Lieneekö sama henkilö kuvia kaivamassa kuin on Urheilulehdessä?
Eiköhän. Siis se sama, joka suunnittelee ja toteuttaa mm. Veikkauksen, SM-Liigan ja Liigapörssin nettisivutkin. Upeita ja toimivia tuotoksia.
Lieneekö sama henkilö kuvia kaivamassa kuin on Urheilulehdessä?
Mielestäni erittäin skeida S-ryhmän ravintola. Samaa huttua kuin Amarillossa, samoista pakastetuista aineksista ja eineksistä. Kierrä kaukaa. Jos Turussa maistuu tulinen ruoka ja tex-mex, niin suosittelen Cantina Aztecaa tai vaihtoehtoisesti tutustumista intialaiseen ruokaan, Delhi Darbarissa. Siipiravintola Turusta löytyy myös erittäin tulisia safkoja, ja wingsit on hyviä.Valaisisiko joku hieman, minkä tasoinen paikka on Turussa sijaitseva Red Hot Chili's ravintola? Nimestä voisi päätellä että ruuasta löytyisi myös potkua, mutta onko näin? Sillä ainakin vapaa-ajan viraston sivuilla moni oli kirjoittanut sapuskan olevan mautonta.
Mielestäni erittäin skeida S-ryhmän ravintola. Samaa huttua kuin Amarillossa, samoista pakastetuista aineksista ja eineksistä. Kierrä kaukaa. Jos Turussa maistuu tulinen ruoka ja tex-mex, niin suosittelen Cantina Aztecaa tai vaihtoehtoisesti tutustumista intialaiseen ruokaan, Delhi Darbarissa.
Indima on myös hyvä, mutta Delhi Darbarissa on mielestäni mukavampi sisustus (siistimpi ja uudempi) ja tunnelma. Safkat ovat molemmissa tosiaan erittäin hyviä!Joo en ymmärrä, miksi RHC on edes olemassa, liekkö unohtunut Amarillon vanhoihin tiloihin siksi aikaa kun uudet tilat oli remontissa. Skeidaa.
Cantina Azteca lie pätevä vaihtoehto, tai intialaisista kai myös Indima, josta en tosin ole kuullut vähään aikaan mitään kommentteja.
Mielestäni erittäin skeida S-ryhmän ravintola. Samaa huttua kuin Amarillossa, samoista pakastetuista aineksista ja eineksistä. Kierrä kaukaa. Jos Turussa maistuu tulinen ruoka ja tex-mex, niin suosittelen Cantina Aztecaa tai vaihtoehtoisesti tutustumista intialaiseen ruokaan, Delhi Darbarissa. Siipiravintola Turusta löytyy myös erittäin tulisia safkoja, ja wingsit on hyviä.
Tesmailin joku aika sitten äänestystoimintoa ja avasin testiosioon ketjun. Nyt kysyn, että mitä hemmettiä, äänestäneitä on yli 20.000, lukukertoja kuitenkin alle 400?
Miksi minulle tulee tänään postissa saapuneen Kelan lapun mukaan työmarkkinatukea vain kymmeneltä työttömyyspäivältä, vaikka olen ollut työttömänä jo vähän yli kuukauden valmistumiseni jälkeen? En käsitä.
Lue nyt jumalauta se lappu, siinä asia selitetään!
Olen kyllä lukenut sen jo niin monta kertaa, että pää tulee kipeäksi. Aina olen miettinyt tuollaisia lappuja lukiessa, että tulkitsenkohan minä nuo asiat nyt ihan oikein. Sen verran monimutkaisia tuppaa olemaan nämä asiat.
Juu varmasti sinulle, mutta eiköhän siellä ole päivämäärät miltä ajalta se tuki on maksettu.
No tietenkin on, kyllä minä nyt sen ymmärsin heti katsoa. Siinä ei ole se ongelma vaan siinä, että miksi tuki myönnettiin vain kymmenen päivän ajalta, eikä kuukauden, niin kuin olin siihen alkuperäiseen lappuun kirjannut ne työttömyyspäivät ihan oikein. Tuleeko ne rahat loppukuukauden ajalta sitten joskus myöhempänä ajankohtana, sitä tässä yritän kovasti miettiä parhaillaan...
Tämä taitaa johtua ihan lähetyksen turvallisuudesta. Kela lähettää aina 10 päivän työttömyysrahat ja dokumentin rahoista yhdessä kirjekuoressa. Jos ne lähettäisivät enemmän kerrallaan, niin posteljooni saattaisi nyysiä välistä sinun kovalla vaivalla hankkimasi rahat. Oliko 10 päivän rahat nyt mukana? Kannattaa jututtaa oman jakelualueesi postinkantajaa ja kysellä loppujen rahojen perään. Tiedoksi, että päiväposti jaetaan postilaatikkoon klo 10-13 välisenä aikana. Siitä vaan laatikolle odottelemaan.Miksi minulle tulee tänään postissa saapuneen Kelan lapun mukaan työmarkkinatukea vain kymmeneltä työttömyyspäivältä, vaikka olen ollut työttömänä jo vähän yli kuukauden valmistumiseni jälkeen? En käsitä.
Miksi minulle tulee tänään postissa saapuneen Kelan lapun mukaan työmarkkinatukea vain kymmeneltä työttömyyspäivältä, vaikka olen ollut työttömänä jo vähän yli kuukauden valmistumiseni jälkeen? En käsitä.
Siis liitto katsoi tienanneeni ihan tarpeeksi hyvin (hoitaja olen) ja päälle jotkut omavastuu ajat. Loppui se liitolle rahojen makselu siihen paikkaan.
Olin loppusyksystä ensimmäistä kertaa työttömänä yli kymmeneen vuoteen kuusi viikkoa. Eivät kusipäät antaneet mitään. Siis liitto katsoi tienanneeni ihan tarpeeksi hyvin (hoitaja olen) ja päälle jotkut omavastuu ajat. Loppui se liitolle rahojen makselu siihen paikkaan.
Tiedän kyllä asian olevan juuri näin, mutta vitutti se kummasti.Liitto sulle mitään maksa, vaan työttömyyskassa. Ne on eri asioita. Kassaan voi kuulua illman liiton jäsenyyttä.
Kyllähän minä hengissä siitä selvisin. Helposti sitä luulisi, vaan satuitko huomaamaan, että olen hoitaja ja sen lisäksi minulla on kaksi lasta avioliitosta plus lainaa samasta syystä, niin tiukkaa tekee, eikä mitään jää säästöön. Mutta kuten sanoin, selvisin hengissä.Ite olin viis viikkoa enkä saanu mistään mitään. Ei kyl vituttanu kun olin sen verran hyvin hoitanu raha-asiani et selvisin noin lyhyen ajan suht hyvin. Muutenki jos yli kymmenen vuotta on duunia painanu niin luulis et kuus viikkoa selviää ilman tuloja?
Kyllähän minä hengissä siitä selvisin. Helposti sitä luulisi, vaan satuitko huomaamaan, että olen hoitaja ja sen lisäksi minulla on kaksi lasta avioliitosta plus lainaa samasta syystä, niin tiukkaa tekee, eikä mitään jää säästöön. Mutta kuten sanoin, selvisin hengissä.
Miten hyvin toimii, jos joutuu periaatteessa jakamaan antennista jaottimien kanssa kolmelle eri laitteelle? Kahdelle telkkarille ja yhdelle tietokoneelle? Suht ok?