Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 7 011 618
  • 47 206
Mites paljon Töölön Kisahallissa (punttiksella) on ruuhkaa? Hinta on vissiin aika halpa, niin mietin, että onko siellä sitten liikaa populaa. Pääosin kävisin treenaamassa aamupäivisin ja iltaisin.
 

mti

Jäsen
Suosikkijoukkue
StL Blues, Ketterä, Hurtat, Saipa
Kysymys espoolaisille. Mikä olisi hyvä ruokapaikka Tapiola Gardenin lähellä? Alakerran Sevilla kiitos ei, kuten myös lähistön fruttidimare vai mikä se oli. Ihan perusruokapaikka siis haussa, ei tarvii olla hanhenmaksaa listalla.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Kysymys espoolaisille. Mikä olisi hyvä ruokapaikka Tapiola Gardenin lähellä? Alakerran Sevilla kiitos ei, kuten myös lähistön fruttidimare vai mikä se oli. Ihan perusruokapaikka siis haussa, ei tarvii olla hanhenmaksaa listalla.

Grilli Ribis löytyy Heikintorilta, ihan vierestä. Pienen kävelymatkan päässä (Revontulentiellä) sijaitsee Kilim.
 

SilsaUuhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings, Ruotsin maajoukkue
Mites paljon Töölön Kisahallissa (punttiksella) on ruuhkaa? Hinta on vissiin aika halpa, niin mietin, että onko siellä sitten liikaa populaa. Pääosin kävisin treenaamassa aamupäivisin ja iltaisin.

Ainakin iltaisin porukkaa on hieman liikaa minun makuuni, aamuisin populaa lienee luonnollisesti vähemmän. Hinta on muistaakseni 3 euroa/kerta, jollet sitten satu olemaan opiskelija tai alle 17-vuotias. Voithan aina käydä katsomassa onko liikaa ihmisiä makuusi, itseltäni on ainakin ihan hyvin onnistunut treenaaminen tuolla, huolimatta ehkä vähän turhan suuresta ihmismäärästä.
 

Pezel

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Orleans Saints
Löytyykö netistä kameroita joista näkisi kaivoismiesten nostamisen? En ainakaan itse pikaisesti etsimällä löytänyt.
 

Teal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kokemuksia kellään ruutu.fi-palvelusta? Olen yrittänyt paria jaksoa sieltä katsoa, mutta yhteys katkeaa aina noin 10 min kohdalla. Pitääkö minun rekisteröityä palveluun, jotta näkisin jaksot kokonaan? En sivuilta löytänyt mitään mainintaa tästä asiasta.
 
Kokemuksia kellään ruutu.fi-palvelusta? Olen yrittänyt paria jaksoa sieltä katsoa, mutta yhteys katkeaa aina noin 10 min kohdalla. Pitääkö minun rekisteröityä palveluun, jotta näkisin jaksot kokonaan? En sivuilta löytänyt mitään mainintaa tästä asiasta.

Olen käyttänyt jo pitkään, eikä ole mitään ongelmia. Enkä ole rekisteröitynyt tuonne. Johtuisko netistä/selaimesta?
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Onko pkseudulla joku sotaharjoitus vai hyökkäsivätkö ne venakot nyt? Oli äsken järjetön mökä tuolla taivaalla, mutta mitään ei kuitenkaan näkynyt. Vai olisiko sittenkin ollut ufo?
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Onko pkseudulla joku sotaharjoitus vai hyökkäsivätkö ne venakot nyt? Oli äsken järjetön mökä tuolla taivaalla, mutta mitään ei kuitenkaan näkynyt. Vai olisiko sittenkin ollut ufo?

Venakot ovat hyökänneet jo aikaa sitten. Venakot kun tarkoittavat venäläisiä naisia. Koettakaa nyt jo saada päihinne tuo!
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Kerrataanpa nyt, pienehkö X-risteys jossa kääntymässä vasemmalle ja jossa on normi valotolppa, sekä vasureille nuolitolppa. Saako pelkällä pääopasteen vihreällä kääntyä, vaikka nuoli olisi punaisella?
e:Ei stna, eihän tuossa olisi mitään järkeä. No tässä kuitenkin siis risteys Google Mapsissa. Kuvasta poiketen pelkän kääntyville vihreän sijaan on täysi nuolivalo-opaste vasempaan. Taisin ratkaista itse ongelmani. Taisi hämätä toi, että on vaihdettu toi valotolppa viime muisteluistani. Ilmeisesti tuolla "pelkkä lisävihreä vasempaan" -tyylillä saisi normi vihreällä kääntyä vaikka nuoli ei palaisikaaan.

Toinen kysymys, mistähän (Turusta) saisi punaista sähköteippiä (tms) ilman markettien riistohintaisia all-in-one paketteja.
 
Viimeksi muokattu:

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Onko pkseudulla joku sotaharjoitus vai hyökkäsivätkö ne venakot nyt? Oli äsken järjetön mökä tuolla taivaalla, mutta mitään ei kuitenkaan näkynyt. Vai olisiko sittenkin ollut ufo?

Siis venakoiden kanssahan on lähitaisteluita hyvin useasti tässä kauniissa maassa jota Suomeksi kutsutaan. Se kuinka vakavaksi nämä konfliktit eskaloituvat ovat kiinni ainoastaan siitä kuinka järjestetään kansojemme välinen valuuttaliikenne.

Myös sellaisista taisteluista olen kuullut, jotka on käyty noiden venakoiden kanssa alueella, jotka kuuluvat Venäjän mahtavaan valtioon.
Mutta nuo tarinat ovat vain sellaisia jotka olen kuullut isojen poikien kertomina, niiden samojen joiden kalansaaliiden kilot alkavat 9:llä ja saunan lämpötila ei koskaan mene alle 150 asteen.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Toinen kysymys, mistähän (Turusta) saisi punaista sähköteippiä (tms) ilman markettien riistohintaisia all-in-one paketteja.
Rautakaupasta. K-Rauta, Rautia, Bauhaus, Starkki, S-Rauta/Agrimarket...ehkä jopa RTV. Onhan noita. Sähkötarvikeliikkeistä, Etrasta tai vaikkapa huoltoasemien tarvikehyllyistä puhumattakaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittukos Gmailia riivaa? Eihän se töki koskaan, miksei se nyt suostu pihahtamaankaan? Eli Google toimii kyllä, mutta gmail.com -sivusto ei aukea millään.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vittukos Gmailia riivaa? Eihän se töki koskaan, miksei se nyt suostu pihahtamaankaan? Eli Google toimii kyllä, mutta gmail.com -sivusto ei aukea millään.

Mikä selain? Minulla oli tässä työkoneella samanlaista ongelmaa Operalla, että aukesi vain pelkkä valkoinen sivu kun yritti mennä suoralla osoitteella gmailiin, tai sitten jos meni googlen pääsivun kautta niin ei tapahtunut mitään kun klikkasi sitä gmail-linkkiä. Toisella selaimella (Firefox) kun käytti niin toimi ihan normaalisti, ja sitten muutaman päivän päästä ongelma ratkesi ihan itsestään ja gmail alkoi toimimaan ihan normaalisti.

EDIT: Kokeilepa laittaa koko selain kiinni ja käynnistä sitten uudelleen (jos et ole jo tehnyt tuota), ja kokeile meneekö gmailiin. Minulla teki sitä että kun sammutti selaimen niin toimi jonkin aikaa ihan normaalisti mutta sitten alkoi taas tökkimään.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
vieläkö tossa lähistöllä on se hyvä kebab-paikka? Oiskos ollut joku kuningas kebab?

Kyllähän se on juurikin Kuningaskebab, Turun vanhin kebupaikka. Herkullista, vaikkakin melko hintavaa ruokaa. Tai no, ei se nyt mikään törkyhintainen ole, mutta kallis perus kebupaikkaan verrattuna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös