Mä en takuuvarmasti asenna mitään seurantasoftaa luuriini.Hyvä idea mutta en usko että mahdollista toteuttaa. Se mitä seurat voi tehdä on suositella korona vilkkua kaikille kävijöille.
No älypuhelinhan on jo valmiiksi seurantalaiteMä en takuuvarmasti asenna mitään seurantasoftaa luuriini.
Mistä päättelet, että toveri redlatella on älypuhelin, eikä taskussa komeile Nokian 6110?No älypuhelinhan on jo valmiiksi seurantalaite
Mä en takuuvarmasti asenna mitään seurantasoftaa luuriini.
Voi olla juu. Mä vaan en salli luurini lähetellä mitään minnekään.
Mä en takuuvarmasti asenna mitään seurantasoftaa luuriini.
Noh, valtio kun tulee sun luuriin niin kyllä kaikesta vakuutteluista huolimatta on tervettä pitää yllä pientä skeptisyyttä. Lisätietoja Kiinasta.En tiedä susta enkä ota muuten asiaan kantaa kuin sen verran, että moni sanoo noin mutta käyttää silti puhelimessa Googlea, Facebookia jne. Koronavilkku käsittääkseni ei ole seurantasofta siinä mielessä missä em. applikaatiot. Moni myös sanoo samaa mutta omistaa kiinalaisen puhelimen joka itsessään varmaan seurailee mitä käsketään.
Voi olla juu. Mä vaan en salli luurini lähetellä mitään minnekään.
Tervetuloa palstalle. Kyllä niitä etuja on ollut monenlaisia. En nyt tiedä ensi kaudesta, (joku voi varmaan kertoa) mutta esim. Pizzeria Dennis on tainnut antaa pizzan puoleen hintaan vai oliko se kaverille ilmainen.Eka kirjoitus palstalle, seuraillut olen jo vuosia.
Jos omistan kausarin, niin mitä lisäetua saan Fan Clubiin kuulumisesta?
Clubiin oon kuulunut jo vuosia, mutta en ole varma mitä etuja kausarilla saa hallilla tai muualla.
Eka kirjoitus palstalle, seuraillut olen jo vuosia.
Jos omistan kausarin, niin mitä lisäetua saan Fan Clubiin kuulumisesta?
Clubiin oon kuulunut jo vuosia, mutta en ole varma mitä etuja kausarilla saa hallilla tai muualla.
Miten ihmeessä IFKssa vuodesta toiseen on erittäin paljon loukkaantumisia, jotenkin tuntuu ettei tämä enää sattumaa voi olla. Fysiikkavalmennusta siellä vaihdettu, mutta silti sama homma jatkuu?
Tämmösen taulukon aikanaan kasasin kausilta 2015-2018. Jos joku päivä jaksan niin voin koittaa tehdä tuohon vielä tähän päivään asti. Tässä on siis kyse tapauksista jotka on ollut kuripidon tutkinnassa, mutta kaikki ei ole välttämättä johtanut pelikieltoihin.Olisko täällä joku, joka osaisi kertoa mikä joukkue on viimeisten esmes viiden vuoden aikana ottanut eniten pelikieltoja Liigassa? Löytyisikö helposti jostain?
Riipii, kun lukee IFK:n olevan Liigan suosikkijengi, mutta ei yhtään tunnu siltä.
Tämmösen taulukon aikanaan kasasin kausilta 2015-2018. Jos joku päivä jaksan niin voin koittaa tehdä tuohon vielä tähän päivään asti. Tässä on siis kyse tapauksista jotka on ollut kuripidon tutkinnassa, mutta kaikki ei ole välttämättä johtanut pelikieltoihin.
Dyk tuli jengin kärkenä kohti fanikatsomoa, ja Nippe jengin viimeisten joukossa vei fanikatsomon "Nippe Halonen"-huudot.Kertokaas paikalla olleet, että kumpi kiitti yleisöä, Dyk vai Halonen? Tyttäreni harmittelivat kun ei telkkarissa näytetty.