PS. Miksi et katsoisi Reittioppaasta, koska sieltä saisit kätevimmin tiedon sopivimmasta reitistä?
Koska Reittioppaassa ei ole Klaukkalaa.
PS. Miksi et katsoisi Reittioppaasta, koska sieltä saisit kätevimmin tiedon sopivimmasta reitistä?
Lapset on kipeänä jatkuvasti, varmaan johtuu kehittymättömämmästä vastustuskyvystä, huonommasta hygieniasta ja erilaisesta elinpiiristä, eli pöpöt jyllää jatkuvasti esim koulussa tai päiväkodissa.Mikä ihme siinä on että mitä vanhemmaksi olen tullut, niin sitä harvemmin olen tullut kipeäksi? Ala-asteajoilta on lukuisia muistoja siitä, että olen koulupäivänä kotona kipeänä. Sitten taas esim. inttiaikana 2008 olin vuoden palvelusaikana vain kerran kipeänä. Vuodesta 2010 eteenpäin taas olen ollut kipeänä yhteensä 4-5 kertaa, vatsataudit ja flunssat mukaanlukien. Viimeksi olin kipeänä maaliskuussa 2013.
Eikö Google kelpaa?Koska Reittioppaassa ei ole Klaukkalaa.
Kävin juuri tänään hakemassa sairaslomaa, kun kuume pääsi yllättämään. Terkkari vaan naureskeli, että olen ollut viimeeksi päivälleen kaksi vuotta sitten samalla asialla. Se on poijaat tarkkaa puuhaa tämä sairastelu, ei sitä ihan milloin vaan voi kipeänä olla. On tietty jotain pikku nuhaa yms. ollut välillä, muttei mitään sellaista että olisi töistä tarvinnut olla pois.Mikä ihme siinä on että mitä vanhemmaksi olen tullut, niin sitä harvemmin olen tullut kipeäksi? Ala-asteajoilta on lukuisia muistoja siitä, että olen koulupäivänä kotona kipeänä. Sitten taas esim. inttiaikana 2008 olin vuoden palvelusaikana vain kerran kipeänä. Vuodesta 2010 eteenpäin taas olen ollut kipeänä yhteensä 4-5 kertaa, vatsataudit ja flunssat mukaanlukien. Viimeksi olin kipeänä maaliskuussa 2013.
Lapset on kipeänä jatkuvasti, varmaan johtuu kehittymättömämmästä vastustuskyvystä, huonommasta hygieniasta ja erilaisesta elinpiiristä, eli pöpöt jyllää jatkuvasti esim koulussa tai päiväkodissa.
Eli ehkä syöt nykyään vain omaa räkää?
Mulla toi on päinvastoin. Esimerkiksi ala-asteella mä en ollut päivääkään koulusta pois sairauden takia. Joskus harvoin nousi iltaisin pieni kuume, mutta aina sitä kuitenkin tiesi että aamulla se on ohi ja pääsee normaalisti kouluun. Meillä kotona ihmeteltiin sitä opettajien neuvoa että muka yksi terve päivä pitäisi olla välissä. Vanhemmatkin taisivat sairastella harvoin. Nyt sitten taas tuntuu että kaikki pienetkin flunssat iskee muhun.Mikä ihme siinä on että mitä vanhemmaksi olen tullut, niin sitä harvemmin olen tullut kipeäksi? Ala-asteajoilta on lukuisia muistoja siitä, että olen koulupäivänä kotona kipeänä.
Sitä se alkoholin nauttiminen teettää, heh.Nyt sitten taas tuntuu että kaikki pienetkin flunssat iskee muhun.
Yleensä olen ollut flunssassa keskimäärin kerran kuussa.
Käsitit ilmeisesti väärin, eli kun olen tätä luontaistuotetta käyttänyt, en ole tullut kipeäksi ollenkaan. Olen myös ohittanut tyypilliset syysflunssat. Tuo kerran kuussa kipeänä oli silloin kun en vielä syönyt tätä tuotetta.Tuohan on ihan järkyttävän usein joten sinuna jättäisin nuo luontaistuotteet pois.
Yöpöydällä on ajoittain usampia laitteita, kuten kännykkä, kello, ipad, kuulokkeet tai fillarin lamppu, jotka kaikki latautuvat USB laturilla. On aika tyhmää pitää useaa laturia jatkojohdon päässä, kun paljon parempi ratkaisu olisi yksi iso laturi, missä olisi useita USB liittimiä. Yritin netistä etsiä ja löysinkip n jotain tuon kaltaista. Löysinkin, mutta en löytänyt mitään speksiä, että paljonko sitä virtaa irtoaa kullekin ladattavalle laitteelle. Esim. ipad kolmonen ei lataudu auton tupakansyttyttimeen tungettavalla USB liittimellä ja siitä johdolla, koska ilmeisesti ei anna tarpeeksi virtaa tai jotain (outoa, luulin että se on suoraan akussa kiinni).
Onko palstalaisilla kokemuksia jostain USB HUB charger ratkaisusta, mikä olisi osoittautunut toimivaksi?
Laitat näin:Osaisko joku neuvoa miten liitettiin linkkiin teksti, josta tulee hyperlinkki? Osasin vielä joskus vanhan jatkiksen parissa, joko noi editorit on muuttunut tai sitten en osaa enää. Koitin jotain HTML-koodausta mutta ei toiminut.
Laitat näin:
[ URL=tähän se haluamasi linkityksen kohde eli www .jotain.com]tähän sitten haluamasi teksti sille linkille[ /URL]
Poistat vain tuosta noi välilyönnit ekojen hakasulkeiden jälkeen molemmista.
Eikös amerikkalaiset kansakuntana ole aika hyviä kavereita israelilaisten kanssa, joten tuskinpa tuosta leimasta mitään haittaa tai vaivaa USA:an mennessä on.Mitähän ne tykkää Jenkkilässä passintarkastuksessa Israelin leimasta? Meinaan, ois tarkotus lähteä sinne häämatkalle marraskuun alussa ja passin uusiminen muijalla onnistuu viikko ennen reissua eli toisin sanoen pitänee mennä vanhalla passilla, jossa on Israelin leima..
Mitähän ne tykkää Jenkkilässä passintarkastuksessa Israelin leimasta? Meinaan, ois tarkotus lähteä sinne häämatkalle marraskuun alussa ja passin uusiminen muijalla onnistuu viikko ennen reissua eli toisin sanoen pitänee mennä vanhalla passilla, jossa on Israelin leima..
Onhan noissa sitten eroa vedenkulutuksessa ja pesuaineissakin, todennäköisesti sähköäkin imee noi isommat moottorit vähän eri tavalla. Kotikoneet halutaan varmaan myös pitää suhteellisen hiljaisina, kun ammattikoneet pitävät melkoista mekkalaa. Tosin eipä se mekkala kauaa kestäisi, jos sen koneellisen saisi samassa ajassa pestyä.Miten kuluttajille suunnattu tiskikone voi pyörittää astiat puhtaaksi parissa tunnissa, jos ns. ammattilaislaite hoitaa saman 1-2 minuutissa? Halvimmat ammattilaismallit on noin 1000 euroa, niin ei se hintakaan oikein selitä noin räikeää eroa.
Varmaan suurimmassa osassa on kohta rekry päällä kun NPL pyörähtää käyntiin!Tietääkö kukaan mihin oululaiseen pubiin tarvittaisiin suht fyysistä työntekijää? Palkalla ei väliä.
No tossa ammattikoneen täytössä ja veden lämmityksessä menee se pari minuuttia, ettei siinä nyt liikaa aikaa pääse kulumaan.Se ammattikone lämmittää 50l vettä kuumaksi kerran päivässä kun kotikone tekee sen saman joka pesulla. Eli jos sillä ammattikoneella pesee vain yhden koneellisen niin kaikkine temppuineen se ottaa aikaa varmaan saman kun normi kotikone jollain pika ohjelmalla...