Mainos

Scorpions – The One and Only!

• 33 656
  • 179

cheli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo olin siellä ja edellisen kerran kanssa Hartwallilla kun oli Accept kanssa mukana. Muistikuva vaan ettei ollut lähellekään täynnä. Kummallakaan kerralla. Voi olla et on sitten väärä muistikuva. Jäälläkin oli niin vähän porukkaa et pääsi ihan eteen tai sen ”I am the singer” -rampin eteen. Sama noi maakunta-keikat, Hamina, Kaarina, jne. mitä niitä nyt on ollut miljoonarockit sun muut. Ei varmaan missään pikkufestarilla kertaakaan hirveästi yli 5000.

Animal

Jäsen
Tämäpä yllätti minutkin. Jengi ei vissiin ole katsonut esimerkiksi viime kesän keikkaa Wackenissa. Ihan vanhainkotimeininkiä varsinkin Klaus Meinelta. Mikkey Dee on toki vieläkin oma itsensä. Kasarin alusta lähtien fanittanut bändiä mutta Skorppareiden kanssa kävi samoin kuin Kissinkin. Ei vaan pysty enää livenä mutta onneksi on levyt.

Nää ovat vetäneet 10-vuotta liian pitkään. 2010-luvulla olivat vielä tikissä, mutta kyllä aika on hyvän aikaa sitten saavuttanut kitaristit ja laulajan. Pitäisi osata siirtyä sivuun ajoissa.

Tuon paketin pitää nykyisellään enää kasassa lavan videoscreen sekä +/- 60 -vuotias rytmisektio eli rumpali Mikke Dee ja basisti Maciwoda.

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Tohon menekkiin varmasti vaikuttaa sisätilat. Onhan se nyt paljon kivempi katsoa keikkaa sisällä. Kukaan ei vedä röökiä, on sisävessat ja ei tarvi "pelätä" sadetta tai tuulta ja pimeä takaa sen että lavalle näkee paremmin ja keikka on visuaalisesti parempi.

Lisäksi tuonne Nokia Arenalle mahtuu vain noin 11000 kun Ratina vetää paljon enemmän. Liput meni senkin takia nopeammin kaupaksi.

Gunnareilla on myös välillä ollut näitä että keikka ei ala ajallaan. Scorpionsin keikat yleensä alkaa silloin kun on luvattu alkavan.

Gunnarit ei edelleenkään loppuunmyyty. Ainoastaan kenttä kokonaan. Katsomossa on useammassa lohkossa vielä vaihtelevasti paikkoja.

Varmasti moni ajatteli että nyt on vika kerta nähdä vielä Scorpions jossain kuosissa joten lisäsi kuhinaa myynnin suhteen.

Viimeksi muokattu:

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Nää ovat vetäneet 10-vuotta liian pitkään. 2010-luvulla olivat vielä tikissä, mutta kyllä aika on hyvän aikaa sitten saavuttanut kitaristit ja laulajan. Pitäisi osata siirtyä sivuun ajoissa.

Tuon paketin pitää nykyisellään enää kasassa lavan videoscreen sekä +/- 60 -vuotias rytmisektio eli rumpali Mikke Dee ja basisti Maciwoda.
Osin samaa mieltä mutta mun mielestä Jabs soittaa kyllä minun korviini ihan hyvin. Rudolf myös useimmiten, toki kämmejä käy välillä.

Visuaalisesti ja muutenkin heikoin lenkki on minusta Klasu.

Samoin ehkä liian vähän vaihtelua on ollut keikkasetissä ja lisäksi keikka on melko lyhyehkö. Puolitoista tuntia taitaa olla keikat maksimissaan ollut näillä jo vaikka kuinka kauan.

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Joo olin siellä ja edellisen kerran kanssa Hartwallilla kun oli Accept kanssa mukana. Muistikuva vaan ettei ollut lähellekään täynnä. Kummallakaan kerralla. Voi olla et on sitten väärä muistikuva. Jäälläkin oli niin vähän porukkaa et pääsi ihan eteen tai sen ”I am the singer” -rampin eteen. Sama noi maakunta-keikat, Hamina, Kaarina, jne. mitä niitä nyt on ollut miljoonarockit sun muut. Ei varmaan missään pikkufestarilla kertaakaan hirveästi yli 5000.
2017 olin Hartwall Areenalla ja lämppäri oli silloin Brother Firetribe. Omat muistikuvat sellaiset että olisi ollut ihan hyvin jengiä. Jossain lehtijutussa oli juttua että noin 10000 olisi ollut paikalla. Tiedä sitten oliko miten yläkanttiin tuo luku.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy