Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 469 103
  • 15 396

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Paljon onnea Rockylle, kunnialla ikääntyneelle Sean Connerylle.

Toki onnittelut Ässille myös tän päivän voitosta. Vituttaa suunnattomasti Lukon tehokkuus vkln peleissä. Etiäppäi.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Paljon onnea Rockylle, kunnialla ikääntyneelle Sean Connerylle.

Toki onnittelut Ässille myös tän päivän voitosta. Vituttaa suunnattomasti Lukon tehokkuus vkln peleissä. Etiäppäi.
Juu Rockylle pointsit, meinas tässä ihan unohtua. Kova jätkä!
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sellanen peli. Hienosti hoitui Rockyn paidannosto. Musta on tullut kyllä nössö isäihminen. Vaikka peliäkään en ole Rockylta livenä nähnyt, niin silti silmäkulma kostui. Ansaitusti paita kattoon.

Itse peli... 20min, Ässät oli lähes koko erän edellä ja teki hienon maalin.
Toka erä oli sitten aivan täysin Lukon. Ässillä pakka täysin sekaisin, mutta ihan parhaille paikoille Lukko ei päässyt.
Vika erä oli tasaisempi, Lukko hallitsi, mutta Ässät kolisteli tolppia.

Tuomarit. Ei menny taaskaan putkeen. Nyt oli Ässät hyötyjänä. Oli ne saadut jäähyjä, mut kyl jäi Ässiltä viheltämättä.

Abtille rispekt. Kaksi (mun silmiin livenä) jäähyn arvoista kovaa taklausta. Molemmat otti hyvin vastaan ja peli jatkui heti. Tätä kaivataan liigaan ja derbyihin.

Joensuu oli aivan eri pelaaja kuin eilen.

Repo oli todella vaisu, mahtoiko hymyilyttää kun lopussa painoi viimeisen purun alueelta...

Tän kauden viimeisessä keskinäisessä ratkeaa Satakunnan herruus. Eikös tilanne ole se, että Ässille 3p ja ollaan herroja. Ässille 2p ja tasan, muissa tapauksissa Lukko on Satakunnan herra.
 

HockeyForest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En sano että Gibson päästi helppoja maaleja, mutta oli ihan pihalla koko pelin...toisaalta ehkä olen väärässä, ehkä se on Gibsonin pelityyli. En mä oikeasti mitään tiedä..
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Sellanen peli. Hienosti hoitui Rockyn paidannosto. Musta on tullut kyllä nössö isäihminen. Vaikka peliäkään en ole Rockylta livenä nähnyt, niin silti silmäkulma kostui. Ansaitusti paita kattoon.

Itse peli... 20min, Ässät oli lähes koko erän edellä ja teki hienon maalin.
Toka erä oli sitten aivan täysin Lukon. Ässillä pakka täysin sekaisin, mutta ihan parhaille paikoille Lukko ei päässyt.
Vika erä oli tasaisempi, Lukko hallitsi, mutta Ässät kolisteli tolppia.

Tuomarit. Ei menny taaskaan putkeen. Nyt oli Ässät hyötyjänä. Oli ne saadut jäähyjä, mut kyl jäi Ässiltä viheltämättä.

Abtille rispekt. Kaksi (mun silmiin livenä) jäähyn arvoista kovaa taklausta. Molemmat otti hyvin vastaan ja peli jatkui heti. Tätä kaivataan liigaan ja derbyihin.

Joensuu oli aivan eri pelaaja kuin eilen.

Repo oli todella vaisu, mahtoiko hymyilyttää kun lopussa painoi viimeisen purun alueelta...

Tän kauden viimeisessä keskinäisessä ratkeaa Satakunnan herruus. Eikös tilanne ole se, että Ässille 3p ja ollaan herroja. Ässille 2p ja tasan, muissa tapauksissa Lukko on Satakunnan herra.
Nyt nähtiin peli kutakuinkin samoin. Ei kannata olla huolissaan Revosta. Nousee esiin kun tarvitaan. Tässä pelissähän ei ratkaistu kuin pisteiden kohtalo. We’ll meet once again.
 

Kafka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin ravintolapianistit ja harhaoppiset joogaajat
Ylempänä huomioitiinkin jo sama, mutta Matt Abtille iso käsi. Jos sen Joensuun vaahtosuisen taklauksen alle olisi jäänyt joku vähänkin epämiehekkäämpi kaveri, olisi jäältä siivottu verta ja henkselinpätkiä vielä maanantainakin.

Samaa mieltä myös siitä, että tällä kertaa taidettiin sellaisen miesoletetun hyttysen sukuelimen verran hyötyä tuomareista. Sitä vastakkaista lajia on silti viime kierroksilla tullut jo ihan tarpeeksi, että kelpaa kerrankin näinkin päin.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toivottavasti Ässien #6 jatkaa vielä pitkään. Vastustajat hyötyy. Hienosti selkä suorana luisteli omiin. On se väsyny.

Jep. Karmea kakkoserä, Jesse painoi erän lopussa pienen töötin, halliin meteliä ja erän loppuun Ässät 2-1.

Vaikka pelillisesti joku möttönentöppönen voi olla jo parempi, niin en vaihtaisi mistään hinnasta.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Vai johtuisko ihonväristä?

Miten tää hermanni saa vieläkin kirjoitella täällä?
Eihän näitä rikkeitä välttämättä vihellellä, niinkun tänäänkin nähtiin. Riippuu päivästä ja kuun asennosta jne.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nämä pelit on aivan helmiä, joskin lisäpelit on mielestäni aivan turhia, normikierrokset riittäisi. Aivan eri fiilis voittaa tai hävitä naapurille kuin jollekin Jypille tai KalPalle. Eilen vitutti kuin pientä oravaa, tänään maistuu voitto.
Toivotaan, että naapurin emoseuralla riittää varat jatkossakin, eihän näitä voita muu kuin finaalivoitot.
 

Kankeelauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nää derbyt on hienoja kun kukaan ei hyödy mitenkään tuomareista ja sun muista paskoista. (Tuomarit oli todella huonoja koko viikonlopun.) Mutta hienoja tasasia vääntöjä niin kentällä ja katsomossa.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En sano että Gibson päästi helppoja maaleja, mutta oli ihan pihalla koko pelin...toisaalta ehkä olen väärässä, ehkä se on Gibsonin pelityyli. En mä oikeasti mitään tiedä..
Mun mielestä aiemmin Lukossa ollut Harvey oli kyllä hyvä, tosin näin vaan muutaman pelin. Gibson vaikutti vähän epävarmalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös