Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 6 998 547
  • 47 190

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kyllähän se on juurikin Kuningaskebab, Turun vanhin kebupaikka. Herkullista, vaikkakin melko hintavaa ruokaa. Tai no, ei se nyt mikään törkyhintainen ole, mutta kallis perus kebupaikkaan verrattuna.
Meeemorieees. Tuolla tuli ensimmäiset kebabit nautittua. Oli ihan saatanan hyvää. Sittemmin on tapahtunut valitettavasti muutos heikompaan suuntaan. Viimeksi käydessä oli ihan perusmättöä. Tuoltahan sai vielä 80-luvulla lammaskebabia, todella tulisella kastikkeella.
 

Krupieeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Onko yhtäkään valmentajaa erotettu voitetun ottelun jälkeen?

Hyvä kysymys. Pietilän Sakkehan sai aikanaan Jokereista kenkää, vaikka voittoprosentti taisi olla 70 paremmalla puolella. Tosin tuolloinkin erottaminen tapahtui hävityn pelin jälkeen.
 

Baldrick

Jäsen
Missä on keskustelua ajankohtaisen kakkosen homoillasta? Luulisi olevan puhuttava tapaus, mutta en saa silmiini ketjua, josta juttua löytyisi. En viitsi tehdä uutta ketjua, koska sellainen kuitenkin on jo olemassa, mutta en ole sitä vain huomannut.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Miksi Kimmo Wilska on saanut potkut? Duunikone ei estojen vuoksi pyöritä juuri videoita ja googlettamalla löytyy vaan, että hupaillut kaljapullon kanssa teeveessä. Onko se hupailu se irtisanomissyy? Tuntuu oudolta näkemättä videota ja tuntematta taustoja.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Miksi Kimmo Wilska on saanut potkut? Duunikone ei estojen vuoksi pyöritä juuri videoita ja googlettamalla löytyy vaan, että hupaillut kaljapullon kanssa teeveessä.

Kaatoi olutta YLEn omistamalle puvulle ja täten esiintyi epäedustavasti uutislähetyksessä, aka "likainen kravatti -syndrooma".

Että silleen...
 

Baldrick

Jäsen
Miksi Kimmo Wilska on saanut potkut? Duunikone ei estojen vuoksi pyöritä juuri videoita ja googlettamalla löytyy vaan, että hupaillut kaljapullon kanssa teeveessä. Onko se hupailu se irtisanomissyy? Tuntuu oudolta näkemättä videota ja tuntematta taustoja.

Herra on Ylen englanninkielisten uutisten lukija ja uutisissa esitetyn videopätkän jälkeen hän "näytteli" jäävänsä kiinni kaljanjuonnista uutisten aikana, kun kamera palasi studioon. Ei tainnut sopia Yle uutisten imagoon tällainen hupailu, vaikka itse sitä pidinkin erittäin hauskana.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Herra on Ylen englanninkielisten uutisten lukija ja uutisissa esitetyn videopätkän jälkeen hän "näytteli" jäävänsä kiinni kaljanjuonnista uutisten aikana, kun kamera palasi studioon. Ei tainnut sopia Yle uutisten imagoon tällainen hupailu, vaikka itse sitä pidinkin erittäin hauskana.
Ja lisäksi mainittakoon että A) pullossa ei ollut enää muutamaa tippaa enempää keskiolutta ja B) edellinen videopätkä liittyi juuri kaljaan. Mm. kaljaa laskettiin hanasta tuoppiin.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näkeekö Urhon nettisivuilta enää Veikkausliigaa? Pitäisi koittaa reilun tunnin päästä peliä katsoa, mutta ei löydy Veikkausliigan otteluohjelmaa/linkkiä streamiin tuolta. Luultavasti en vaan tajua.

e. Ottelu löytyi melko ison mutkan takaa. Voisihan tuo olla muuallakin, kuin pienellä ilmoitettavassa viikon ohjelmat listassa.
 
Viimeksi muokattu:

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Mille pokerisivulle kannattaisi täyden noviisin liittyä? Ts. hyviä freeroll -turnauksia, mielellään paljon, +mahd. jotain hyviä liittymisbonuksia?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mille pokerisivulle kannattaisi täyden noviisin liittyä? Ts. hyviä freeroll -turnauksia, mielellään paljon, +mahd. jotain hyviä liittymisbonuksia?

Mä liityin nyt tuon www.pokerstrategy.com kautta. 50$ sai ilmaista pelirahaa valitsemalleen sivustolle, itse pelailen nyt William Hillillä, muitakin isoja sivuja oli vaihtoehtona, tuonne sai ainakin 100% talletusbonuksen ja talletus onnistui helposti esim. electronilla rahat olivat samantien tilillä. Sivustolla on myös hyviä artikkeleja ja videoita aloittelijoille alkuun pääsemiseki. Suosittelen. Jos haluat voit laittaa mun nickin suosittelijaksi.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Kappas. Huomasin että youtubessakin on jotain elokuvia latailtu... Ainakin Vares ja Ralliraita on sinne lätkäisty suomalaisista. Mitäs muita?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko Jatkoajassa jo olemassa oma ketjunsa, jossa keskustellaan asunnottomista/kodittomista? Pikaisella hakutoiminnon hyväksikäytöllä ei löytynyt ainakaan.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Eli olen huomenna aloittelemassa uutta työtä metallifirmassa. Aamukuuteen menen, mutta vuorot kestävät aina tasan 8 tuntia. Eli esim. huomenna 6-14. Eikös tuossa kuitenkin ole ruokis välissä?

