Puhuttiin siis siitä, että Hesarin kiekkoraportit IFK:n peleistä ovat vääristynyttä roskaa. Beesasin ja kerroin mielipiteeni julkaisusta, jonka jälkeen muutama paljasti ideologiansa. Sen jälkeen herra Gates puhui itsensä pussiin:
Minä: Hesari nykyään on semmoista vihervasemmiston roskaa, että vihonviimeinen paikka lukea mitään mistä haluaa objektiivisen näkemyksen.
Jonka jälkeen Gates lähtee arvailemaan tiedonlähteitäni:
Huhheijaa. Hienosti argumentoitu ja ennen kaikkea perusteltu näkemys. Ja voin vaan kuvitella, mistä löydät sitä "objektiivista" näkemystä.
Minä:
En nyt rupea tähän lainailemaan mitään uutislähteitä, mutta asiaa on tutkittu: noissa toimituksissa on pääosin punavihreää porukkaa ja tavantalliaisita noin 40 % on menettänyt uskonsa perinteiseen mediaan.
Siellä katsellaan useita asioita "omituisten lasien läpi".
Jonka jälkeen herra Gates kuitenkin myöntää, että ensimmäinen viestini saattaakin pitää paikkansa, samalla kuitenki mutuillen itse ilman mitään faktan hävientä:
Toki minäkin olen jostain kuullut sellaisen "tiedon", että suomalaisissa mediataloissa työskentelevät (journalistit) ovat voittopuolisesti vasemmalle kallellaan. Johtunee kenties siitä, että he ovat usein aika koulutettua porukkaa ja siitä, että he ihan työkseen perehtyvät asioihin eri näkökulmista, suomeksi sanottuna ottavat selvää asioista. Näin niin kuin yleisesti ottaen.
"Ovat usein aika koulutettua porukkaa"? Mikä on "aika koulutettua"? Kandeja jostain humanistisesta tiedekunnasta? Sulla on varmaan faktaa tähän, kun faktojen perään nyt niin kovasti kyselet?
Ja ottaisivatkin selvää asioista, mutta suurin osa Hesarin uutisoinnista on kyllä melkoista kopypastea ja höttöä. "Yleisesti ottaen" on tosi vahva fakta.
Ja tätä kai sä halusit tutkia:
https://www.suomenperusta.fi/wp-content/uploads/2015/06/Punavihreä-kupla-pdf.pdf
Mutta koska nyt ollaan ns. skutsissa ketjun aiheeseen liittyen, niin heittäisin IFK:hon liittyen sellaisen kysymyksen ilmoille, että onko matsitapahtumissa tänä vuonna mitään uutta tarjolla? Hinnat tietenkin taas nousseet, bisse on pahaa jne., mutta onko Nordiksella noin muuten jotain uutta tällä kaudella? Kun ei vielä ole itse tullut käytyä hallissa.
Ja vastaus kysymykseesi, Nordiksella ei mitään uutta. Ps. Hyvääkin bisseä saa kun menee oikealle tiskille – hyvä on kallista (mutta kaikille saman hintaista). Sieltä löytyy tsekkiläistä ja jenkkiä, joita ainakin itse juon mieluummin kuin niitä kusisia hanatuotteita. Dikleimeri: kirjoittaja on käynyt yhdessä kotipelissä tällä kaudella.