Juuri näin.Plaasu viikonloppu. Molemmat voitti yhden. Yksi pikkunyhjäys. Turhan kliinistä kaukalossa ja täällä. Höh.
Nyt nähtiin peli kutakuinkin samoin. Ei kannata olla huolissaan Revosta. Nousee esiin kun tarvitaan. Tässä pelissähän ei ratkaistu kuin pisteiden kohtalo. We’ll meet once again.Sellanen peli. Hienosti hoitui Rockyn paidannosto. Musta on tullut kyllä nössö isäihminen. Vaikka peliäkään en ole Rockylta livenä nähnyt, niin silti silmäkulma kostui. Ansaitusti paita kattoon.
Itse peli... 20min, Ässät oli lähes koko erän edellä ja teki hienon maalin.
Toka erä oli sitten aivan täysin Lukon. Ässillä pakka täysin sekaisin, mutta ihan parhaille paikoille Lukko ei päässyt.
Vika erä oli tasaisempi, Lukko hallitsi, mutta Ässät kolisteli tolppia.
Tuomarit. Ei menny taaskaan putkeen. Nyt oli Ässät hyötyjänä. Oli ne saadut jäähyjä, mut kyl jäi Ässiltä viheltämättä.
Abtille rispekt. Kaksi (mun silmiin livenä) jäähyn arvoista kovaa taklausta. Molemmat otti hyvin vastaan ja peli jatkui heti. Tätä kaivataan liigaan ja derbyihin.
Joensuu oli aivan eri pelaaja kuin eilen.
Repo oli todella vaisu, mahtoiko hymyilyttää kun lopussa painoi viimeisen purun alueelta...
Tän kauden viimeisessä keskinäisessä ratkeaa Satakunnan herruus. Eikös tilanne ole se, että Ässille 3p ja ollaan herroja. Ässille 2p ja tasan, muissa tapauksissa Lukko on Satakunnan herra.
Tästä täysin samaa mieltä. En tiedä johtuuko pelituntumasta vai mistä, mutta äärettömän hidas, kankea ja epävarma.En sano että Gibson päästi helppoja maaleja, mutta oli ihan pihalla koko pelin...toisaalta ehkä olen väärässä, ehkä se on Gibsonin pelityyli. En mä oikeasti mitään tiedä..
Nyt mä lähetän sinne Jessen puolesta suukkoja !Toivottavasti Ässien #6 jatkaa vielä pitkään. Vastustajat hyötyy. Hienosti selkä suorana luisteli omiin. On se väsyny.
Toivottavasti Ässien #6 jatkaa vielä pitkään. Vastustajat hyötyy. Hienosti selkä suorana luisteli omiin. On se väsyny.
Tästä täysin samaa mieltä. En tiedä johtuuko pelituntumasta vai mistä, mutta äärettömän hidas, kankea ja epävarma.
Eihän näitä rikkeitä välttämättä vihellellä, niinkun tänäänkin nähtiin. Riippuu päivästä ja kuun asennosta jne.Vai johtuisko ihonväristä?
Miten tää hermanni saa vieläkin kirjoitella täällä?
Ei tätä suomalaista veskaria pommitettukkaan vaihtoon.Tästä täysin samaa mieltä. En tiedä johtuuko pelituntumasta vai mistä, mutta äärettömän hidas, kankea ja epävarma.
Juu ei. Tärkeintä oli nyt kuitenkin kolme pistettä.Ei tätä suomalaista veskaria pommitettukkaan vaihtoon.
Eiku mite se menikää?
Mun mielestä aiemmin Lukossa ollut Harvey oli kyllä hyvä, tosin näin vaan muutaman pelin. Gibson vaikutti vähän epävarmalta.En sano että Gibson päästi helppoja maaleja, mutta oli ihan pihalla koko pelin...toisaalta ehkä olen väärässä, ehkä se on Gibsonin pelityyli. En mä oikeasti mitään tiedä..
Ja paskat. Liigan kaksi mielienkiintoisinta joukkuetta pelasi. Muut ovat turisteja.Juuri näin.
Kaksi keskinkertaista jengiä läpsytteli.
Joo, ei toi Gibson mikään Rubin ole. Tänään tolpat pelasti kaverin useamman kerran.En sano että Gibson päästi helppoja maaleja, mutta oli ihan pihalla koko pelin...toisaalta ehkä olen väärässä, ehkä se on Gibsonin pelityyli. En mä oikeasti mitään tiedä..