Vai sisältyykö se jotenkin työaikaan sitten?

Kiitoksia jo etukäteen.
 

Baldrick

Jäsen
Eli olen huomenna aloittelemassa uutta työtä metallifirmassa. Aamukuuteen menen, mutta vuorot kestävät aina tasan 8 tuntia. Eli esim. huomenna 6-14. Eikös tuossa kuitenkin ole ruokis välissä?

Vai sisältyykö se jotenkin työaikaan sitten?

Kiitoksia jo etukäteen.

Joo eiköhän siinä ole se 20-30 ruokkis ja pari 10-15 min kaffetaukoa. Jotenkin näin ainakin lakivelvoitteiset menee. Toki voi olla rento mesta ja olla enempikin taukoja.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Joo eiköhän siinä ole se 20-30 ruokkis ja pari 10-15 min kaffetaukoa. Jotenkin näin ainakin lakivelvoitteiset menee. Toki voi olla rento mesta ja olla enempikin taukoja.

Joo, itellä oli vanhassa paikassa aina 6-14.30, kun ei sisältyny ruokis työaikaan. Tuo olikin ainoa pidempi työsuhde. Toista alottelemassa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eli olen huomenna aloittelemassa uutta työtä metallifirmassa. Aamukuuteen menen, mutta vuorot kestävät aina tasan 8 tuntia. Eli esim. huomenna 6-14. Eikös tuossa kuitenkin ole ruokis välissä?

Vai sisältyykö se jotenkin työaikaan sitten?

Kiitoksia jo etukäteen.

Se vähän riippuu työn laadusta. Kolmivuorotöissä voi olla "sisällettynä" ruokatunti siihen työaikaan, eli syödään ja pidetään kahvitauot siinä työn ohessa. Joskus ehtii, joskus ei, riippuu ihan päivästä.

Meillä ei ainakaan ole mitään mahdollisuutta pitää virallista ruokataukoa saatika lähteä mihinkään ruokalaan lounaalle. Eväät vedetään naamariin jos aikaa on, ja yleensä sellainen väli johonkin aikaan vuorosta löytyy.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko Jatkoajassa jo olemassa oma ketjunsa, jossa keskustellaan asunnottomista/kodittomista? Pikaisella hakutoiminnon hyväksikäytöllä ei löytynyt ainakaan.

Siitä vaan avaamaan ketjua, niin kyllä joku palstapoliisi tulee 5 minuutin kuluessa kertomaan, jos vastaava on jo olemassa...

Oma kysymys on, että onko kukaan koskaan käytännössä nähnyt, miten huumekoira reagoi potentiaaliseen salakuljettajaan? Äsken Helsinki-Vantaalla sellainen kurottautui nuuhkimaan kättäni ja ohikiitävän hetken näin jo itseni takahuoneessa kumihanska perseessä, mutta kun se vetäytyi melkein saman tien takaisin ja tullimiehet eivät kiinnittäneet mitään huomiota, niin varmaan todellinen reaktio on sitten voimakkaampi...
 

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Mä liityin nyt tuon www.pokerstrategy.com kautta. 50$ sai ilmaista pelirahaa valitsemalleen sivustolle, itse pelailen nyt William Hillillä, muitakin isoja sivuja oli vaihtoehtona, tuonne sai ainakin 100% talletusbonuksen ja talletus onnistui helposti esim. electronilla rahat olivat samantien tilillä. Sivustolla on myös hyviä artikkeleja ja videoita aloittelijoille alkuun pääsemiseki. Suosittelen. Jos haluat voit laittaa mun nickin suosittelijaksi.

Kiitos hyvästä vinkistä, enköhän tuonne liity ja laita nickisi suosittelijaksi!

Haluaisin kuitenkin erityisesti pelata nimenomaan freerolleja, mistähän noita löytyisi paljon ja/tai hyviä?
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Oma kysymys on, että onko kukaan koskaan käytännössä nähnyt, miten huumekoira reagoi potentiaaliseen salakuljettajaan? Äsken Helsinki-Vantaalla sellainen kurottautui nuuhkimaan kättäni ja ohikiitävän hetken näin jo itseni takahuoneessa kumihanska perseessä, mutta kun se vetäytyi melkein saman tien takaisin ja tullimiehet eivät kiinnittäneet mitään huomiota, niin varmaan todellinen reaktio on sitten voimakkaampi...
Olen, nähnyt koulutettavankin ja yleensä ne eivät hypi, siis kun ilmaisevat. Koirat koulutetaan yleensä istumaan merkiksi siitä että ovat etsittyjä aineita havainneet.
Hyppiminen saattaa olla vain "huonosti" koulutetun koiran innokkuutta kun havaitsee. Ei opetettua käytöstä. Koiralle etsiminen on leikkiä josta saa palkinnon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös