Jos Blues voittaa mestaruuden, missä juhlat pidetään?
Ei varmaan ollut sama vitsi kuin 2008, kun teidät tiputettiin? Öhö öhö ja hyviä kesälomia.
Jos Blues voittaa mestaruuden, missä juhlat pidetään?
Ainakin monessa kaapeliverkossa näkee kaikki maksukanavat jonkin aikaa kun hankkii kortin. Markkinointia, nääs.Kysytäänpäs nyt seuraavaa asiaa täältä, josko saataisiin vastausta. Tilasin tuossa hiljattain Nelosen kanavapaketin (tv-viihde.fi), joka käsittää viisi Nelosen kanavaa (Nelonen Pro 1, Nelonen Pro 2, Nelonen Perhe, Nelonen Maailma, Nelonen Kino). Hämmästyksekseni sitten huomasin, että samalla kortilla näkyy myös Canalin kanavat ja Urho (ja ei, en ole niistä maksanut / ne eivät kuuluneet itse tilaukseen). Mistähän moinen mahtaa johtua, osaako kukaan kertoa?
Ainakin monessa kaapeliverkossa näkee kaikki maksukanavat jonkin aikaa kun hankkii kortin. Markkinointia, nääs.
Lätkäjätkät hoi, miten Eastonin lapamallistossa Chara eroaa Sakicista? Onko joku järkyttävä ero, niin ettei puukätinen Sakic-lapaa aina käyttänyt vaihdosta toivu? Toinen vaihtoehto on Sherwoodin Ryan-lapa.
Siinä maila mistä haaveilen:
http://www.hockeymonkey.com/sherwood-hockey-stick-5030cc-sr.html
Miten toimia, kun naapurin rakki puraisee käteen haavan?
Tällainen tilanne oli eilen, kun kolmea pientä räksyttäjää käyttäneen pikkupojan yksi karvaturreista pomppasi ja puraisi käteäni. Ihan verille asti meni, mutta ilmeisesti nyt tulehdusta ei kuitenkaan ole. Jäykkäkouristusrokote on voimassa, sillä 15-vuotiaillehan tuo annetaan ja olen nyt 19.
Kävin sitten asiallisesti puhumassa pojan vanhempien kanssa, ja sitten he totesivat, että heillä on jokin vakuutus, joten korvaukset pitäisi sen kautta toteuttaa. Miten tuo käytännössä tapahtuu? Oikeusteitse?
Edit: käynpä tänään yksityisellä näyttämässä kättä, hankin lääkärintodistuksen ja menen huomenna oikeuslaitokselle juttelemaan. Saa nähdä miten sitten asia etenee.
Siis meinaat tehdä tapauksesta oikeusjutun? Eikö tuo menisi niin, että menet lääkärille, saat tarvittavan hoidon ja rokotteet sun muut ja viet kuitit räksyttäjän omistajille, jotka sitten maksavat rahat sulle ja saavat vakuutuksesta itelleen sitten summan takaisin miinus omavastuu.
Millä todennäköisyydellä saa salmonellan jos syö raakaa kanaa?
Ovatko tv-kanavat TV Viisi ja The Voice nykyään eri kanavapaikoilla?
Mutta totta vitussa aion hankkia korvauksia siitä, että räksyttävä koira hyppää yhtäkkiä kimppuuni. Vaikka pirullaikseni sekä siksi, että pieni rahasumma ei missään nimessä köyhän opiskelijan taskua haittaa. Olen kyllästynyt hyssyttelemään: "oi kun oli pieni vamma, kyllähän sen ymmärtää, että suloinen koiru saattaa puraista"
Taisit mennä jo mutta käyt lekurissa niin tarkistavat rokotuksesi ja veikkaan että saat antibioottikuurin. Muutoin kehottaisin sinua toimimaan kuten Miksu00 ohjeisti, ehkä sillä erotuksella että kun nuo kuitit jne heille toimitat keskustelisin siitä ylimääräisestä korvauksesta joka mielestäni sinulle vaikka "kivusta ja särystä" kuuluu.Miten toimia, kun naapurin rakki puraisee käteen haavan?
MTV3 MAXilta näkyy, mutta ei kaikki Suomenkaan pelit. 19.4 näkyy ensimmäisenä pelinä Kanada-Suomi.
Jos kertoisit kyseisen televisiomerkin, niin olisi selvästi helpompi vastata. Tuolla tavalla esitettynä voisit yhtä hyvin kysyä: Minä olen menossa kauppaan, onko siellä pitkä jono...Kun uusi telkkari on kosahtanut ja tuotemerkin omat korjaajat tulevat fiksaamaan, niin minkälaisiin aikatauluihin olette törmänneet? Korjaajat paikalle samalla viikolla vai ensi kuussa?
Jos kertoisit kyseisen televisiomerkin, niin olisi selvästi helpompi vastata. Tuolla tavalla esitettynä voisit yhtä hyvin kysyä: Minä olen menossa kauppaan, onko siellä pitkä jono...
No, Philips on yksi harvoista joka tarjoaa ns. kotipalvelua ympäri Suomen. Huoltoaika vaihtelee, riippuen siitä kuinka kaukana sinä asut isommasta kaupungista ja tietenkin minkälaisesta viasta on kyse. Jos asut lähellä "isompaa" kaupunkia (~50 000 asukasta ->), niin pitäisi hoitua normaalisti viikossa/kaksi. Jos asut +100 km tuon kokoisesta kaupungista niin voi varmasti mennä lähemmäs kuukausi, johtuen siitä että huoltomies ei lähde noin pitkälle keikalle ennenkuin on muutama keikka samaan suuntaan.Philips. Tulkitsen siis, että Sonylla, Samsungilla, Grundigilla ja kumppaneilla on viikkojen eroja palveluissaan?
Jos asut lähellä "isompaa" kaupunkia (~50 000 asukasta ->), niin pitäisi hoitua normaalisti viikossa/kaksi. Jos asut +100 km tuon kokoisesta kaupungista niin voi varmasti mennä lähemmäs kuukausi, johtuen siitä että huoltomies ei lähde noin pitkälle keikalle ennenkuin on muutama keikka samaan suuntaan.
Ihan mielenkiinosta kysyn: Minkälainen vika töllättimessä on?