Mainos

Scorpions – The One and Only!

• 29 387
  • 145

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Tämä uusin albumi Humanity tulee ymmärtääkseni alkavalla viikollla kauppoihin. Tämä typy ainakin marssii sen mahdollisimman pian ostamaan! Oikein lupaavilta kuulosti nuo biisien pätkät, jotka skorppareiden virallisilta kotisivuilta kuuntelin. Etenkin tuo Hour I iski tajuntaan heti! Kivaa tykitystä!

Harmittaa, kun en taaskaan pääse Tuurin ukkoja kuuntelemaan! PRKL! Tuplasynttärikutsut samana päivänä kaukana korvessa... Noh, ihan hauskaa sielläkin varmasti on...

UKOT JAKSAA HEILUA! Respect!

Be on your way
Adios amigos
There`s price to pay...
(Humanity)

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Tämä uusin albumi Humanity tulee ymmärtääkseni alkavalla viikollla kauppoihin. Tämä typy ainakin marssii sen mahdollisimman pian ostamaan! Oikein lupaavilta kuulosti nuo biisien pätkät, jotka skorppareiden virallisilta kotisivuilta kuuntelin. Etenkin tuo Hour I iski tajuntaan heti! Kivaa tykitystä!

Harmittaa, kun en taaskaan pääse Tuurin ukkoja kuuntelemaan!
Kyllähän levy täälläkin menee ostoslistalle heti ilmestyttyään. Käsittääkseni keskiviikkona kaupoissa.

Itsekään en harmi kyllä Tuuriin pääse. No, onhan bändi nähty nyt neljä kertaa jo(Nummirock -99, Tuuri -04, jäähalli -04, Rockperry -05).

MS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et-Po 72, EuPa, Veitsiluodon Vastus,Hoopi Hänninen
Tämä uusin albumi Humanity tulee ymmärtääkseni alkavalla viikollla kauppoihin.
Humanity -. Hour 1 keskiviikkona kaupoissa. Levystä julkaistaan ltd. cd+dvd (bonuskappale Cold, lyhyt dokumentti ja valokuvagalleria), normaali cd ja vinyyli. Kaupat myynevät enimmäkseen tuota ltd. versiota.

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onkos kukaan muu ehtinyt hommaamaan levyä? Soittimessa itsellä tälläkin hetkellä. Tosin Sonata Arctican uusin on ollut kovemmassa kuuntelussa, jotenkin ei niin iske ainakaan vielä tuo Scorppareitten uusin. Vaikka onhan siinä hienojakin kipaleita, niin jotenkin puuduttava kokonaisuus.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen hommannut levyn. Ihan perus Scorpions levy, ehkä astetta parempi, kuin muut viimevuosien tuotokset tai sitten uutuuden viehätystä. Olisin odottanut yhtä selkeämpää hittibiisiä, jolla tämäkin levy olisi hilattu korkeille listasijoille, kun kuitenkin Desmond Child oli tuottamassa. Se iso hitti Scorpionsilta puuttuu viimeiseltä 10 vuodelta, joten levynmyynti jäänyt ainakin Suomessa tasapaksuksi.

Oli miten oli ihan kelpo lättyhän tämä on ja juuri varasin Tuurin hoodeilta mökin miljoonarockin aikaan, joten siellä nähdään onko rokkipapat vireessä? Taitaa olla kolmas Scorpions keikka itselleni. Odotukset keikalta kovat. Pari vuotta sitten vetivät Miljoonarockissa kuulemma kovan keikan ja sitten Helsingin jäähallin keikka, jota olin katsomassa päivää paria myöhemmin oli semmoinen perussetti.

Viimeksi muokattu:

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Scorpions studiossa ja uusi albumi "Sting in the Tail" julkaistaan vuoden 2010 aikana.

Lähde: http://www.the-scorpions.com/english/

Tuossa pääsivulla olevassa jutussa myös seuraava lainaus: " the Scorpions are planning on releasing a sensational statement this January at a press conference"

Tuli vain mieleeni, että onko nyt ilmestyvä levy viimeinen ja sitten jäähyväiskiertueen kautta pillit pussiin. Klaus Meinekin kuitenkin 60 v. Ei kai Scorpionskaan ikuisesti jatka, vaikka joskus siltä tuntuukin.

