Et halua tietää. Tai et ainakaan halua olla samassa tilassa 6000 sellaisen kanssa.Mikä on läpsytin?
Et halua tietää. Tai et ainakaan halua olla samassa tilassa 6000 sellaisen kanssa.Mikä on läpsytin?
Et halua tietää. Tai et ainakaan halua olla samassa tilassa 6000 sellaisen kanssa.
Olin kerran katsomassa Berliinissä Eisbärenin matsia, joka oli loppuunmyyty. Hallin kapasiteetti on muistaakseni yli 12000 katsojaa, Joppe K voi tarkistaa. Katsomoon oli jaettu läpsyttimet. Kyllä varmaan puolet katsojista niitä käyttikin. Sille epämieluisaa mallia olevalle metelille ei vedä vertoja kuin Cortinassa nähty pleijarimatsi, jossa 300 katsojaa saivat aikaan jalkoja tömistämällä vielä pahemman metelin. Mutta siellä olikin lattiarakenteena metalliritilät.Onko HPK-fani muka joskus joutunut sellaiseen tilanteeseen?
Vähän niin kuin räpätin, paitsi että toimintaperiaate on ihan erilainen. Pääasia on kuitenkin ääni, jota voi luonnehtia sanalla "sietämätön".Mikä se on?
Olin kerran katsomassa Berliinissä Eisbärenin matsia, joka oli loppuunmyyty. Hallin kapasiteetti on muistaakseni yli 12000 katsojaa, Joppe K voi tarkistaa. Katsomoon oli jaettu läpsyttimet. Kyllä varmaan puolet katsojista niitä käyttikin. Sille epämieluisaa mallia olevalle metelille ei vedä vertoja kuin Cortinassa nähty pleijarimatsi, jossa 300 katsojaa saivat aikaan jalkoja tömistämällä vielä pahemman metelin. Mutta siellä olikin lattiarakenteena metalliritilät.
Olin kerran katsomassa Berliinissä Eisbärenin matsia, joka oli loppuunmyyty. Hallin kapasiteetti on muistaakseni yli 12000 katsojaa, Joppe K voi tarkistaa. Katsomoon oli jaettu läpsyttimet. Kyllä varmaan puolet katsojista niitä käyttikin. Sille epämieluisaa mallia olevalle metelille ei vedä vertoja kuin Cortinassa nähty pleijarimatsi, jossa 300 katsojaa saivat aikaan jalkoja tömistämällä vielä pahemman metelin. Mutta siellä olikin lattiarakenteena metalliritilät.
Eihän täältä enää saa mihinkään vastausta, mutta koetetaan taas. Osaisko joku kertoa jonkun näppärän tavan pitää halvalla tai jopa ns, ilmaiseksi pitää yhteyttä ulkomailla asuviin kavereihin jotenkin muuten kuin naamakirjan kautta?
Eihän täältä enää saa mihinkään vastausta, mutta koetetaan taas. Osaisko joku kertoa jonkun näppärän tavan pitää halvalla tai jopa ns, ilmaiseksi pitää yhteyttä ulkomailla asuviin kavereihin jotenkin muuten kuin naamakirjan kautta?
No, jostain perkeleen syystä Skype ei toimi mun koneella. Vanhalla koneella toimi moitteettomasti. Pitänee siis yrittää saada se toimimaan. Tattis kuiteskin.
Vastatkaa muuten mun edelliseen kysymykseen....
Onko jääkiekon seuraaminen kannattavaa, jos se aiheuttaa enemmän äärimmäisen vitutuksen tunteita kuin positiivisia tunteita?
Onko jääkiekon seuraaminen kannattavaa, jos se aiheuttaa enemmän äärimmäisen vitutuksen tunteita kuin positiivisia tunteita?
On röökin hinnat Virossakin saakeli kartsa maksaa 35 euroa niin maissa kuin laivallakin! Saako mistään enää halpaa tupakkaa?
Osaisko joku kertoa jonkun näppärän tavan pitää halvalla tai jopa ns, ilmaiseksi pitää yhteyttä ulkomailla asuviin kavereihin jotenkin muuten kuin naamakirjan kautta?
On röökin hinnat Virossakin saakeli kartsa maksaa 35 euroa niin maissa kuin laivallakin! Saako mistään enää halpaa tupakkaa?
Valko-Venäjällä kartonki Pall Mallin punaista maksoi pari vuotta takaperin 5 euroa, eli hintaa askille tuli tuollainen 50 senttiä aski. Mikäli kevään MM-kisoihin on esimerkiksi joku tuttu lähtemässä, niin kannattaa pyytää sitä jotain tuttua tuomaan sieltä ainakin pari kartonkia. Tuskin on tällä aikavälillä niin järjettömästi kallistunut.
WhatsAppi on mobiili miehen valinta.