Otatkohan sinä tämän palstan liian vakavasti, tai henkilökohtaisesti? Jos toisen käyttäjän viesti ei ole mielestäsi lainkaan validi, eikö silloin olisi parempi noteerata se vain olan kohautuksella, tai vaihtoehtoisesti vastata omaa näkökantaa käyttäen niin, että vastaus liittyy aiheeseen?
Totta kai pitäisi olla reagoimatta ja itse asiassa pistää ignoreen. Onhan se omaa tyhmyyttä kun tietää jo etukäteen, että tulossa on ylimielistä tylytystä ja silti lähtee siihen paskaan mukaan. Ei voi kuin itseä syyttää turhasta ajankäytöstä, mutta näitä sattuu. Toki taustalla on patoutunutta ärsytystä, mutta en lähde yksityiskohtiin niistä niin pysyy päätösviesti kauniimpana. Tässä tapauksessa halusin tehdä ns. ultimatetestin siitä pystyykö toinen osapuoli myöntämään selkeitä virheitä tai tulemaan yhtään vastaan, ja halusin katsoa sen kortin loppuun. Nyt se on katsottu. Huomautuksesi on ihan aiheellinen, mutta ehkä toivoisin rohkeutta osoittaa kehittäviä ajatuksia myös toiseen suuntaan.
En ole sellainen joka nostaisi omaa häntää, mutta olen ollut monessa mukana Kärppien taustalla ja olen tekemisissä menneiden ja nykyisten pelaajiemme kanssa. Olen kirjoittanut Kärpistä positiivisesti monia kertoja, eli mainitsin tämän kaiken tämän yhden ainoan kerran koskaan siksi, että en todellakaan koe itseäni Kärppävastaiseksi. Päin vastoin pidän itseäni hyvin Kärppähenkisenä siksi, että yritän antaa pieneltä osaltani kehuja ja kritiikkiä silloin kun koen aiheelliseksi. Eipä sillä, en koe että tuo jonkinlainen taustani Kärppien kanssa nyt merkkaa muutenkaan mitään.
Tämä palsta on antanut itselleni hyvää ja huonoakin. Joukossa on ollut monenlaista kirjoittajaa, lukuisia mahtavalta vaikuttavia ihmisiä mielipideskaalan reunoista ja keskempää, mutta ainut asia mikä minua on häirinnyt on tuo jatkuva vähättely ja tylyttäminen kritiikin antamisen jälkeen. Kukaan täällä ei kuitenkaan ole toista parempi eikä kukaan ole aina oikeassa vaikka kuinka itse uskoisi ja esittäisi niin.
Pahoittelen jos keskustelun sivutuotteena sinulle tai jollekin muulle tuli kurjaa mieltä, se ei todellakaan ole tarkoitus. Ei kenenkään kohdalla. Nyt Erätauko on kuitenkin kirjoittanut viimeisen viestinsä tälle palstalle ja on aika pistää tunnukset pois tämän varmistamiseksi. Muutenkin aika on kypsä asialle, mutta päätin että jos nostan yhtään omaa häntääni tai paljastan himpunkaan taustaani tarkoittaa se sitä että lopetan samalla koko tilin. Kiitokset keskusteluista ja hyvät jatkot kaikille, koittakaa jaksaa ja pysyä terveinä vielä tämä rutistus! Se on kippis ja mestaruuslippis, voikaa hyvin!