Noin yhdeksän vuotta jos eliniänajanodote on edelleen noin 77,5 kuten tässä http://www.hs.fi/elama/a1405911991874 linkissä sanotaan.Montako vuotta on keskimäärin 68-vuotiaan suomalaisen miehen odotettavissa oleva elinikä?
Noin yhdeksän vuotta jos eliniänajanodote on edelleen noin 77,5 kuten tässä http://www.hs.fi/elama/a1405911991874 linkissä sanotaan.Montako vuotta on keskimäärin 68-vuotiaan suomalaisen miehen odotettavissa oleva elinikä?
itse ottaisin talvirenkaat, varmuuden vuoksi. Jos yömyöhään ajelua tiedossa niin sitten ainakin ehdottomasti.
Noin yhdeksän vuotta jos eliniänajanodote on edelleen noin 77,5 kuten tässä http://www.hs.fi/elama/a1405911991874 linkissä sanotaan.
Elokuva hukassa. Muistan hämärästi yhden kohtauksen, mutta en elokuvaa.
- elokuva juutalaisvainoista
- kohtauksessa jota haen takaa tapahtuu jotain tällaista: natsit(?) ovat laittaneet juutalaisjoukon riviin ja syyttävät yhtä näistä jostain rikkomuksesta. Rikkomuksen tehnyt ei jostain syystä uskalla tunnustaa (olikohan hänellä esim. perhettä), joten täysin syytön mies astuu rivissä esiin ja ottaa syyt niskoilleen. Hänet ammutaan ja muut selviävät.
Vai olenko nähnyt unta?
Tosiasiallinen on suomenkielinen vastine latinan fraasille "de facto".Voisiko, joku selittää minulle mitä tarkoittaa tosiasiallinen tasa-arvo? Perusoikeusjuridiikan kirjassa siihen viitataan usein, mutta termiä ei avata ollenkaan. Vai pitääkö olla yhteydessä kirjoittajaan?
Samsungin telkku on ollut pitkään käyttämättä. Nyt olisin katsonut siitä futista, mutta oli ainakin koko Ylen kanavanippu kateissa. Varsinainen ongelma on kuitenkin siinä, että en osaa hakea kanavoita uudelleen. Menu-valikossa on antennin kuva ja siitä pitäisi saada valittua joko automaattinen tai manuaalinen kanavahaku, mutta ei anna mennä tuohon antennivalikkoon. Osaako kukaan auttaa, vai olenko tuomittu katsomaan pelkästään mainoskanavia?
Itse kysymykseen en valitettavasti osaa sanoa mitään, mutta kannattaa kokeilla näkyykön YLE:n HD-kanavat.
Yle teki tämmösen: Pelicans maksoi epäonnistumisistaan kovan hinnan - SaiPa hankki pisteitä halvalla | Yle Urheilu | yle.fiEn tiedä, minne tämä postaus olisi pitänyt laittaa.
Onko kukaan tehnyt tällä kaudella Liigasta sellaiasta Pelaajabudjetti / piste - taulukkoa. Eli siis paljonko tavallaan piti maksaa yhdestä pisteestä. Onko vielä edes kauden lopullisia budjetteja missään? Kiinnostava tilasto! Viime kaudelta tällainen palstalla oli, SaiPa taisi voittaa ylivoimaisesti :)
Nyt on varmaan aika tiukkaa. TPS varmaan aika pohjilla ja Sport voi jopa päästä keskikastiin?
Onpas tyhmää. Pisteen hinta mulla tavallaan kiinnosti - tuokin toki ihan mielenkiintoinen tilasto :)Yle teki tämmösen: Pelicans maksoi epäonnistumisistaan kovan hinnan - SaiPa hankki pisteitä halvalla | Yle Urheilu | yle.fi
Vaikka tekstissä puhutaan pisteen hinnasta, taulukko on per voitto, jossa ei tietenkään ole mitään järkeä.
Samasta tilastosta laskettuna (en nyt löytänyt nopeasti kaikkien pelaajabudjetteja, joten voivat olla väärinkin laskettu). Kyseessä siis pisteen hinta runkosarjassa. HPK:lla halvin, Tepsillä kallein. TOP-4 kärkitiimit hyvin samoissa lukemissa.Onpas tyhmää. Pisteen hinta mulla tavallaan kiinnosti - tuokin toki ihan mielenkiintoinen tilasto :)
Mä olen ainakin Gigantissa nähnyt näitä uudelleen pakattuja tuotteita myytävän jonkinmoisella alennuksella. Luulisin siis, että pakataan uudelleen ja myydään halvemmalla pois.Mitäpä mahtaa tapahtua kaikille niille Gigantin tuotteille, jotka 30 päivän palautusajan puitteissa palautetaan liikkeeseen? Pakataanko uudelleen ja pistetään seuraavalle asiakkaalle?
Ainakin nettisivulta löytyy Outlet, jossa osa tavarasta lienee palautettuja.Mitäpä mahtaa tapahtua kaikille niille Gigantin tuotteille, jotka 30 päivän palautusajan puitteissa palautetaan liikkeeseen? Pakataanko uudelleen ja pistetään seuraavalle asiakkaalle?
Myyntiin menee ja varsin edullisesti niitä saa. Kalleimpia tuotteita kierrätetään toisiin myymälöihin, ettei alkuperäinen palauttaja käy nappaamassa reilulla alennuksella. Näinkin on aikoinaan käynyt.Mitäpä mahtaa tapahtua kaikille niille Gigantin tuotteille, jotka 30 päivän palautusajan puitteissa palautetaan liikkeeseen? Pakataanko uudelleen ja pistetään seuraavalle asiakkaalle?
Jep, noin osa kuriireista toimii, etteivät viitsi soittaa ja varmistaa vastaanottajalta miten toimitus sopisi. Kannattaa olla yhteydessä itse ja yrittää sopia toimitus vaikka työpaikalle kodin sijaan....Eli onko ne perkuleet ilman mitään ennakkoilmoitusta käyneet pimputtelemassa ovikelloa keskellä arkipäivää ja kun jostain kumman syystä ei ole avattu ovea, puketti on kiikutettu takaisin varastolle?
Onks tuollaisilla mitään arvoa?