Onko joku oikeasti nähnyt joskus Intersporteissa sun muissa myynnissä sopivan kokoisia urheilusukkia? Käytännössä aina esillä vain kokoja 35-38 ja 51-54.
Outoa, kyllä minä ainakin löydän ihan sopivia sukkia urheilukaupoista, eli yleensä InterSportista tai Stadiumista joko stadista tai Vantaalta. Hyvin löytyy, oli sitten kyseessä tummat normiurheilusukat esim. kävelykäyttöön tai salille tai vaihtoehtoisesti vähän kalliimmat juoksusukat joita kanssa tulee aika usein ostettua.Itse olen urheilukaupoissa törmännyt sellaisiin kummallisiin "one size fits no one" kokoa 38-48 tjsp. Sukassa saisi olla maksimissaan kolme kokoa esim. 40-42 (koot 40, 41 ja 42), muutoin sukat ovat muodottomat tuubit, joiden valmistus pitäisi kieltää. Kuitenkin varsin yleisesti näen jotain 40-46 kokoa olevia sukkia. Siis kuka on niin pönttö, että tuollaisia ostaa?
Oma kokoni on 46, ja siihen kokoon ei ole pahemmin ongelmia löytää ja ovat yleensä paketissa merkityt koolla 44-46 tai 45-47.
En muutenkaan muista koskaan nähneeni mitään 38-48 -haarukalla olevia kokovaihtoehtoja, toisaalta en tiedä onko esim. pienempijalkaisille tarjolla isompia kokohaarukoita kun ei niitä tule koskaan sillä silmällä katseltua.
Sattui vaan tämä silmään kysymys, kun juuri eilen taas ostin noita lisää ja nappasin vaan kassaa kohti kävellessäni ohimennen yhden 3-packin sopivan kokoisia urheilusukkia eli olisiko ollut juuri kokoa 44-46.