Tuanoi. Se on tasan tarkkaan yksi maali enemmän kuin toinen joukkue(Ä) sai eilen. Monta miljoonaa vaaditaan nollaan maaliin?Kuinka monta miljoonaa vaadittiin yhteen maaliin?
Sujahtiko takki visusti nyt kiinni???Nooh takki auki lähdin ja takki auki tulin. Kiitos äässille taas kannatuksesta.
Ja mä luulin, että Lapskoussi on järkyttävä paikallinen perinneruoka mutta Pori nokitti tässäkin asiassa.Kettu-fanit, miltä maistuu työttömän hitsarin paska?
Haahaa, no jätejoukkueelle tuomarien avustuksella pisteet. Taistelette vieläkin siitä kymppipaikasta ja siitä pisteet, myönnän.Sujahtiko takki visusti nyt kiinni???
Huimat 2 pistettä eroon. Mistäs te sit luulette taistelevanne?Haahaa, no jätejoukkueelle tuomarien avustuksella pisteet. Taistelette vieläkin siitä kymppipaikasta ja siitä pisteet, myönnän.
Jep tehän taistelette aivan eri sijoituksista:DD hereilleHaahaa, no jätejoukkueelle tuomarien avustuksella pisteet. Taistelette vieläkin siitä kymppipaikasta ja siitä pisteet, myönnän.
Eri asioista kuin te. No nää on näitä let's agree to disagree-juttuja.Huimat 2 pistettä eroon. Mistäs te sit luulette taistelevanne?
No näinhän se on kyllä juu.Jep tehän taistelette aivan eri sijoituksista:DD hereille
Mahtaa harmittaa. Kahden pisteen ero sarjataulukossa, tekeekö se teistä siis sitten top 4 taistelevan joukkueen vai ontuuko sun matikka taas?Haahaa, no jätejoukkueelle tuomarien avustuksella pisteet. Taistelette vieläkin siitä kymppipaikasta ja siitä pisteet, myönnän.
Nii voi se olla et jo ens kierroksella mennään teidän ohi.Eri asioista kuin te. No nää on näitä let's agree to disagree-juttuja.
Ei nyt kummemmin harmita enää, myönnän että hiukan kiehahdin tuossa mut minkäs sille voi. Todellisuudessa ja lopullisessa toteumassa tulet huomaamaan eron itsekin, en mä sitä muuten lähde avaamaan. Eri tason joukkueista on nyt kyse lopulta.Mahtaa harmittaa. Kahden pisteen ero sarjataulukossa, tekeekö se teistä siis sitten top 4 taistelevan joukkueen vai ontuuko sun matikka taas?
Missä se tuomarien avustus näkyi? Siinä kun Hämeenaho vei yksin koko Lukon viisikkoa miten tykkäsi?Haahaa, no jätejoukkueelle tuomarien avustuksella pisteet.
Kummatkin pullahtaa ulos sääli playoffseista ellei kohdata toisiimme siellä?Ei nyt kummemmin harmita enää, myönnän että hiukan kiehahdin tuossa mut minkäs sille voi. Todellisuudessa ja lopullisessa toteumassa tulet huomaamaan eron itsekin, en mä sitä muuten lähde avaamaan. Eri tason joukkueista on nyt kyse lopulta.
No katsotaan sitä nyt sitten. Eiköhän tästä ketjusta löydy lopputulema joskus maaliskuun lopulla. Kaksi kuukautta enää siihen sitten muuten!Kummatkin pullahtaa ulos sääli playoffseista ellei kohdata toisiimme siellä?
No on teillä kaksi pistettä enemmän 800k isommalla budjetilla. Hyvää lauantai-illan jatkoa! Mulla on hyvä fiilis, mites sinulla?Haahaa, no jätejoukkueelle tuomarien avustuksella pisteet. Taistelette vieläkin siitä kymppipaikasta ja siitä pisteet, myönnän.
Niin se VOI. En pidättelisi hengitystä sitä odotellessa.Nii voi se olla et jo ens kierroksella mennään teidän ohi.
Ihan ok kiitos kysymästä, kapteeni Mörriä tässä juoskennellessa. :DNo on teillä kaksi pistettä enemmän 800k isommalla budjetilla. Hyvää lauantai-illan jatkoa! Mulla on hyvä fiilis, mites sinulla?
Hieno herrasmies, tyylikäs joka elämän osa-alueella.Paljon onnea Rockylle, kunnialla ikääntyneelle Sean Connerylle.
Juu Rockylle pointsit, meinas tässä ihan unohtua. Kova jätkä!Paljon onnea Rockylle, kunnialla ikääntyneelle Sean Connerylle.
Toki onnittelut Ässille myös tän päivän voitosta. Vituttaa suunnattomasti Lukon tehokkuus vkln peleissä. Etiäppäi.