Harva rokkipappa tosin on niinkään timmissä kunnossa, kuin Rudolf Schenker. Tehkää itse perässä. http://www.youtube.com/watch?v=Sa7AWhTgzx0

Pätkässä vierailevat myös: Michel Schenker, Herman Rarebell ja Uli Jon Roth. Itse asiassa melkein koko Wackenin keikka kesältä 2006 löytyy tämän linkin kautta. Siitähän julkaistiin DVD.

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Kyllä veti hiljaiseksi, kun kuulin uutisen. Eihän se nyt ollut mikään yllätys, että bändi lopettaa jossain vaiheessa. Itselleni Scorpions on ja tulee aina olemaan numero 1. Se ei tule koskaan muuttumaan.

Uusi levy tulee olemaan ihan vitun hyvä! Mitä olen kuunnellut paria sämppeliä, niin ei voi kuin nostaa hattua, miten hemmetissä ne osaa/jaksaa ja pystyy säveltämään tuollaisia kappaleita vuodesta toiseen?!

Viimeistä maailmankiertuetta odotellessa..

Iso hatun nosto maailman kovimmalle HardRock -Yhtyeelle!!

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
http://www.the-scorpions.com/english/

Eli kuten ennustinkin, niin Scorpions jää eläkkeelle uuden levyn ja jäähyväiskiertueen jälkeen.

Luin itsekin tuon jo aiemmin.. tämä onkin ensimmäinen eteeni tuleva oikeasti merkittävä lopettamisuutinen joltain yhtyeeltä, sellainen joka oikeasti jopa koskettaa. Scorpions oli kuitenkin yksi lapsuuteni aivan ensimmäisiä rakkauksia, ja ehdoton vaikuttaja koko persoonani muokkautumiseen sellaiseksi hevirokkariksi joka tuossa vähän nuorempana olin. Nyt lähempänä kolmeakymmentä en enää pidä itseäni sen kummempana "rokkarina", mutta mm. Scorpions on elänyt soittimessani jo 20 vuotta, ja tulee elämään ikuisesti. Onnekseni olen ehtinyt myös todistaa tämän sanoinkuvaamattoman hienon yhtyeen livenä..

Jonkin tiedon mukaan minkä näin, tuo jäähyväiskiertue tulisi kestämään kaksi vuotta!! Että kiirettä eivät herrat pidä..

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Kyllä veti hiljaiseksi, kun kuulin uutisen. Eihän se nyt ollut mikään yllätys, että bändi lopettaa jossain vaiheessa. Itselleni Scorpions on ja tulee aina olemaan numero 1. Se ei tule koskaan muuttumaan.

Viimeistä maailmankiertuetta odotellessa..

Iso hatun nosto maailman kovimmalle HardRock -Yhtyeelle!!

Tämä onkin ensimmäinen eteeni tuleva oikeasti merkittävä lopettamisuutinen joltain yhtyeeltä, sellainen joka oikeasti jopa koskettaa.

Scorpions on elänyt soittimessani jo 20 vuotta, ja tulee elämään ikuisesti. Onnekseni olen ehtinyt myös todistaa tämän sanoinkuvaamattoman hienon yhtyeen livenä..

Jonkin tiedon mukaan minkä näin, tuo jäähyväiskiertue tulisi kestämään kaksi vuotta!! Että kiirettä eivät herrat pidä..

Samaa mieltä arvon nimimerkit!

Toivotaan, että tämä legendaarinen yhtye saapuu myös Suomeen tuolla jäähyväiskiertueella. Tähän uskon, sillä kyllähän ukot ovat täällä useasti viihtyneet ja Suomea kehuneet. Keikalle on ihan pakko päästä! Täytynee myös varata nessupakkaus mukaan...

Sukkahousuhevin numero yksi!!!

Täällä Iltasamomien juttu aiheesta.

Maaliskuussa täytyy rynnätä kauppaan ostamaan tuo uusin albumi!

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen Scorpionsin nähnyt Suomessa varmaan 4 kertaa. Tuli mieleen, että voisi lähteä katsomaan keikkaa mielummin Saksan maalle, koska eihän siitä mihinkään pääse, että Suomalainen yleisö on vähän tylsää. Sitäpaitsi Saksassa olisi mahdollisuus nähdä myös bändin vanhoja jäseniä, kuten Uli Jon Rothia.

