Samuli Putron mukaan kappale ei kerro alkoholista.Tai jos haluat, ettei kukaan oppilaistasi soita joskus häissään tuoppirakkauslaulua, niin Zen Cafen Todella kaunis.
Samuli Putron mukaan kappale ei kerro alkoholista.
Minun mukaani kertoo. Ei vaan, mistäs Samuli sen sanoi kertovan?
Ai. Eikö se kerrokkaan itsetyydytyksestä?Naisesta. Bändin kysy/vastaa palstalla oli joskus kysytty ja vastaus oli tuo.
Kysymys espoolaisille. Mikä olisi hyvä ruokapaikka Tapiola Gardenin lähellä? Alakerran Sevilla kiitos ei, kuten myös lähistön fruttidimare vai mikä se oli. Ihan perusruokapaikka siis haussa, ei tarvii olla hanhenmaksaa listalla.
Mites paljon Töölön Kisahallissa (punttiksella) on ruuhkaa? Hinta on vissiin aika halpa, niin mietin, että onko siellä sitten liikaa populaa. Pääosin kävisin treenaamassa aamupäivisin ja iltaisin.
Löytyykö netistä kameroita joista näkisi kaivoismiesten nostamisen? En ainakaan itse pikaisesti etsimällä löytänyt.
Löytyy useita. Pienellä etsinnällä esim. ylen areena ja maikkarin katsomo näin helpoimmasta päästä. Tämä bbc:n kuitenkin mielestäni paras selostuksen ja haastatteluiden kera: http://www.bbc.co.uk/news/world-latin-america-11489439Löytyykö netistä kameroita joista näkisi kaivoismiesten nostamisen? En ainakaan itse pikaisesti etsimällä löytänyt.
Kokemuksia kellään ruutu.fi-palvelusta? Olen yrittänyt paria jaksoa sieltä katsoa, mutta yhteys katkeaa aina noin 10 min kohdalla. Pitääkö minun rekisteröityä palveluun, jotta näkisin jaksot kokonaan? En sivuilta löytänyt mitään mainintaa tästä asiasta.
Tänäänhän niiden on luvattu ilmestyvän...
Onko pkseudulla joku sotaharjoitus vai hyökkäsivätkö ne venakot nyt? Oli äsken järjetön mökä tuolla taivaalla, mutta mitään ei kuitenkaan näkynyt. Vai olisiko sittenkin ollut ufo?
Onko pkseudulla joku sotaharjoitus vai hyökkäsivätkö ne venakot nyt? Oli äsken järjetön mökä tuolla taivaalla, mutta mitään ei kuitenkaan näkynyt. Vai olisiko sittenkin ollut ufo?
Rautakaupasta. K-Rauta, Rautia, Bauhaus, Starkki, S-Rauta/Agrimarket...ehkä jopa RTV. Onhan noita. Sähkötarvikeliikkeistä, Etrasta tai vaikkapa huoltoasemien tarvikehyllyistä puhumattakaan.Toinen kysymys, mistähän (Turusta) saisi punaista sähköteippiä (tms) ilman markettien riistohintaisia all-in-one paketteja.
e:Ei stna, eihän tuossa olisi mitään järkeä. No tässä kuitenkin siis risteys Google Mapsissa.
Biltema taitaa olla juuri ja juuri Kaarinan puolella, mutta on ihan näköetäisyydellä Turusta.Toinen kysymys, mistähän (Turusta) saisi punaista sähköteippiä (tms) ilman markettien riistohintaisia all-in-one paketteja.
Vittukos Gmailia riivaa? Eihän se töki koskaan, miksei se nyt suostu pihahtamaankaan? Eli Google toimii kyllä, mutta gmail.com -sivusto ei aukea millään.