Sekalaisia kysymyksiä HIFK:sta

  • 606 249
  • 2 427

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ja mikä on hinta?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Suosikkijoukkue
IFK
Mä en takuuvarmasti asenna mitään seurantasoftaa luuriini.

Seurantasoftia puhelimessa on kymmeniä.
Koronavilkku perustuu Bluetoothilla tsekkaamaan lähellä olevat Koronavilkut, eikä välitä muuten sun liikkumisesta tuon taivaallista. Kannattaa tsekata ammattilaisen näkemys:

 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä en takuuvarmasti asenna mitään seurantasoftaa luuriini.

En tiedä susta enkä ota muuten asiaan kantaa kuin sen verran, että moni sanoo noin mutta käyttää silti puhelimessa Googlea, Facebookia jne. Koronavilkku käsittääkseni ei ole seurantasofta siinä mielessä missä em. applikaatiot. Moni myös sanoo samaa mutta omistaa kiinalaisen puhelimen joka itsessään varmaan seurailee mitä käsketään.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
En tiedä susta enkä ota muuten asiaan kantaa kuin sen verran, että moni sanoo noin mutta käyttää silti puhelimessa Googlea, Facebookia jne. Koronavilkku käsittääkseni ei ole seurantasofta siinä mielessä missä em. applikaatiot. Moni myös sanoo samaa mutta omistaa kiinalaisen puhelimen joka itsessään varmaan seurailee mitä käsketään.
Noh, valtio kun tulee sun luuriin niin kyllä kaikesta vakuutteluista huolimatta on tervettä pitää yllä pientä skeptisyyttä. Lisätietoja Kiinasta.
 

444

Jäsen
Muistakaa jättää myös rokotukset ottamatta ja kraanavettä kannattaa myös varoa. Tuulimyllyt, 5G-mastot ja yli lentävät lentokoneet tulee myös väistää mahdollisuuksien mukaan. Ja viimeisempänä muttei vähäisimpänä: 14 kerrosta lisää foliota hatun ympärille.
 

Battlefield

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eka kirjoitus palstalle, seuraillut olen jo vuosia.
Jos omistan kausarin, niin mitä lisäetua saan Fan Clubiin kuulumisesta?
Clubiin oon kuulunut jo vuosia, mutta en ole varma mitä etuja kausarilla saa hallilla tai muualla.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Eka kirjoitus palstalle, seuraillut olen jo vuosia.
Jos omistan kausarin, niin mitä lisäetua saan Fan Clubiin kuulumisesta?
Clubiin oon kuulunut jo vuosia, mutta en ole varma mitä etuja kausarilla saa hallilla tai muualla.
Tervetuloa palstalle. Kyllä niitä etuja on ollut monenlaisia. En nyt tiedä ensi kaudesta, (joku voi varmaan kertoa) mutta esim. Pizzeria Dennis on tainnut antaa pizzan puoleen hintaan vai oliko se kaverille ilmainen.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä minä uskon että korona sovellus tekee vain ja ainoastaaan sen minkä väittää.
Mahdollinen ongelma on bluetooth ja nimenomaan se että pitää näkyä kaikille, eli periaatteessa vapaa pääsy luuriin.
Kuulokkeet sun muut voi pitää käytössä vaikkei kaikille näy.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Tämä kun nyt on tämmöinen kyselyketju, niin kysynpä tälläistä.
Täällä on monessa ketjussa kirjoitettu että tämä kausi mennään näillä (pakit, Piku ja jne) koska korona.
Sitten ensi kaudella. Mihin se helvetin korona sitten ensi kaudeksi häviäisi? Kun ei kuulemma mitään voida tehdä, rokotteet tulee jos tulee ja jne.
Eiköhän tässä nyt pitäisi opetella elämään tämänkin taudin kanssa ihan normaalisti ja jatkaa elämää. On näistä ennenkin selvitty huonommalla tieto taidolla.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Miten ihmeessä IFKssa vuodesta toiseen on erittäin paljon loukkaantumisia, jotenkin tuntuu ettei tämä enää sattumaa voi olla. Fysiikkavalmennusta siellä vaihdettu, mutta silti sama homma jatkuu?
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisko täällä joku, joka osaisi kertoa mikä joukkue on viimeisten esmes viiden vuoden aikana ottanut eniten pelikieltoja Liigassa? Löytyisikö helposti jostain?
Riipii, kun lukee IFK:n olevan Liigan suosikkijengi, mutta ei yhtään tunnu siltä.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisko täällä joku, joka osaisi kertoa mikä joukkue on viimeisten esmes viiden vuoden aikana ottanut eniten pelikieltoja Liigassa? Löytyisikö helposti jostain?
Riipii, kun lukee IFK:n olevan Liigan suosikkijengi, mutta ei yhtään tunnu siltä.
Tämmösen taulukon aikanaan kasasin kausilta 2015-2018. Jos joku päivä jaksan niin voin koittaa tehdä tuohon vielä tähän päivään asti. Tässä on siis kyse tapauksista jotka on ollut kuripidon tutkinnassa, mutta kaikki ei ole välttämättä johtanut pelikieltoihin.
 

Liitteet

  • bd21f73d45a0ad331b886a7ee9ebfac5.png
    bd21f73d45a0ad331b886a7ee9ebfac5.png
    76,1 KB · kertaa luettu: 120

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämmösen taulukon aikanaan kasasin kausilta 2015-2018. Jos joku päivä jaksan niin voin koittaa tehdä tuohon vielä tähän päivään asti. Tässä on siis kyse tapauksista jotka on ollut kuripidon tutkinnassa, mutta kaikki ei ole välttämättä johtanut pelikieltoihin.

Kiitos! Ei me ainakaan peränpitäjiä oltu, kuten epäilinkin. Köh.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kertokaas paikalla olleet, että kumpi kiitti yleisöä, Dyk vai Halonen? Tyttäreni harmittelivat kun ei telkkarissa näytetty.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Kertokaas paikalla olleet, että kumpi kiitti yleisöä, Dyk vai Halonen? Tyttäreni harmittelivat kun ei telkkarissa näytetty.
Dyk tuli jengin kärkenä kohti fanikatsomoa, ja Nippe jengin viimeisten joukossa vei fanikatsomon "Nippe Halonen"-huudot.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös