Tämä kysyttiin joskus baarissa ja minä tyhmä mietin, mietin ja mietin....ja en löytänyt vastausta.
Kuka urheilija on voittanut MM-kultaa ja Olympiakultaa, mutta ei koskaan Suomen mestaruutta?
Aika monikin urheilija. :D
Nyt luonnollisesti kuoletettu kortit, kyselty ravintolasta, tehty poliisille ilmoitus ja tehty löytötavarapalveluun ilmoitus. Mitä muuta pitäisi tehdä? Ilmeisesti ajokorttia pitää hakea uudestaan (40e).
Voittajafiilis.
Ei liene, sillä kysymyksessä luki SM-Liiga joka on perustettu vasta 1975.
Artolta puuttui kravatti.Iltalehden otsikon mukaan Arto Nyberg mokasi presidentin edessä. Katsoin itse eilen ko. ohjelman enkä huomannut Nybergin tekevän mokaa haastatellessaan Mauno Koivistoa. Voisiko joku valottaa mistä mokasta mahtaa olla kyse.
OK. Eipä tuo varmaan Manua häirinnyt. On se tietysti tärkeää pohtia mitä Manu meistä nyt ajattelee. Mitäköhän ulkomaalaisetkin ajattelee, jos ne kuulee tästä. Aivan ennenkuulumatonta.
Kuinka saa synkattua netistä imutetun tekstityksen netistä imutettuun videoon, jos tekstitys ei ole synkassa automaattisesti?
Harmittaa valtavasti kun tekstit tulevat 3 sekuntia etukäteen.
Minähän en ole warettanut, kaverin kaveri on.
Jos käytät VLC:tä (kuten jokainen iso peniksinen mies käyttää), näpyttele G tai H näppäimillä haluttu määrä korjausta.Kuinka saa synkattua netistä imutetun tekstityksen netistä imutettuun videoon, jos tekstitys ei ole synkassa automaattisesti?
Jos käytät VLC:tä (kuten jokainen iso peniksinen mies käyttää), näpyttele G tai H näppäimillä haluttu määrä korjausta.
Mulla on vaan katkarapu ja BS Player, mutta voisinhan venytyttää kikkeliä ja alkaa katsoa eläviä kuvia VLC:llä.
Kiitän vinkeistä. Tuo kakstonnisen SaiPan ohjelma ei pelittänyt (en osaa käyttää), mutta freimimäärävinkki oli kultaa.
Kuka nainen oli/on Eurosportilla maastohiihdossa kommentaattorina? En koskaan sattunut olemaan ruudun ääressä silloin kun selostajien nimet alareunassa näkyivät.
Selostaja itse kuulostaa rasittavalta, mutta kommentaattori oli asiallinen niin äänen kuin asiantuntemuksen puolesta.
Kiitos, jos tuo paikkansa pitää niin sitten ei tarvitse epäillä asiantuntemusta.Käsittääkseni kyseessä oli Marjut Rolig.
Minähän en ole warettanut, kaverin kaveri on.
Tuo kakstonnisen SaiPan ohjelma ei pelittänyt (en osaa käyttää), mutta freimimäärävinkki oli kultaa.
Olenko väärässä jos totean että Ville Peltonen lopetti maajoukkueuransa Karjala -turnaukseen? Vai muistanko vain väärin?
Mulla on vaan katkarapu ja BS Player, mutta voisinhan venytyttää kikkeliä ja alkaa katsoa eläviä kuvia VLC:llä.
Kiitos, jos tuo paikkansa pitää niin sitten ei tarvitse epäillä asiantuntemusta.
Pitää se, koska verkosta tarttui verkkoon Eurosportin winter season aviisi, missä sivulla 14 on Marjutin kuvakin.
Heh, ei tainnut viereinen Sinuhen kuva mennä ihan oikein.