Turkoosisalpa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Samalle kesälle Maiden, GNR ja Scorpions. Ja vuosi on 1989 eiku 2024…
Juu ja mulla myös lisäksi Steve Vai/Joe SatrianiSamalle kesälle Maiden, GNR ja Scorpions. Ja vuosi on 1989 eiku 2024…
Juu hän on bändin heikoin lenkki. Laulu lähtee kyllä melko hyvin paitsi esimerkiksi Rock You like a hurricanen kertsit ja jotkut muutkin. Lisäksi lavalla tuo lähinnä seisoo tukevasti paikoillaan ja välillä ottaa muutaman köpöttelyaskeleen.Valitettavasti Klaus Meine alkaa olla jo rollaattorikunnossa... muuten kovassa tikissä bändi.
1986 vs 2025 on nyt 2/4:Samalle kesälle Maiden, GNR ja Scorpions. Ja vuosi on 1989 eiku 2024…
Paremmin laulaa toki kuin Stanley. Mun mielestä karmeeta raakuntaa oli varmaan viimeiset kymmenen vuotta.Eipä hirveitä spagaatteja voi 76-vuotiaalta odottaakaan, vaikka onhan se Schenker samanikäinen. Mites Klaus Meine verrattuna Blackie Lawlessiin tai Paul Stanleyhin?
Jäätävä hinta. Etupermanto 160€
Kyllähän niissä ihan hyvin näkee kun ostaa etukenttäpaikan ja on suunnilleen tunti tai pari ennen keikan alkua paikalla. Mut kuitenkin hinta on aika järkky.Näyttää nuo Scorpionsin muutkin Euroopan keikat olevan samaa hintaluokkaa. Vaikka itsellä olisi kuinka varaa tuollainen lippu maksaa, niin periaatteesta en tuollaista ryöstöhintaa maksa. No, ilman muakin keikka myydään kuitenkin noilla hinnoilla loppuun ja sama rahastus voi jatkua.
Muutenkin näkyvyys noilla isoilla areena/stadionkeikoilla on surkea. Jos johonkin rahansa laittaa, niin keskittyy vähän pienempään josta varmasti näkee jotain.
Noita välistä vetäjiä nykymaailmassa riittää. Vaikka kuinka otat lipun digitaalisena, niin ties mitä maksua tulee vielä tuohon sikahinnan päälle.
Kultsan keikat yleensä 49-100€ ja myös Nordikselle pääsee usein johonkin 50-80€ hintaan. Nyt on aika kallis se Satriani/Vai keikka kyllä Kultsalle.Onneksi Helloween lippu maksoi alle huntin. On kyllä hurjia hintoja nykyisin.
On mutta se on joku suuri salaisuus kun lukee TBA. Joko se on joku iso nimi tai sitten joku täysin pilipali.Helvetin kallis lippu. Vielä kun vertaa sitä, että Scorpparit soittaa keskimäärin 1,5h keikkoja ja Gunnarit 3h:n keikkoja, niin onhan siinä eroa. Gunnareiden liput ajateltuun kysyntään ja keikan pituuteen nähden ihan kohtulliset. Vielä Public enemy lämppäämässä. Onko Scorppareilla lämppäriä?
Juu näin siinä kävi. Ehkä se on siitä kiinni että tämä on varmaan vika kerta nähdä nämä. Lisäksi sisäkeikka on aina parempi paitsi tietysti sellaisissa tapauksissa missä keikkaan kuuluu jotain ilotulitteita.Ja tämä se on lähes loppuunmyyty. Yllätys minulle, että näin hyvin kiinnostaa noilla hinnoilla.
Tämäpä yllätti minutkin. Jengi ei vissiin ole katsonut esimerkiksi viime kesän keikkaa Wackenissa. Ihan vanhainkotimeininkiä varsinkin Klaus Meinelta. Mikkey Dee on toki vieläkin oma itsensä. Kasarin alusta lähtien fanittanut bändiä mutta Skorppareiden kanssa kävi samoin kuin Kissinkin. Ei vaan pysty enää livenä mutta onneksi on levyt.Ja tämä se on lähes loppuunmyyty. Yllätys minulle, että näin hyvin kiinnostaa noilla hinnoilla.
No kyllähän kitaristit ja basisti mun mielestäni hyvin selviytyy eikä myöskään näytä pystyyn kuolleilta.Tämäpä yllätti minutkin. Jengi ei vissiin ole katsonut esimerkiksi viime kesän keikkaa Wackenissa. Ihan vanhainkotimeininkiä varsinkin Klaus Meinelta. Mikkey Dee on toki vieläkin oma itsensä. Kasarin alusta lähtien fanittanut bändiä mutta Skorppareiden kanssa kävi samoin kuin Kissinkin. Ei vaan pysty enää livenä mutta onneksi on levyt.
On tosi yllätys.. Tosi monta kertaa käynyt kattelemassa eikä muista oikein että koskaan olis ollut lähellekään täynnä mikään mesta. Ja noihan on kiertänyt huolella myös maakuntia ja pienempiä festareita.Ja tämä se on lähes loppuunmyyty. Yllätys minulle, että näin hyvin kiinnostaa noilla hinnoilla.
Kyllä Hartwall 2017 oli ihan hyvin myynyt. Olikohan 2014 tai 2015 Lahdessa joku festari minne jakoivat lippuja tyyliin puoleen hintaa vai oliko kaksi yhden hinnalla kun ei millään kauppa käynyt.On tosi yllätys.. Tosi monta kertaa käynyt kattelemassa eikä muista oikein että koskaan olis ollut lähellekään täynnä mikään mesta. Ja noihan on kiertänyt huolella myös maakuntia ja pienempiä festareita.
Hinnoittelu oli niin tapissa että olin aivan varma maksimoidaan vaan varmoilta tulijoilta rahat ja ihan sama meneekö loppuunmyydyksi ;)
Kai tossa on sopivassa suhteessa nostalgiaa, nokia areenaan uutuutta ja 'viimeistä viedään' -henkeä scorppareiden osalta