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Itse olen Scorpionsin nähnyt Suomessa varmaan 4 kertaa. Tuli mieleen, että voisi lähteä katsomaan keikkaa mielummin Saksan maalle, koska eihän siitä mihinkään pääse, että Suomalainen yleisö on vähän tylsää. Sitäpaitsi Saksassa olisi mahdollisuus nähdä myös bändin vanhoja jäseniä, kuten Uli Jon Rothia.

Heh, ihan samaa tässä pohdin... ; ) Jollekin keikalle menen varmasti, on se sitten Suomessa tai ei. Ehkä pitäs mahdollisen Suomen keikan lisäksi mennä sitten vaikka sinne herrojen kotimaahan...

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bändin keikkakalenteri on tällähetkellä aika Saksa voittoinen, koska sitä ei ole vielä päivitetty. Niin, olisihan se mahtavaa nähdä Uli Jon Roth livenä! Onkohan tuo koko kolmikko mukana, muualla kuin Saksassa? Uli, ihmelapsi ja Herman..?

Saa nähdä, meneekö Scorpions:in Sting in tail -albumi missään listaykköseksi ja nähdäänkö bändi lopulta Australiassa.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bändin keikkakalenteri on tällähetkellä aika Saksa voittoinen, koska sitä ei ole vielä päivitetty. Niin, olisihan se mahtavaa nähdä Uli Jon Roth livenä! Onkohan tuo koko kolmikko mukana, muualla kuin Saksassa? Uli, ihmelapsi ja Herman..?

Saa nähdä, meneekö Scorpions:in Sting in tail -albumi missään listaykköseksi ja nähdäänkö bändi lopulta Australiassa.

Käsittääkseni muutamilla keikoilla muuallakin, kuin Saksassa ovat olleet mukana, mutta pääasiassa Saksassa ja niistä kyllä mainitaan etukäteen.

Tuossahan puhuttiin, että 2-3 vuotta kestäisi jäähyväiskiertue ja kaiken järjen ne viimeiset keikat tehdään Saksassa, kunhan on ensin kierretty maailmaa. Itse en ainakaan ole kiinnostunut vielä näistä ensi kevään Saksan keikoista, vaan lähinnä niistä ihan viimeisistä keikoista. Jos joku on täältä Suomesta kiinnostunut sinne Saksaan silloin suuntaamaan ja etenkin jos on kieli hallussa, niin matkaseura kiinnostaa aina. Eiköhän tuota kiekkakalenteria päivitetä kevään mittaan.

Tänä keväänä kiinnostaa nähdä Rammstein Saksan maalla, kun areenan lipuista suurin osa taisi trokareille mennä ja hinnat ovat sen mukaisia. Mikään provinssin festarikeikka ei kiinnosta.

Eiköhän Keskisen Vesa taas suosikkibändinsä Tuuriin tilaa, mutta nille paskafestareille en enää koskaan jalallani astu. Niin huonosti järjestetty tapahtuma, ettei mitään rajaa.

Viimeksi muokattu:

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eiköhän Keskisen Vesa taas suosikkibändinsä Tuuriin tilaa, mutta nille paskafestareille en enää koskaan jalallani astu. Niin huonosti järjestetty tapahtuma, ettei mitään rajaa.
Niin, kellä on massia, niin se tilaa mitä haluaa. Itse olen ollut katsomassa pari kertaa, ja olet ihan oikeassa. Ilmeisesti näiden pippaloiden tarkoitus on toimia ihan Keskisen omina juhlina, eikä niin "rock-tapahtumana".
Keskisellä on oletettavasti palanut useampi sata-tuhatta euroa, kun hän on soittanut Saksan maalle. Ihan poolipalkalla tuskin soittavat?

Itse toivon näkeväni Scorpionsin jäähallilla tai jopa Hartwall-areenalla. Areena voi olla mahdollinen, jos Uli, ihmelapsi ja Herman tulevat mukaan sekä Sting in the tail -albumi saa hyvän vastaanoton ja miksei saisi.

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse toivon näkeväni Scorpionsin jäähallilla tai jopa Hartwall-areenalla. Areena voi olla mahdollinen, jos Uli, ihmelapsi ja Herman tulevat mukaan sekä Sting in the tail -albumi saa hyvän vastaanoton ja miksei saisi.
Pahoittelen tietämättömyyttäni, mutta kukahan tämä "das Wunderkind" mahtaa olla? Michael Schenker kenties?

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pahoittelen tietämättömyyttäni, mutta kukahan tämä "das Wunderkind" mahtaa olla? Michael Schenker kenties?
Michael Schenkeria kutsuttiin muistaakseni 1970-luvun alussa ihmelapseksi. Jos yhtään muistan oikein, niin hän oli 17-vuotias, kun Scorpions julkaisi ensimmäisen levyn (Lonesome Crow) vuonna 1972. Ei nyt niin kovin "yleinen nimitys", mutta kuitenkin.

Yhtähyvin "ihmelapsi" nimeä voitaisiin käyttää Uli Jon Roth kohdalla, koska hän on vain vuoden Michael Schenkeria vanhempi. Jos olet kuunnellut Scorpionsin vanhempaa tuotantoa, esim Taken By Force, jolla Uli Jon Roth on hiukan reilu parikymppinen, niin ei voi kuin ihmetellä, miten niin nuori kundi voi soittaa niin taiturimaisesti..

Ja onhan tuossa bändissä jokainen kitaristi aivan huippuluokkaa. Mathias Jabs oli 24-vuotias, kun hän täytti aika isot saappaat Uli Jon Rothin lähdettyä bändistä vuonna 1979. Scorpions oli jo tuolloin aika iso "nimi" keski-euroopassa.

En siis yhtään ihmettele, miksi Scorpions on sellaisten kitaravelhojen, kuten Kirk Hammett suosikki numero uno.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En siis yhtään ihmettele, miksi Scorpions on sellaisten kitaravelhojen, kuten Kirk Hammett suosikki numero uno.

Kerropas tästä lisää. Luulin nimittäin Porissa Metallican keikalla, että Metallica vetää Scorpionsia coverina, koska olen humalastani huolimatta satavarma, että Hammett tilutteli teaserina Scorpionsin biisiä ja sitten soittivatkin coverina muuta.

Tämän biisin alkua nimittäin: http://www.youtube.com/watch?v=ya5bGthIz4E&feature=related

On pitänyt monta kertaa tarkistaa keikkataltioinnista.

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=zQqb4yOrZa4

En minä väärässä tainnut olla, kun ovat soittaneet sitä ainakin muualla.

Viimeksi muokattu:

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerropas tästä lisää. Luulin nimittäin Porissa Metallican keikalla, että Metallica vetää Scorpionsia coverina, koska olen humalastani huolimatta satavarma, että Hammett tilutteli teaserina Scorpionsin biisiä ja sitten soittivatkin coverina muuta.

Tämän biisin alkua nimittäin: http://www.youtube.com/watch?v=ya5bGthIz4E&feature=related

On pitänyt monta kertaa tarkistaa keikkataltioinnista.
Kyllä Hammett nimenomaan soitti juuri tuota kappaletta! Olin myös itse katsomassa ja leuka loksahti riffin kohdalla auki.

En myös muista, mistä olen tuon lukenut, mutta esim. Metallica treenasi alkuaikoina Scorpions covereita treenikämpällä.
Voi olla, että se oli Metallican kirjassa..

Onhan noita paljon muitakin, esim Judas Priest ja Iron Maiden, jotka ovat fanittaneet Scorpionsia. Iron Maiden on myös sanonut julkisesti, että he ovat ottaneet vaikutteita Scorpionsista.

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
SCORPIONS: STING IN THE TAIL

HAIL HAIL!!! STING IN THE TAIL!!!

Jätän kaiken paskanjauhannan muille ja menen suoraan asiaan! Tämän vuoden kovin Rock-albumi tullaan julkaisemaan 19. Maaliskuuta.

Kuuntele:http://landingpages.sonymusic.de/scorpions/

- GET YOUR STING AND BLACKOUT -

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
HAIL HAIL!!! STING IN THE TAIL!!!

Jätän kaiken paskanjauhannan muille ja menen suoraan asiaan! Tämän vuoden kovin Rock-albumi tullaan julkaisemaan 19. Maaliskuuta.

Kuuntele:http://landingpages.sonymusic.de/scorpions/

- GET YOUR STING AND BLACKOUT -

Helvetin hyvältä kyllä kuulostaa! Rock Zone ja No Limit rokkaavat aika perkeleesti ja tuo meitin Tarjan kanssa tehty zipale on parasta balladiosastoa sitten Send Me An Angelin.

Schenkerin riffikone toimii edelleen mahtavasti! Yllättävän kovalta kamalta kuulostaa, todellakin hankintalistalle!

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Wuhuu! 0/

Eikun kauppaan kunhan albumi ilmestyy ja keikalle, kun sopiva ajankohta on selvillä! Albumi vaikuttaa kyllä todella hyvältä jo näin ensikuulemalta. Noussee aika korkealle omassa rankingissa, mutta kuinka korkealle, nähdään pian... Me like a lot!!!

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokos Jatkoajan Scorpions-alajaosto on käynyt kaupan kautta hakemassa Scorpionsin uran mitä ilmeisimmin viimeisen albumin? Miltä kuulostaa?

Eilenhän tuo julkaistiin Suomessa, itse saanen sen kuunteluun tänään tai huomenna.

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
STING IN THE TAIL

Jokos Jatkoajan Scorpions-alajaosto on käynyt kaupan kautta hakemassa Scorpionsin uran mitä ilmeisimmin viimeisen albumin? Miltä kuulostaa?

Eilenhän tuo julkaistiin Suomessa, itse saanen sen kuunteluun tänään tai huomenna.
Itse sain levyn eilen ja olen kyllä tykännyt. Omia suosikkejani on Rock Zone, No Limit ja Turn you on. Varsinkin tuo Turn You On yksi koko tuotannon parhaimmista kappaleista. Rock Zone muistuttaa vähän Virgin Killerin CATCH YOUR TRAIN biisiä, mutta soundi on päivitetty 2000-luvulle. No Limit:n intro kuulostaa siltä, kuin Bad Boys Running Wild:sta olisi tehty toinen versio..!

Kyllä tuo levy pitää ostaa, jos tykkää Hard Rockista. Kokonaisuutena erinomainen levy.

Rock Zone:http://www.youtube.com/watch?v=12T0ScQ1yE4

No Limit:http://www.youtube.com/watch?v=DLy1AG-VaNw

Turn You On
:http://www.youtube.com/watch?v=-ZjYGxLByXA

Viimeksi muokattu:

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alkuun levy kuulosti hieman (korostan hieman) vaisuhkolta. Etenkin nopeammat biisit. Slovariosasto on jälleen kerran taattua laatua. Ehkä odotukset olivat epärealistisenkin kovat, kun kyseessä kuitenkin viimeinen albumi. Mitä enemmän tätä levyä kuitenkin on kuunnellut, niin sitä paremmalta se kuulostaa. Muutamissa biiseissä tulee väkisinkin kylmät väreet. Tämä on tässä...

Sting in the Tail biisissä ihmetyttää se, että miksi noin hieno riffi on pilattu keskinkertaiseen biisiin. Mikä ihmeen kvaakkuminen siinä on alussa ja lopussa lauluna. Kuulostaa kuin Ankkarockin maskotti laulaisi flunssassa.

SLY olisi selkeää hittimateriaalia, jos elettäisiin 80-lukua tai 90-luvun alkua. Kappaleena parempi, kuin isänsä Still Loving You ja se on jo hyvin.

Hieno lopetus uralle. Scorpionsissa on kuitenkin kyse muusta, kuin pelkästään
tästä levystä.

Uusimmassa Soundissa lyhyt Jabsin haastattelu. Kertoi mm., että levy-yhtiö painosti -90 luvulla muuttamaan tyylilajia erittäin voimakkaasti. Tästä seurasi Jabsinkin mielestä epäonnistunut kokeilu nimeltään Eye II Eye.

Ihme että musavideota ei vielä ole.

Edit: Laitetaan nyt Meinen haastattelukin: http://www.hs.fi/artikkeli/Montako+nahkalippistä+*omistat+Klaus+Meine/1135254789779

Saiskohan tämän keskustelun otsikon muutettua esimerkiski viittamaan uran loppumiseen?

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy