haunted shores
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät, Varjotuuli
Miten jatkossa on toimittava, että sama ei toistuisi
Ampukaa koira.
Miten jatkossa on toimittava, että sama ei toistuisi
Missä vika?
Kannatan. Meillä koira on kuollut koira sen jälkeen, kun se hyökkää ihmisen kimppuun. Niitä riittää maailmassa niin paljon, ettei aggressiivisia paskoja tarvitse katsella. Yhtäkään koiraa ei tosin ole tuon takia jouduttu lopettamaan.Ampukaa koira.
Omistajassa. Jos oikein ymmärsin, niin ensimmäisen hyökkäyksen jälkeen koiraa EI kytketty kiinni? Vai miten se pääsi uudelleen kimppuun. Eli omistajalta tuossa selvä virhe.
Syitä voikin sitten olla useita, mutta omistaja on vastuussa, olisi syy mikä tahansa. yleensä se löytyy koiran tai koiran ja vieraan yhteisestä historiasta.
Pystyykö yksikään susikoiran omistaja takaamaan sen, että hänen koiransa ei pure yllättäen ihmistä missään elämän normaaleissa tilanteissa?
Uskaltaako Nokia N8 kosketusnäytön pestä ihan kunnolla? Tai jotenkin olisi kiva saada nuo hiekat pois tuon suojakalvon alta...
Tuo on ihan nollatason tuloksia tuottava kysymys. Ei kai kukaan voi taata mistään koirasta (rodusta riippumatta) tuollaista. Tai korkeintaan jos omistaa hampaattoman koiran.
Tämä ei sitten koske tappelukoiraperäisiä rotuja, koska niitä tai niiden omistajia en ymmärrä.
Ei mulla ole mitään staffeja yms pitbulleja vastaan, vaan lähinnä ajattelen asiaa näin: Joku on hankkimassa koiraa ja pohdiskelee rodun valintaa ja päätyy tappelukoiraan. Minä en osaa kuvitella järkeviä syitä tappelukoiran valintaan, kun maailma on täynnä vähemmän käytöshäiriöisiä rotuja. Kertoo minusta lähinnä koiran ottajan omista käytöshäiriöistä. Ihan varmasti joukossa on fiksuja koiria ja koiranomistajiakin, en sitä kiellä, en vain ymmärrä kyseisiin rotuihin päätymistä, siksi kirjoitin lainaamallasi tavalla.Mikä on syy sille ettet ymmärrä juuri tappelukoiraperäisten rotujen omistajia? Johtuuko se kenties koirarotujen saamasta maineesta vai onko sinulla omakohtaisia kokemuksia huhujen sijaan?
Ei mulla ole mitään staffeja yms pitbulleja vastaan, vaan lähinnä ajattelen asiaa näin: Joku on hankkimassa koiraa ja pohdiskelee rodun valintaa ja päätyy tappelukoiraan. Minä en osaa kuvitella järkeviä syitä tappelukoiran valintaan, kun maailma on täynnä vähemmän käytöshäiriöisiä rotuja. Kertoo minusta lähinnä koiran ottajan omista käytöshäiriöistä. Ihan varmasti joukossa on fiksuja koiria ja koiranomistajiakin, en sitä kiellä, en vain ymmärrä kyseisiin rotuihin päätymistä, siksi kirjoitin lainaamallasi tavalla.
... jos se sattuu puremaan ihmistä - vaikka kyseessä olisi vahinkokin....
Mitähän on tapahtunut?
Mikäli vastaavaa ei ole muilla DNA:n liittymän omistajilla, niin eiköhän vika ole yksinkertaisesti sim-kortissa. Siru kenties vahingoittunut, tai jostain muusta syystä kortti sanonut itsensä irti?
Ainakin kuulostaisi kaikista loogisimmalta vaihtoehdolta.
Mielenkiintoista! Miten koira puree vahingossa ja mistä sen tietää, että kyseessä oli tai ei ollut vahinko? Onko niin, että kun kyseessä on vahinko, ei koiran jäljiltä löydy mitään hyökkäyksen speksejä tai muita suunnitelmia?
Koiranomistajien jutut ovat kyllä niin hämäriä välillä. Jos minua purisi koira, niin vaatisin sen lopettamista ja korvauksia omistajalta. Olisikin aika hauskaa kuulla oikeudessa koiran todistavan kyseessä olleen vahinko.
Hankin syyskuussa 2009 Soneran mokkulan. Sopimuksen pituudeksi oli määritelty kaksi vuotta eli kohta tuo kiusankappale olisi poissa päiväjärjestyksestä. Kysyisinkin, että pitääkö Soneraan päin ottaa yhteyttä ennen tuota päivää kun 2v tulee täyteen ja ilmoittaa ettei halua jatkaa sopparia tuon jälkeen? Ja onnistuuko tuosta eroon pääseminen puhelinsoitolla vai pitääkö mennä liikkeeseen täyttelemään jotain lippulappuja?
Mielenkiintoista! Miten koira puree vahingossa ja mistä sen tietää, että kyseessä oli tai ei ollut vahinko? Onko niin, että kun kyseessä on vahinko, ei koiran jäljiltä löydy mitään hyökkäyksen speksejä tai muita suunnitelmia?
Koiranomistajien jutut ovat kyllä niin hämäriä välillä. Jos minua purisi koira, niin vaatisin sen lopettamista ja korvauksia omistajalta. Olisikin aika hauskaa kuulla oikeudessa koiran todistavan kyseessä olleen vahinko.
Lasketaanko esimerkiksi deodorantti (stick-muodossa) tai hiusvaha tai -geeli nesteiksi käsimatkatavaroissa? Olin itse siinä uskossa että huulipunat ja stick-dödöt eivät ole nesteitä.
Ilmailuhallinto kirjoitti:Mikä on neste?
Asetuksen tarkoittamia nesteitä ovat:
mm. juoksevat ja jähmeät seokset, geelit, tahnat ja voiteet, kuten esimerkiksi hammastahnat, roll on -deodorantit, hiusgeelit, juomat, keitot, siirapit, geelimäinen huulipuna, hajuvedet, partavaahdot ja aerosolit.
Nesteiksi lasketaan myös kaikki pakastetut tuotteet.
Asetuksen tarkoittamia nesteitä eivät ole:
mm. kiinteä huulipuna, huulirasva, stick-deodorantit, lääketabletit ja jauheet.