisen vanhan uutisen. Toteutuiko tuo visio koskaan? En ole koskaan kuullutkaan, joskaan en ole koskaan käynyt Porissa.
Palstan oma hakutoiminto on ihan paska, google löytää: Aku Ankka | Jatkoajan keskustelupalstaAinakaan pikaisen haun perusteella meillä ei ole omaa ketjua Don Rosalle tai kumma kyllä edes Aku Ankalle.