cottonmouth
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo & Philadelphia Flyers
Mikä sen Studio Julmahuvi-porukan bändipätkän nimi oli? Muistelin, että se oli Jericho 2000 mutta tuo näyttikin olevan vaan kooste johonkin kilpailuun.
Tulikohan nyt varmasti selväksi mikä se on?
Tietääkö kukaan mitä AMK:n tutortunnit pitävät sisällään? Onko jotain tärkeätä vai turhaa hömpötystä?
Tietääkö kukaan mitä AMK:n tutortunnit pitävät sisällään? Onko jotain tärkeätä vai turhaa hömpötystä?
Oikea ratkaisu on: 136 potenssiin 6 eli ysi kääntyy ylösalaisin. Mikä on virallinen tulos tuosta, saatte laskea itse.
Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa, ja olisiko tähän mitään ratkaisua?
Nyt tuli eteen helvetin ärsyttävä ongelma, mun digiboksin kaukosäädin lakkasi yhtäkkiä tänään toimimasta. Patterit ei ole ainakaan loppu, kun painan mitä nappia tahansa niin säätimen merkkivalo kyllä syttyy, mutta digiboksi ei mene päälle.
Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa, ja olisiko tähän mitään ratkaisua?
Tämä voisi mennä tyhmien vastausten ketjuun, jos semmonen olisi siis. Mutta oletkos katsonut että kaukosäätimen "lähetys" on oikeaan laitteeseen. Meikän Humaxin kaukosäätimessä kun painaa, esim. vahingossa Mode-nappulaa, niin tuo vaihtuu. Eli näpyttelet sitä ja katselet kaukosäätimen yläpäästä, siis se punainen valo, kun se vaihtuu. Pvr on meikäläisellä digiboksi, muut vaihtoehdot TV, Audio ja DVD.
Myöskään tuo töpseli irti seinästä ei toiminut. Mikäköhän tässä nyt oikein on?
Tämäkin mennee tyhmien vastausten joukkoon, mutta kannattaa tarkistaa, että televisiosta on valittuna oikea liitäntä digiboksin ja tvn välille. Minä olen tuon onnistunut joskus sekoittamaan.
Eli ainakin minulla tvn-kaukosäätimessä on muistaakseni input-nappi tms, josta painamalla tuon liitännän voi muuttaa. Tapauksessani siinä tulee olla HDMI. Riippuu toki, millä piuhalla tv ja boksi on yhdistetty.
Joo, itselläkin on joskus sekottunut nuo. Mutta nyt ei ole tuossakaan ongelma, vaan ihan jossain muussa.
Katellaan josko tämä tästä. Vituttaa, mutta se on sitten toisen ketjun asioita se.
Vaikka kapulan merkkivalo syttyy, se ei välttämättä tarkoita että se lähettää infrapuna-signaalia boksille. Kokeile laittaa kamerakännykkä kameratilaan ja kohdista infrapunalähetin kameraa päin. Jos kännykän näytössä ir-lähettimessä vilkkuu valo kun painat jotain näppäintä niin vika on jossain muualla.Nyt tuli eteen helvetin ärsyttävä ongelma, mun digiboksin kaukosäädin lakkasi yhtäkkiä tänään toimimasta.
Vaikka kapulan merkkivalo syttyy, se ei välttämättä tarkoita että se lähettää infrapuna-signaalia boksille. Kokeile laittaa kamerakännykkä kameratilaan ja kohdista infrapunalähetin kameraa päin. Jos kännykän näytössä ir-lähettimessä vilkkuu valo kun painat jotain näppäintä niin vika on jossain muualla.
Juu, näköjään tuo valo näkyi kun kameran kohdistin siihen kapulan lähettimeen. Eli mitähän tuo meinaa?
Juu, näköjään tuo valo näkyi kun kameran kohdistin siihen kapulan lähettimeen.
Seuraava kysymys sitten lienee, että toimiiko digiboksin omat, esim P+ ja P- nappulat?
Mun kaket ainaki tekee tota huonoilla pattereilla, että uskoisin patterinvaihdon auttavan.Toimii. Eiköhän tähän ongelmaan ole joku looginen selitys, jota en vain tajua.
Käyn ostamassa huomenna upouudet patterit, niin saa nähdä miten niiden kanssa käy.
Vika voi sitten olla boksin päässä. IR-vastaanotin rikki. Oli jokunen vuosi takaperin aika yleinen vika ainakin Humaxin perusbokseissa.Juu, näköjään tuo valo näkyi kun kameran kohdistin siihen kapulan lähettimeen. Eli mitähän tuo meinaa?
Tarkoittaako tietokonetermi kellottaa samaa kuin sivu latautuu tai päivittyy?