Aika monta kautta putkeen on tullut katsottua muutamaa peliä vaille jokaikinen Kärppien peli, mitä on vain jotain kanavaa pitkin onnistunut tilaamaan. Niin hyvinä, kuin huonoina aikoinakin pelejä on tullut katsottua. Satoja matseja. Iltapalavereissakin on joskus ollut Telian mobiilisovellus auki ja on tullut salaa peliä katsottua. Ja jos Kärpillä ei ole ollut peliä, niin sitten olen katsonut muitten joukkueiden pelejä. Jääkiekko ja Kärpät on "The Thing" mulle. NHL ja SHL kiinnostavat myös ja tunnustan, olen myös katsonut Jokereitten pelejä välillä ja ihan vain siksi, että oululaistaustaiset pelaajat kiinnostavat.
Kuulun mitä ilmeisimmin siihen harvaan joukkoon, jota tämä koronanpaskiainen ei ole lannistanut millään muotoa. Ymmärrän tilanteen täysin kaikkinen rajoituksineen (ihan kuin suurin osa ihmisistä muutenkin), mutta siltikin olen kuin pikkupoika lahjapakettia avaamassa joka ilta, kun saan katsoa suoraa lähetystä jääkiekko-ottelusta. Niin myös tällä kaudella, vaikka Kärppien pelejä en olekaan nähnyt vasta kuin sen kolmisenkymmentä, kun lasketaan 3vs3-pelit ja harkkapelit mukaan. On oikeastaan aivan sama, että millä formaatilla Kärpät pelaa, niin pyrin katsomaan mahdollisuuksien mukaan kaikki. Kärpät pelaa, niin kaikki kelpaa. CHL, harkkapelit, 3vs3, All Stars, Liiga, kaikki.
Ja tottakai vierailen myös hallilla haistelemassa tunnelmaa ja muistelemassa kuuluisia Raksilan porrastreenejä, jotka oli aivan saatanasta kaikki. Nykypelaajille aivan helppo nakki, kun aitiot on vähentäneet portaitten määrää rutkasti. Haluaisin toki käydä kotimatseissa aina, mutta perse ei repiä noitten lipunhintojen kanssa. Ajomatkaankin tuhrautuu oma aikansa, niin ei ole mielestäni mikään ihme, että kotijääkaappi sisältöineen sekä pelin katsominen televisiosta takkatulen loimutessa vieressä houkuttaa aika paljon.
Aivan pazka kirjoitus, mutta ei aina voi pukata priimaa. Ei edes kerran.
ps. Ja Henkilö @Erätauko'lle tiedoksi. Ei intohimoa tarvitse tukahduttaa. Aivan saatanan sama, että harmittaako, kun joku on eri mieltä tai ymmärtää tahallaan väärin. Ne voi ignoorata. Joko mekaanisesti tai psyykkisesti. Jääkiekosta kirjoittaminen ja keskusteleminen on hieno harrastus. Näkökulmia on useita. Niin on kirjoittajiakin. Jotkut puhuvat "isosta kuvasta" unohtaen, että iso kuva koostuu useista pienistä palasista. Niinkuin elämäkin. Neljän päivän päästä on sun 6-vuotisjuhlat. Tällä foorumilla. Nostetaan yhdessä maljallinen vichyä sille ja painetaan vain kaasua pohjaan.
Just annoin modeille varmistuksen eli mun pelini täällä on nyt tältä erää pelattu, vaan ehdin kai kirjoittaa viimeisen pikaviestin. Joo kyllä mäkin mietin että ihan turhaan tätä tai muiden kirjoituksia ottaa liian vakavasti. Oon kuitenkin pohtinut lopettamista jo jonkin aikaa ja nyt tuntuu sopivalta hetkeltä jättää kirjoittelu ainakin toistaiseksi. Tuo merkkipäivä jää nyt täyttymättä, mut kiitos muistamisesta, heh. Kiitos viestistä ja hyvät jatkot sullekin!