Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Katoavaista on mainen kunnia, eikä lätty lätise parhaillakaan aina pussiin... Viime kauden Top-20 pistemiehet:

1. Miro-Pekka Saarelainen 36+30=66 (tällä kaudella Pelicansissa 10 liigapeliä tehoin 2+5)
2. Samu Markkula 16+47=63 (Sportissa 6 liigapeliä, 0+2)
3. Santeri Vuoti 20+36=56 (työtön)
4. Joona Monto 13+42=55 (HPK:ssa ei yhtään liigapeliä)
5. Joel Sund 19+30=49 (Mestiksessä tehot 2+3)
6. Joonas Niemelä 16+32=48 (Mestiksessä tehot 4+4)
7. Aku Kestilä 27+19=46 (Mestiksessä tehot 4+5)
8. Kristian Tanus 13+31=44 (Jukureissa 13 liigapeliä, 0+3)
9. Joonas Larinmaa 20+23=43 (Mestiksessä tehot 3+3)
10. Matias Lainio 17+26=43 (Mestiksessä tehot 9+16)
11. Janne Seppänen 13+29=42 (Mestiksessä tehot 5+6)
12. Jaakko Lantta 17+24=41 (Mestiksessä tehot 2+10)
13. Jesse Juntheikki 11+30=41 (fudut Ranskasta 10 pelin jälkeen)
14. Vili-Jesper Koivula 24+16=40 (Mestiksessä tehot 2+3)
15. Janne Väyrynen 19+21=40 (Mestiksessä tehot 4+2)
16. Julius Rantaeskola 18+22=40 (KalPassa 3 liigapeliä, 0+0)
17. Atte Karppinen 15+25=40 (Mestiksessä tehot 5+9)
18. Juuso Forsström 11+29=40 (Mestiksessä tehot 5+10)
19. Jesse Pelamo 15+24=39 (Mestiksessä tehot 3+10)
20. Jussi Nättinen 13+26=39 (Puolan liigassa)

Saldona:
* Viidestä liigapelaajasta kolme poppariosastolla, yksi joukon jatkona ja Saarelainen rotaatiossa
* Yksi työtön, yksi potkut saanut, yksi Puolassa ja yksi joutui vaihtamaan seuraa Mestiksessä
* Lopuista Mestiksessä pelaavista Lainio huippuvireessä ja seurakavereista Forsström sekä Karppinen myös keränneet hyvin pinnoja. Pelamo, Lantta ja Seppänen ovat myös aloittaneet noin piste/peli-tahdissa. Loput viisi ovatkin sitten olleet enemmän tai vähemmän varjoja viime kaudestaan, pahimpina pettymyksinä varmaankin Larinmaa ja Sund - joista jälkimmäisen huikeaa viime kautta olen tosin jo aiemmin arvuutellutkin ns. lyhtypylväsilmiöksi.

"Unless we do something about it, in ten or fifteen years the Internet
will be monopolized by the megacorporations" -Noam Chomsky​

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,SaPKo,Tappara,NY Rangers,Jokerit
Mahtaakohan tulla perjantain kierroksella mitenkin mehevä yleisömäärä floppi. Itse olen kova mies katsomaan kiekkoa mutta luultavasti mikään asia ei saisi pysymään poissa ruudun äärestä kun pelataan siitä suuuuuuuuuresta unelmasta futiksessa.

Mahtaako kukaan muu myöntää että kiekkopeliin jää tuosta syystä lähtemättä?

Toki itse katson koneelta SaPKonkin pelin mutta televisiosta tulee pomminvarmasti jalkapalloa ja varmasti pääkeskittyminen menee siihen.

"Kerro, kerro kuvastin, mihin minä katosin. Kerro, kerro kuvastin mitä tapahtui"

X-Stiff

Jäsen
Itselläni ei voisi jalkapallo vähempää kiinnostaa. Mielestäni sykähdyttävämpää katsoa vaikka ulos ikkunasta tai vaikkapa seinämaalin kuivumista. Eli kiekkoa katson vaikka oma jengi ei edes pelaa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: J_L_

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eli kiekkoa katson vaikka oma jengi ei edes pelaa.
Mites minä erehdyin luulemaan että Ketterä olisi se sun jengi...eipä tuolta Imatralta nyt niin kovin pitkä matka Savonlinnaan olisi ajella.

Mutta juu, niinhän se on että meitä on monenlaisia penkkiurheilijoita. Itseäni ei formulat tai ralli kiinnosta paskan latia.
Edelleen se noin 250 lätkämatsia tulee vuoteen nautittua mutta kyllä minä jalkapalloakin tykkään seurata. Ja nyt satutaan pelaamaan niin isosta asiasta että en vaan jätä sitä mistään syystä katsomatta suorana. Stadionille saa tällä kertaa mennä kovimmat fanit mutta ei sekään paikka ihan vieras itselle ole.

"Kerro, kerro kuvastin, mihin minä katosin. Kerro, kerro kuvastin mitä tapahtui"

X-Stiff

Jäsen
Mites minä erehdyin luulemaan että Ketterä olisi se sun jengi...eipä tuolta Imatralta nyt niin kovin pitkä matka Savonlinnaan olisi ajella.

Mutta juu, niinhän se on että meitä on monenlaisia penkkiurheilijoita. Itseäni ei formulat tai ralli kiinnosta paskan latia.
Edelleen se noin 250 lätkämatsia tulee vuoteen nautittua mutta kyllä minä jalkapalloakin tykkään seurata. Ja nyt satutaan pelaamaan niin isosta asiasta että en vaan jätä sitä mistään syystä katsomatta suorana. Stadionille saa tällä kertaa mennä kovimmat fanit mutta ei sekään paikka ihan vieras itselle ole.
Olet muuten oikeassa. Sehän onkin sapko-ketterä perjantaina eikä lauantaina. Perjantaista tuli siis kertaheitolla monin verroin parempi päivä.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Embrichin saldo tämän päivän matsista oli 0+5.

Ei ehkä ihan joka kaudella edes kukaan vedä viittä syöttöpinnaa samassa matsissa.

"Unless we do something about it, in ten or fifteen years the Internet
will be monopolized by the megacorporations" -Noam Chomsky​

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Olisi kyllä kiva, jos Mestiksen ottelumäärät olisi lähelläkään samoilla tasoilla. Kausi alkaa kuitenkin olemaan jo kohtuu loppupuolella ja Tuto on pelannut viisi ottelua parhaimmillaan enemmän. Mukavasti nämä vääristää sarjataulukkoa, kun kauden kiimaisimpia runkosarjapelejä pelataan

rosvo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestis, Liiga, NHL, KHL, Rautaliiga
Olisi kyllä kiva, jos Mestiksen ottelumäärät olisi lähelläkään samoilla tasoilla. Kausi alkaa kuitenkin olemaan jo kohtuu loppupuolella ja Tuto on pelannut viisi ottelua parhaimmillaan enemmän. Mukavasti nämä vääristää sarjataulukkoa, kun kauden kiimaisimpia runkosarjapelejä pelataan
Oon samaa mieltä ja samaa asiaa ihmetellyt. Rokilla tällä hetkellä 33 ottelua pelattuna kun Tutolla 38 pelattua ottelua. Tässä vaiheessa kautta olisi hyvä olla ottelumäärät tasoissa koska ratkasupelit lähestyy. Otteluohjelmaa voisi varmasti muutella tasaisemmaksi. Sarjassa on kuitenkin parillinen määrä joukkueita mikä mahdollistaisi aina pelata ns. täyden kierroksen. Ei minulla kyllä ole mitään järkevää korvaavaa ehdotusta tilalle..

"Vain paras voi voittaa" -Et-Po 72
Näihin vaihteleviin ottelumääriin (ainakin RoKin osalta) vaikuttaa se, että Rovaniemellähän oli syksyllä jotain hässäkkää jäähallissa ja sieltä piti siirtää useampi ottelu pelattavaksi myöhemmin.
Mutta samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa, että tasaisempi ottelumäärä tässäkohtaa selkeyttäisi sarjataulukon seurantaa huomattavasti.

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksei taulukon vieressä voisi olla pistekeskiarvo, paljon realistisempi kun usein jo yhdenkin pelin heitto antaa väärän kuvan jos katsoo pistetilanteen mukaan sarjataulukkoa.

Hockeyarena.net

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, Pesä
Sarjassa on kuitenkin parillinen määrä joukkueita mikä mahdollistaisi aina pelata ns. täyden kierroksen. Ei minulla kyllä ole mitään järkevää korvaavaa ehdotusta tilalle..
Eipä tuohon mitään korvaavaa ehdotusta tarviikkaan olla. Ottelu ohjelma kun julkastaan, pelipäivät ke,pe,la joka päivälle täysi kierros eikä näistä lipsuta. Ei se sen vaikeempaa ole. Eikä ruveta siirtelee otteluita minkään kissan ristiäisten takia. Toki tälläiset ongelmat jotka Rokilla oli on täysin ymmärrettävää. Pitäs olla aika selkeetä kun pelipäivät määrätty jos ei käy niin voi voi.

sapko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Mikä tämä mahtaa olla? TUTOlla huomenna tiistaina mediatilaisuus, jossa seura julkaisee omien sanojensa mukaan yhden Mestis-historian kovimmista hankinnoista. Uudella vahvistuksella on seuran mukaan tilillään yli 400 KHL-ottelua ja yli sata matsia Pohjois-Amerikassa NHL:ssä ja AHL:ssä. Kukakukakuka?

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, Pesä
Mikä tämä mahtaa olla? TUTOlla huomenna tiistaina mediatilaisuus, jossa seura julkaisee omien sanojensa mukaan yhden Mestis-historian kovimmista hankinnoista. Uudella vahvistuksella on seuran mukaan tilillään yli 400 KHL-ottelua ja yli sata matsia Pohjois-Amerikassa NHL:ssä ja AHL:ssä. Kukakukakuka?
Tääläkin sama kyssäri, veikkasin samaa kuin @Snedo

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Osala tuli ensimmäisenä mieleen mutta ei osu annetut vihjeet pelimääristä. Jo AHL pelejä on yli 200 ja KHL pelejä alle 400. Tulin siihen tulokseen että ei ole suomalaispelaajasta kyse, mutta en kyllä keksinyt sitäkään että kenestä voisi olla kyse.

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, Pesä
Saattaahan se olla et nuo vihje peli määrät on suuntaa antavia, mutta mutta tuntus aika kovalta et Osala pelais Mestiksessä.
Varmaan tuota Liigastakin joukkue löytys jos vaan hinnoittelu napsaa kohdalleen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy