Kovahousut??? Toppahousutko? Vaan ei taida sekään olla virallinen nimi näille.Ei ole muutamaan vuoteen tullut esim. kovahousuja käytettyä niin nyt näköjään vähän näkyy hometta....
Mikä on virallinen nimi lätkätoppiksille?
Kovahousut??? Toppahousutko? Vaan ei taida sekään olla virallinen nimi näille.Ei ole muutamaan vuoteen tullut esim. kovahousuja käytettyä niin nyt näköjään vähän näkyy hometta....
Kovahousut??? Toppahousutko? Vaan ei taida sekään olla virallinen nimi näille.
Mikä on virallinen nimi lätkätoppiksille?
Läppäristä hajosi virtajohto väliltä virtalähde-kone. Oisko jollain mitään ehdotusta mistä uus? Voikohan tota korjata jossain niin, ettei tarttis virtalähdettä ostaa uutta? Tartteis uuden kohtalaisen nopeesti.
Laptops.fi- sivuilta löytyy melkoinen valikoima, ehkä sunkin malliisi?
Miten saisin yhden Aktia-pankin tilinumeron haltijan nimen tietooni? Oletan, että ko. tyyppi kusetti multa muutaman kympin niin haluaisin vähän selvitellä asiaa.
Onko kenenkään muun Facebook sekasin?
Miten saan puhelimen yhteystiedot siirrettyä Nokia E71:stä iPhoneen? Nokialaisissahan tuohon on oma toimintonsa, mutta onnistuuko tämä näiden kahden välillä?
Nyt seuraa jatkokysymys: miten saan synkattua iPadin ja iPhonen kalenterit? iCloudin kautta ilmeisesti, mutta ainakaan asetuksista pelkkä kyseisen toiminnon päälle laittaminen ei auta. Mitä muuta pitää vielä tehdä?
Onko sulla sähköpostitili gmailissa? Sieltähän niiden pitäisi synkata automaattisesti.
Ilmeisesti jotain tulisi tunkea tuonne jalan alle, mutta mitä? Onko jotain standardi ratkaisua tällaiseen, vai saako sitä ihan itse askarrella?
Postiin on tullut paketti mulle. Sain lähetystunnuksen seurantaa varten sekä paketin noutoa varten. Itse en ehdi työvuoron vuoksi sitä tänään hakea. Onnistuuko että kaveri hakee sen kun laitan sille sen tunnuksen?
Ei. Tarvitsee valtakirjan, jos muiden paketteja postista noutaa.Postiin on tullut paketti mulle. Sain lähetystunnuksen seurantaa varten sekä paketin noutoa varten. Itse en ehdi työvuoron vuoksi sitä tänään hakea. Onnistuuko että kaveri hakee sen kun laitan sille sen tunnuksen?
Postiin on tullut paketti mulle. Sain lähetystunnuksen seurantaa varten sekä paketin noutoa varten. Itse en ehdi työvuoron vuoksi sitä tänään hakea. Onnistuuko että kaveri hakee sen kun laitan sille sen tunnuksen?
Joku ylläpitojengissä osaa kai antaa eksaktin vastauksen. Tämän saanee ominkin voimin selville testaamalla ja nopeasti. Kopioi testialueelle jokin levottoman pitkä värssy ja kopsaa lisää tekstiä kunnes heppa seisoo.Mikä lienee yksittäisen viestin maksimimerkkimäärä?
T. Pulp Jatkiksen päätösosaa kirjoittava tietämätön.
Mikä lienee yksittäisen viestin maksimimerkkimäärä?
T. Pulp Jatkiksen päätösosaa kirjoittava tietämätön.