Jos kyseessä ei olisi vakava asia, niin tämä saattaisi jopa naurattaa. Kaikki ovat varmaan samaa mieltä siitä, että hoitajat tarvitsevat palkankorotuksen. Sitten, kun ruvetaan laskemaan mitä mahdollinen 24% palkankorotus merkitsisi kuntien taloudelle, niin ollaankin vähän sormi perseessä. Veroäyrin korotuksesta kunnissa kärsivät köyhimmät, koska vero ei ole progressiivinen. Tämän takia esim. Vasemmistoliiton populistiset kansanedustajat vaikenevat asiasta täysin, kun taas kunnissa mm. Viialainen varoittaa jo etukäteen kulujen karkaavan käsistä. Huvittavaa on myöskin seurata The Mafioson paskanjauhantaa; painetaan 600 miljoonaa Suomen Pankissa lisää rahaa ja homma on ratkaistu. Kokoomus on kokemattoman puheenjohtajansa ansiosta kärsinyt selvän arvovaltatappion ja jokapaikan lokittaja Kepusta ei tässä tilanteessa ole juuri mitään apua.
Itse olen enemmän sinipunan kannattaja, mutta sillä edellytyksellä, että demareitten johdossa olisi Lasse Lehtisen kaltaisia realisteja. Nyt siellä on taantumuksellisia muumiopopulisteja, jotka elävät mennyttä mailmaa. Odottelen paljonko tänä show tulee maksamaan meikäläiselle. Jostainhan Helsingin pitää rahansa repiä ja esimakua tuli perjantaina, kun postilaatikosta tipahti lounaskahvilamme lasku koskien terveystarkastajan käyntiä. Byrokraatti kävi mittaamassa salaattipöydän lämpötilan, joka oli ok, ja lasku oli 170,-. Viime viikolla lappuliisat vaivatuivat Tattarisuolle asti kyttäämään ja löivät 40,- sakon asiakkailemme, jotka olivat parkeeranneet puolityhjälle pihalle heidän mielestään väärin. Tässä maassa lyödään yrittäjää, joka siis maksaa koko tämän näytelmän, joka suunnalta mahdollisimman kovaa. Se taas on oikeastaan toisen ketjun aihe.
Itse olen enemmän sinipunan kannattaja, mutta sillä edellytyksellä, että demareitten johdossa olisi Lasse Lehtisen kaltaisia realisteja. Nyt siellä on taantumuksellisia muumiopopulisteja, jotka elävät mennyttä mailmaa. Odottelen paljonko tänä show tulee maksamaan meikäläiselle. Jostainhan Helsingin pitää rahansa repiä ja esimakua tuli perjantaina, kun postilaatikosta tipahti lounaskahvilamme lasku koskien terveystarkastajan käyntiä. Byrokraatti kävi mittaamassa salaattipöydän lämpötilan, joka oli ok, ja lasku oli 170,-. Viime viikolla lappuliisat vaivatuivat Tattarisuolle asti kyttäämään ja löivät 40,- sakon asiakkailemme, jotka olivat parkeeranneet puolityhjälle pihalle heidän mielestään väärin. Tässä maassa lyödään yrittäjää, joka siis maksaa koko tämän näytelmän, joka suunnalta mahdollisimman kovaa. Se taas on oikeastaan toisen ketjun aihe.
Viimeksi muokattu: