Tässä asiassa kannattaa kysyä partneriltaan, kumpaa hän haluaa sin8un käyttävän. Jos et kysy, joudut arvaamaan ja mitä todennäköisemmin vituiksihan se menee.Mitä olette mieltä, milloin voidaan puhua tyttö- tai naisystävästä? Onko kyse omasta, naisen tai suhteen iästä? Tää olis toki voinut mennä tyhmienkin kyssäreitten ketjuun..
Mitä olette mieltä, milloin voidaan puhua tyttö- tai naisystävästä? Onko kyse omasta, naisen tai suhteen iästä? Tää olis toki voinut mennä tyhmienkin kyssäreitten ketjuun..
En usko ihan heti. Röyhkä on merkitty kappaleen sanoittajaksi ja säveltäjäksi. Tosin Kaksi Koiraa ilmestyi 1990, mikä hiukan hämää, kun AD:n versio on ilmeisesti vuodelta 1986. Jos joku tietää tuosta AD:sta enemmän, niin toki saa kertoa biisin historiasta.En tunne kappaletta mutta ymmärsin että kyseessä on nimenomaan AD:n kappale, jonka myös Röyhkä on myöhemmin esittänyt.
En usko ihan heti. Röyhkä on merkitty kappaleen sanoittajaksi ja säveltäjäksi. Tosin Kaksi Koiraa ilmestyi 1990, mikä hiukan hämää, kun AD:n versio on ilmeisesti vuodelta 1986. Jos joku tietää tuosta AD:sta enemmän, niin toki saa kertoa biisin historiasta.
Tuolla menun oikealla puolella on laatikko, missä lukee Google-täsmähaku. Naputa siihen.Mites tuolla haulla oikeen vanhoja viestejä löytää, kun en saa edes vanhoja ketjua löytymään. Piti vanhoja big brother ketjuja selailla, mutta en vaan löydä.
Tuolla menun oikealla puolella on laatikko, missä lukee Google-täsmähaku. Naputa siihen.
Laitteessa on vikaa, HDMI-johtojen yhdistäminen ei saa vaikuttaa signaaliin.Onko joku huomannut, että hdmi-johdot vaikuttaisivat huonontavasti kiinni ollessaan antenni-tv:n signaaliin? Nyt näyttää siltä, että löytyy x-määrä kanavia kun johdot on irti ja nekin huonolla signaalilla. Kun pistän tarvitsemani johdot kiinni niin en löydä yhtään kanavaa.
Ei kai siinä ole mitään hävittävääkään? Ymmärrän toki ettei kaikki yritykset vastaa, sillä tässä maassa ollaan siinä tilanteessa että työnhakijoita riittää joka suunnasta ja ne jotka ovat töissä ei välttämättä ehdi vastata tuon tyyppisiin sähköposteihin muiden kiireiden ohella.Mutta siis itse kysymys on, että onko tuo kannattavaa?
Tarkoitus olisi ps3 kautta viaplay-tilillä katsoa yön NHL-kierrosta. Viaplayn sivuille mennessä ilmoittaa jostain vanhentuneesta selaimesta ja antaa linkkejä josta ladata chrome, safari, IE tai firefox.
Linkeistä kuitenkin kaikki menee ruotsinkielisiin versioihin, ja vaikka niistäkin koittaa sitä ladata, ei siitä oikein mitään tule kun lataa ja jumittaa vaan?
Mitä kannattaisi tehdä?
Onko kukaan koskaan saanut töitä niin että olette vain laittanut sähköpostia mielenkiintoisiin firmoihin? Itse yritän sillä(kin) tavalla saada uutta työpaikkaa, mutta suurin osa ei edes vastaa. Aika töykeää käytöstä mielestäni heiltä. Yhdestä firmasta vastattiin ja sanottiin että nyt on aika tiukka työllisyystilanne, mutta olivat kovin tyytyväisiä että olin kiinnostunut ja lupasivat ottaa yhteystietoni ylös tulevaisuuden varalle.
Mutta siis itse kysymys on, että onko tuo kannattavaa?
Mutta nyt minä näin kuka niitä pusseja vie! Miten toimin?
Ja onko oletettavaa että sama tyyppi ei osaa myöskään käyttää vessaharjaa?
Onko Kingston Wall kovin ikinä or am I just having too much time with my mind?
Ei ole, kyllä Queen, Beatles ja Led Zeppelin ja esimerkiksi Peter Gabrielin ajan Genesis ovat parempia, ja sinulla todellakin on liikaa aikaa mielesi kanssa.
Antabuksen lisääminen olisi hupaisaa, jos on tiedossa että kähveltäjälle maistuvat myös prosenttijuomat.Jos kyseinen henkilö myös nyysii toisten kahvimaidot tai muut eväät, niin niihinhän voi sijoittaa laksatiivia. Jos merkitsee selvästi, että BENICIO purkin kylkeen, niin on erittäin omalla vastuulla, jos sitä menee juomaan joku muu. Tähän omaan purkkiinsahan voi vaikka kusta tms. Karkkipussiinkin varmaan voi ujuittaa esimerkiksi injektioneulan avulla erilaisia aineita, myrkkyä ei ehkä kannata käyttää. Mustikkapiirakkaan voi laittaa kuivamustetta, tältä palstalta olen muuten nämä lukenut.