Olen pessyt nyt kolmisen vuotta kahta Sodastream-pulloa koneessa ja kumpikin on vielä ehjä.
Pesukoneesta ei voine sanoa samaa.
Olen pessyt nyt kolmisen vuotta kahta Sodastream-pulloa koneessa ja kumpikin on vielä ehjä.
Tuli sieltä Veikkausliigan uusintoja. Yhden jopa katsoin. Tänään oli sitten kanava taas kadonnut listalta.Oh my God mikä lahja Soneralta. Muistutetaan nyt kuitenkin, jos joku ei tiennyt, että Urho Totalilta ei tule ennen SM-liigakauden alkua mitään ohjelmaa.
Kyllä vaan. Valitset valikosta 'median' ja sieltä löytyy kyllä ihan normaali radio, jonka kuunteluun toki tarvitset kuulokkeet, nimenomaan Nokia-kuulokkeet.Otin käyttöön tuollaisen Nokia E51-puhelimen ja haluaisin käyttää normaalia radiota. Puhelimseta löydän kuitenkin ainoastaan visuaalisen radion ja parin kerran käynnistyksen jälkeen tajusin, että tuo taitaa jotain maksaa kun sen laittaa päälle. Onko kyseisessä luurissa siis mahdollista käyttää ihan normaalia, ilmaista radiota?
Toisena kysymyksenä kysyn muiden palstalaisten veikkailuja että kumman otsasuoni pullahtaa ensin, Evilin vai Mr. Foxin?
Kyllä vaan. Valitset valikosta 'median' ja sieltä löytyy kyllä ihan normaali radio, jonka kuunteluun toki tarvitset kuulokkeet, nimenomaan Nokia-kuulokkeet.
Lisäys: nyt vasta tajusin, että tuo kyseinen radio on juurikin näemmä nimeltään Visual Radio, mutta ei sen kuuntelu mielestäni mitään maksa.
Kenelläkään antaa ehdotuksia uuden läppärin hankintaan? Budjetti aivan maksimissaan n. 800 euroa.
Ilman kuittia myyjän pitää vaihtaa se 2v kuluttajaviraston mukaan (myyjä seuraa laitteita jotka myy sarjanumeron perusteella, kunhan tuo maaginen numero on luettavissa ja laitetta ei ole itse avattu+takuuehdot täyttyvät=ei itse hajoitettu ja huoltoa laiminlyöty). Laitteen tulee kestää normaalikäyttöä heidän mielestään tuon ja näin yrittäjät tehdastakuun jälkeen pitää a) todistaa laitteen hajonneen ohjeiden vastaisesta käytöstä, huollon puutteen vuoksi tai ulkoisen tekijän aiheuttamana (putoaminen, virtapiikki sähköverkosta jne..) b) kaivaa omaa kuvettaan, eli vaihtaa laite vastaavaan toimivaan (voi siis olla käytetty, mutta tulee olla toimiva ja takuu jatkuu edellisen kuitin osoittamasta ostopäivästä 2v täyteen).13.12-2010 ostettu OBH tekosekoitin meni rikki.
Kuitti löytyi kyllä mutta ilman takuuosaa. Riittääkö tuo kuitti todistamaan takuuta jota kuitenkin pitäisi olla se vuosi tai kaksi?
Toisena kysymyksenä kysyn muiden palstalaisten veikkailuja että kumman otsasuoni pullahtaa ensin, Evilin vai Mr. Foxin?
Oh-hoh! Todellakin pitkästä aikaa aidosti mielenkiintoinen - ja erityisesti sekalainen - kysymys tällä puolella Jatkoaikaa. Evil HOI! Mä taidan johtaa 1-0. Toisaalta olisi ihan mielenkiintoista tietää jotain taustoja tällaiseen kysymykseen/vastakkainasetteluun.Pitkästä aikaa aidosti mielenkiintoista keskustelua tällä puolella Jatkoaikaa.
Minä veikkaan tuota jälkimmäistä vaihtoehtoa - - -
Ettet nyt vain sekoita minua johonkin toiseen tuon ulkopuolisen elämän suhteen?- - - sen verran lujaa menee herralla tuolla 90-luvun TPS:n nelosketjujen laukaisumäärää otteluiden kolmansissa erissä t-kirjaimella alkavina viikonpäivinä pelatuissa otteluissa kuvaavien taulukoiden ulkopuolisessa elämässä.
Olen pessyt nyt kolmisen vuotta kahta Sodastream-pulloa koneessa ja kumpikin on vielä ehjä. Vaikkakin pulloissa on myös päivämäärä jonka jälkeen niitä ei muka saisi käyttää. Käytän samoja edelleen.
Pesukoneesta ei voine sanoa samaa.
Mistä pesukoneesta sinä puhut? Minä puhun tiskikoneesta.
Noniin, setti on nyt saatu telkkariin kiinni ja hyvin toimii sekä television omilla että kotiteatterin kaiuttimilla. Sen lisäksi tietokoneenkin sain mukavasti huutaamaan setin pönttöjen kautta. Pikkasen vielä kankeaa tuo siirtyminen teatterikajareista töllön omiin, mutta eiköhän se tuosta taitu. Joten kiitokset vaan teille yllämainituille avustajille!
Onko jollain kokemusta näistä hieman uudemmista Sonyn televisioista? Oma uusi laitteeni toimi yhden vuorokauden ja nyt ei saa päälle kuin ihan hetkeksi, jolloin vilkahtaa Sony teksti ruudussa. Punainen valo vilkkuu 6 kertaa kolmen sekunnin välein, ilmeisesti jotain helvetin vikailmoitusta tekee.
Ei noista ole mitään kaavamaista lainsäädäntöä. Pörssin sääntöjen mukaan pitää tiedottaa ilman viivytystä kaikista toimenpiteistä, joilla on merkittävä vaikutus yrityksen tulokseen/näkymiin (oikean sanamuodon voi tarkistaa säännöistä).Jos suuri suomalainen pörssiyhtiö aloittaa YT-neuvottelut 350 henkilön irtisanomisesta, niin täytyykö pörssiyhtiön tehdä tästä välittömästi ilmoitus jollekkin taholle? Eikös pörssiyhtiöt ole velvoitettu informoimaan tällaisista mahdollisesti tulokseen vaikuttavista toimista?
Ajattelin vaan, kun ei ole missään tiedotusvälineessä ollut juttua aiheesta ja viikko sitten tämä ilmoitus on tullut kuitenkin työntekijöille.
-H-
Six blinks - "No Horizontal (H STOP), no raster, goes to the blinking self-diagnosis function immediately. Check C515 & 516 and the jungle IC, IC206."
Tällainen löytyi googletuksella, tosin itselläni ei ole hajuakaan mitä nämä C515 ymm. ovat, joten Sonyn sivulta lainattua:
"1. Laske, kuinka ...
2. Kytke televisio .."
Mail for exchange -vihulainen
Taitaa tuo tulla pakotettuna Exchange-serveriltä. Turvatoimena sille etteivät yrityksen sähköpostit ole joka jampan saatavissa puhelimen hävitessä.
Viime perjantaina, ajellessani kohti Seinäjokea, pysähdyin matkalla Isojoella hoitamassa pois viime hetken ostoksia, syömässä jäätelön ja huilaamassa jollain millälie parkkipaikalla.
Näin noiden about 19 minuutin aikana näin 4 oman käsitykseni mukaan paikallista (vihjeenä rattaat, verkkarit, jne ) leidiä ikäväliltä n.18 - n.35.
Jokainen näistä oli pitkä, hoikka, käsittämättömän hyvän näköinen ja reippaasti päälle katseen vangitsevaa kokoa olevilla kannuilla varustettu.
Kysymykseni siis on, että ovatko kaikki Isojoella asuvat naiset megahotteja, vai asuuko siellä myös tavallisia naisia?